Archief - Dominion!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Greenie

Legacy Member
Als je de map ziet is het dus een cirkel met 5 (of 6?) nodes die je moet capturen
het lijkt me dus iets van langs de ene kant rond gaan of de andere :) (maw iedereen op een hoopje)

nokeyboard

Legacy Member
is altijd bij dominion.... 4 captures en int midden ook 1capture, en allemaal wegen naar elke capture.

Zoals in Q3/UT domination maps or arathi basin in wow

Alex40014

Legacy Member
Greenie zei:
Als je de map ziet is het dus een cirkel met 5 (of 6?) nodes die je moet capturen
het lijkt me dus iets van langs de ene kant rond gaan of de andere :) (maw iedereen op een hoopje)

Nee want als het andere team zich opsplitst hebben ze er dan meteen 4 gecaptured en gullie maar 1 waardoor ge aan punten totaal serieus gaat verliezen en het andere team kan dan gaan focussen op de capture spots die jullie hebben.

nokeyboard

Legacy Member
Greenie zei:
goh dat andere games dat hebben maakt het nog geen regel hoor :)

Zeg toch niet dat dat een regel is... Is gewoon logisch dat die map altijd zo ingedeeld wordt voor domination games omdat het anders niet een eerlijke map zou zijn+ het geeft wat mogelijkheden voor strategieën.
Kan nie wachten tot het komt, eindelijk eens snelle games en games waar het puur om pvpskills gaat (hopelijk)

Alex40014

Legacy Member
nokeyboard zei:
Zeg toch niet dat dat een regel is... Is gewoon logisch dat die map altijd zo ingedeeld wordt voor domination games omdat het anders niet een eerlijke map zou zijn+ het geeft wat mogelijkheden voor strategieën.
Kan nie wachten tot het komt, eindelijk eens snelle games en games waar het puur om pvpskills gaat (hopelijk)

Dus jij stelt eigenlijk gewoon voor om items af te schaffen en dan gewoon full courage te gaan :P
Als iedereen dat zou doen zou het wel leuk zijn XD

Greenie

Legacy Member
die seal, da gaat zwaar verdelen worden in solo que games :(
en de buffs die her en der verdeeld zijn maken het dan bijna weer een shooter :D

behind the scenes art :
http://www.youtube.com/user/RiotGamesInc


ik had het dus eerst verkeerd verstaan van de preview, en als ik het nu goed heb:
capture points geven geen boost (zij het dmg, speed, ...)
waar je wel een boost kan vinden is her en der verspreidt op de map en de seal in het midden

Blijkbaar spawnen uw minions dus van uw captured nodes, lijkt me wel leuke dynamiek.
Maar ik zie toch al wat last met champs die op lvl1 zeer vlug zijn en zo vlug een node pakken en dan heb je de creeps die mee verdedigen :x

Alex40014

Legacy Member
Lol iedereen in het team in de screenshot heeft natuurlijk ghost gepakt, wel raar dat iemand kog max pakt, lijkt me niet zo'n sterke 1v1 champ.

25IP voor een verloren match is gewoon zielig zelfs al duurde ze maar 22 min.

Spell promote failde in gewone LoL dus steken ze em maar in dominion :p

http://www.youtube.com/watch?v=DUdRzi98BOg

Ironpole

Legacy Member
Alex40014 zei:
Lol iedereen in het team in de screenshot heeft natuurlijk ghost gepakt, wel raar dat iemand kog max pakt, lijkt me niet zo'n sterke 1v1 champ.

25IP voor een verloren match is gewoon zielig zelfs al duurde ze maar 22 min.

Spell promote failde in gewone LoL dus steken ze em maar in dominion :p

Why Promote was removed - A League of Legends Short Story - YouTube

Blijkbaar wel hé, aangezien Kog'Maw daar de hoogste score heeft. :) Werd tijd dat er een soort van graadmeter kwam voor hoe goed je speelde.

Kennethdw

Legacy Member
Alex40014 zei:
Lol iedereen in het team in de screenshot heeft natuurlijk ghost gepakt, wel raar dat iemand kog max pakt, lijkt me niet zo'n sterke 1v1 champ.

25IP voor een verloren match is gewoon zielig zelfs al duurde ze maar 22 min.

Spell promote failde in gewone LoL dus steken ze em maar in dominion :p

Why Promote was removed - A League of Legends Short Story - YouTube

Kog maw met items is een van de sterkste 1vs1ers dat er is geloof me maar, bijna maxed out att speed, madreds passive en wss madreds zelf ook nog. Hij smelt iedereen in een paar attacks.
En hij kan op dominion erg goed zijn omdat hij met zijn ult van ver mensen kan tegenhouden om te cappen.

pinoken

Legacy Member
Vergeet Malady en wit's end niet. Dat is nog eens ongeveer 62 magic dmg per shot. :)

KiPpIe

Legacy Member
Greenie zei:
Maar ik zie toch al wat last met champs die op lvl1 zeer vlug zijn en zo vlug een node pakken en dan heb je de creeps die mee verdedigen :x

Er zal waarschijnlijk gewoon in het begin een tijd komen dat ge al wel kunt roamen naar de points, maar ze nog ni kunt capturen ofzo.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Kennethdw zei:
Kog maw met items is een van de sterkste 1vs1ers dat er is geloof me maar, bijna maxed out att speed, madreds passive en wss madreds zelf ook nog. Hij smelt iedereen in een paar attacks.
En hij kan op dominion erg goed zijn omdat hij met zijn ult van ver mensen kan tegenhouden om te cappen.

ap kog maw mss

smon

Legacy Member
KiPpIe zei:
Er zal waarschijnlijk gewoon in het begin een tijd komen dat ge al wel kunt roamen naar de points, maar ze nog ni kunt capturen ofzo.
Zelfs al is het niet zo, die paar seconden dat je dankzij ghost eerder aankomt zullen niet veel uitmaken. De capture timer zag er vrij lang uit stopt na 1 hit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan