waffel
Legacy Member
Mister DLicious zei:Tis al in orde, ik heb hem vandaag gaan halen in de droomland in dilbeek
en ik moet zeggen: WAUW!!dit is HET SPEL waar ik op zat te wachten
ik weet me weer bezig te houden hoor![]()
Oeveel procent hebbe jullie al gecompleet in bt3?
ikke 15 :applause:
dit is HET SPEL waar ik op zat te wachten 



ad:
)