Archief - Dominion!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaegger159753

Legacy Member
smon zei:
Wat hadden jullie dan wel verwacht als een compleet nieuwe gamemode niet genoeg is? :wtf:
Gij kunt ook niet lezen precies? Tgaat niet om de gamemode, tgaat erom dat iedereen een nieuwe "feature of map" verwachtte deze week, en instead krijgen we alleen nen trailer van 40 seconden voor nen feature dat volgende maand komt. Beetje overhyped dus.

Unkn0wn

Legacy Member
smon zei:
Wat hadden jullie dan wel verwacht als een compleet nieuwe gamemode niet genoeg is? :wtf:

Eerst zien dan geloven, want spectator mode, magma chamber, graphic overhaul, etc zijn ook nog altijd niet released.

Misterblort

Legacy Member
smon zei:
Wat hadden jullie dan wel verwacht als een compleet nieuwe gamemode niet genoeg is? :wtf:

das genoeg ja, ma het is nen announcement, dus ni de nieuwe gamemode.
magma chamber was ook nen announcement eh..

Alex40014

Legacy Member
Unkn0wn zei:
Eerst zien dan geloven, want spectator mode, magma chamber, graphic overhaul, etc zijn ook nog altijd niet released.

Maar daar is nooit een trailer van geweest en hebben ook nooit mensen mogen testen, verwacht maar dat het er komt. Ze hebben het eigenlijk toch al zo goed als klaar dat zie je duidelijk in de trailer. Gaan champs als ww dan niet op worden wegens abnormale 1v1 kracht en supports als janna totaal overbodig?

Killstick

Legacy Member
ziet er wel fijn uit! leuk dat er een alternatief zal zijn als je geen uur wil spelen.
Ook als het je tegengaat in normale ranked, kan je nu ff andere gamemode gaan spelen ^^

wel benieuwd naar champ balance hier :)

Greenie

Legacy Member
denk niet dat er veel squishies gespeeld zullen worden :)
en het is idd geen capture the flag ^^
(rofl faal 'journalist')

en wat vreemd:
Every player begins the game at level 3, with over 1,000 gold to spend on items. Right off the bat, you can get your basic three skills and drill somewhat deep into an item build. Gold doesn't just trickle into your savings slowly throughout the match, either -- it pours in like a heavy, metallic waterfall. A metalfall, if you will. Characters also level up with lightning rapidity, with most players hitting level 6 (which is crucial for learning your Ultimate ability) just a few short minutes in. The AI-controlled minions (or creeps) that are so crucial to character growth in Summoner's Rift are heavily de-emphasized in Dominion. They still give gold (a lot, actually) and experience, but they're mostly around to help capture nodes and feed characters who are reliant on itemization or environmental factors -- such as Tryndamere's need for big weapons and keeping his fury bar filled.

Kennethdw

Legacy Member
Greenie zei:
denk niet dat er veel squishies gespeeld zullen worden :)
en het is idd geen capture the flag ^^
(rofl faal 'journalist')

en wat vreemd:

Yup dat is uit da artikel van de link dak eerderh eb ge post.
Naar mijn mening gaan ze serieus moeten gaan balancen of anders gaan de tanky dmg dealers er zwaar overpowered zijn.

Kdenk dak wel wa koppen gaan ineenslaan me mennen goeien ouwen jax:woohoo:

Æro

Legacy Member
Mijn Teemo gaat daar niets te zoeken hebben. Tijd om naar een andere champ te zoeken :(

Jaegger159753

Legacy Member
Tis niet omdat nen champ minder viable is dan de rest, dat ge er niet mee moet spelen hé. Aleja ge speelt uiteindleijk waar ge zin in hebt, en er zijn toch mensen die met een bepaalde hero supergoed zijn terwijl hij toch niet echt superviable is.

Kijk maar naar Dyrus met zijn Singed of Doublelift met blitzcrank/poppy, TheRainMan met tanky dps Teemo, etc etc

o0O0o

Legacy Member
Ook, maar 1v1 champs zullen nu van pas komen in dat Arena gedoe van riot.

Rumble,Akali, annie, xin zhao en warwick pwnage dus.

Alex40014

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
LOOKS AWESOME!

Ben wel benieuwd hoe het gaat worden, ze zeggen dat je items veel sneller krijgt door een veel hogere goldrate, maar gaat dan een kill scoren nog wel zo veel opleveren? Of het is gewoon de bedoeling om met iemand als master yi naar "turrets" te spurten en dan weer weg te gaan :P

Kennethdw

Legacy Member
Alex40014 zei:
Ben wel benieuwd hoe het gaat worden, ze zeggen dat je items veel sneller krijgt door een veel hogere goldrate, maar gaat dan een kill scoren nog wel zo veel opleveren? Of het is gewoon de bedoeling om met iemand als master yi naar "turrets" te spurten en dan weer weg te gaan :P

Beide, zoals ze al zeiden gaat dit voor nonstop pvp zorgen want je bent altijd bezig. Het is eigenlijk een beetje zoals Domination in call of duty. Je zit constant de enemy af te knallen en je doet objectives tegelijkertijd.
En je moet zowiezo veel killen want zo haal je objectives en sneller items.

Ook is er gezegd dat death timers veel lager zullen liggen dus reken er maar op dat elke game een bloedbad wordt :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan