Archief - Burnout 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Mister DLicious zei:
Tis al in orde, ik heb hem vandaag gaan halen in de droomland in dilbeek
en ik moet zeggen: WAUW!! :D dit is HET SPEL waar ik op zat te wachten :)
ik weet me weer bezig te houden hoor :p

Oeveel procent hebbe jullie al gecompleet in bt3?
ikke 15 :applause:

m4nTiS

Legacy Member
The Moff zei:
oh btw, gaat de multiplayer ook met een ps1 dualshock?


Neen dus...werkte niet bij mij...heb nief kaske gehaald en nu werkt t wel.


Vraagje ivm online spelen (ben nog maar sinds deze week online met PS2)


Als ik in BO3 een game room join om mee te spelen, dan krijg ik bijna altijd iets ivm "failed 2 communicate with other players" of zoiets....
Aan wa ligt da? Is da omdak geen headset heb ofzo?

The Moff

Legacy Member
waffelaar zei:
Oeveel procent hebbe jullie al gecompleet in bt3?
ikke 15 :applause:
Waar ziet ge uw procent????

edit, ja sorry he, kheb het nog maar een halve dag, maar toch al aardig wat races enal gewonnen. Die takedowns zijn echt geweldig.

Ik had meer van de crash mode verwacht, maar wel nog altijd Dik in orde.

waffel

Legacy Member
ik vind dat er teveel crash modes zijn ook in world tour :x
ma oe verander ik nu die mph in kmh zonder naar nederlands te gaan?
en moff wtf 55gouden medailles .. oeveel ebde er wel al op gespeeld dè? :p

vette swa

Legacy Member
waffelaar zei:
ik vind dat er teveel crash modes zijn ook in world tour :x
ma oe verander ik nu die mph in kmh zonder naar nederlands te gaan?
en moff wtf 55gouden medailles .. oeveel ebde er wel al op gespeeld dè? :p

Maak daar nu maar 60 gouden medailles van. :p

Ik ben nog niet écht ver (37%), maar ik probeer eerst altijd een gouden medaille te halen voor ik naar het volgende evenement ga. ;)

kil911ler

Legacy Member
hoh, daarnet op het einde van Gammo. ze toonden een filmpje van B3...

amai, da ziet er wel erg lekker uit :love:

if I only had the money :sad:

waffel

Legacy Member
waffelaar zei:
ik vind dat er teveel crash modes zijn ook in world tour :x
ma oe verander ik nu die mph in kmh zonder naar nederlands te gaan?
en moff wtf 55gouden medailles .. oeveel ebde er wel al op gespeeld dè? :p


OE VERANDER IK MPH NAAR KMH!!!!!

m4nTiS

Legacy Member
waffelaar zei:
OE VERANDER IK MPH NAAR KMH!!!!!

Gaat denk ik alleen maar als ge uw taal verandert....en is da nu zo erg?



PR4YING M4NTIS zei:

Vraagje ivm online spelen (ben nog maar sinds deze week online met PS2)


Als ik in BO3 een game room join om mee te spelen, dan krijg ik bijna altijd iets ivm "failed 2 communicate with other players" of zoiets....
Aan wa ligt da? Is da omdak geen headset heb ofzo?


Anyone????





btw, ier 40 gold en 25% afgewerkt
Still luvin' the game...vin alleen die "snelle rondes" ambetant...en moeilijk...ge moogt ni crashen en amper uw boost los laten, wilde enige kans maken...en dan nog...

MeTa-

Legacy Member
welke game modes zijn er nu eigelijk?

en wa zijn de bedoelingen dervan :)

vette swa

Legacy Member
MeTa- zei:
welke game modes zijn er nu eigelijk?

en wa zijn de bedoelingen dervan :)

- Wourld tour, waar je dus op de 3 continenten medailles, wagens, parcours enz...kunt unlocken in verscheidene evenementen.

- Single player waar je kan kiezen uit o.a crash junctions (zoveel mogelijk schade aanrichten bij een druk verkeerspunt bv.), gewone races, time attack (alleen tegen tijd), road rage (zoveel mogelijk takedowns)

- Online, maar daar kan ik niet veel over zeggen want ik ben niet online met m'n PS2. ;)

- Multiplayer, heb ik nog niet gedaan, maar ge kunt er samen zoveel mogelijk schade aanrichten bij crash junctions enz...

MeTa-

Legacy Member
hoeveel kost het bij de game mania?

de winkel die heir 200meter van men kot ligt is et 60€ maar tis wel frans :angry:

(ja ik woon tegen frankrijk, en da suckt :()

The Moff

Legacy Member
In de USA kunt ge een preview lap rijden (het icoontje helemaal rechts van de kaart, en dan het eerste)

=> heeft daar iemand al goud??
Mijn beste is brons :lol:

das gewoon haast niet te doen, al de rest vind ik nog redelijk makelijk, alleen face-off is soms nog moeilijk

En dan over die face off=> das DIKKE zever

Ik boost en total mijn tegenstander tegen de muur, ik rij met boost op een rechts stuk verder , dus top speed, na 4 - 6 seconden zit die alweer direct achter mij.
sounds fishy doesnt it?

vette swa

Legacy Member
The Moff zei:
In de USA kunt ge een preview lap rijden (het icoontje helemaal rechts van de kaart, en dan het eerste)

=> heeft daar iemand al goud??
Mijn beste is brons :lol:

Yep, gewoon elke keer je crasht herbeginnen, in de USA valt het nog mee, éénmaal je zo'n rondes met een formule 1 wagen moet doen wordt het écht uitdagend. ;)

waffel

Legacy Member
The Moff zei:
In de USA kunt ge een preview lap rijden (het icoontje helemaal rechts van de kaart, en dan het eerste)

=> heeft daar iemand al goud??
Mijn beste is brons :lol:

das gewoon haast niet te doen, al de rest vind ik nog redelijk makelijk, alleen face-off is soms nog moeilijk

En dan over die face off=> das DIKKE zever

Ik boost en total mijn tegenstander tegen de muur, ik rij met boost op een rechts stuk verder , dus top speed, na 4 - 6 seconden zit die alweer direct achter mij.
sounds fishy doesnt it?

ja die face-off vind ik ook redelijk ambetant, die gast kon onmogelijk aan zon boost als ik gerake en die haalde van 7 seconde naar 1seconde (op het i-net zal da wss wel realistischer zijn)
Kheb vandaag overal waar ik brons of zilver had goud probere hale en ben net klaar met die USA preview dinges is idd nog es moeilijker ma na 2x had ik al goud ^^
Sommige crash junctions zijn ook zot moeilijk, die waar ge over ne ramp gaat van een brug en na benede crashed en dan da die X4 icoon onder de brug zijt (daar heb ik zeker 10x moete erbeginne eer ik goud ad :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan