Archief - Burnout 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MeTa-

Legacy Member
PR4YING M4NTIS zei:
Gaat denk ik alleen maar als ge uw taal verandert....en is da nu zo erg?






Anyone????





btw, ier 40 gold en 25% afgewerkt
Still luvin' the game...vin alleen die "snelle rondes" ambetant...en moeilijk...ge moogt ni crashen en amper uw boost los laten, wilde enige kans maken...en dan nog...
?

als ik nu naar die franse winkel hier ga, da spel is automatish in het frans
kan ik dan die taal veranderen???

waffel

Legacy Member
as ge spel opstart krijgde da eerst te zie nna de ps logo
ma die stomme fransen (ook wallonie) weigerne gewoon om een ander taal dan frans in hun spellen (aan mijn pa zen kant is alles frans en der zitte wa gamers tss en die hebbe alleen maar spelle in het frans, zelfs hun cs staat in het frans rofl :/)

MeTa-

Legacy Member
FUCK FRANSEN

nu mag ik naar de game mania gaan :angry:


hoeveel kost da spel in de game mania?

MeTa-

Legacy Member
pff kmeo nu nogi wachten tot morgen avond en dan nog hopen dat ze het binnen hebbe

waffel

Legacy Member
MeTa- zei:
pff kmeo nu nogi wachten tot morgen avond en dan nog hopen dat ze het binnen hebbe


in st.kruis bij brugge hadden ze er 30expemplaren dus het zou me verbazen moesten ze uit stock zijn :)
En btw dies al in 2de hands ebbek al gezien :D
(rare mense da ge toch ebt é :p)

The Moff

Legacy Member
Kunt ge met een zwaargewicht ook een andere mode dan alleen maar crash doen?? Ik zou graag eens met een city bus of brandweerwagen rondscheuren, maar dit lijkt onmogelijk, is het dat ook???

vette swa

Legacy Member
Het is idd onmogelijk om die voertuigen buiten Crash mode te gebruiken.

waffel

Legacy Member
kzie me al racen met de brandweeroto en allemaal andere compact series autos :p ge doet dan wss 5xtakedown :p
drjuist heb ik ne road rage gedaan amai das fucking zalig :d
khad er 25!! =) 40% afgewerkt (kheb me beziggehoude met pictures goud emedailles hale waar ik brons en zilver had , posters hale ,etc)

The Moff

Legacy Member
vette swa zei:
Het is idd onmogelijk om die voertuigen buiten Crash mode te gebruiken.
Spijtig, het lijkt op het eerste zicht een coole game (dat IS het ook), maar toch kan er hier en daar nog serieus wat bijgewerkt worden.

Er zou een camera edit optie mogen inzitten van mij (gelijk NFS hot persuit 2, wanneer je daar op de r2 knop duwd, draaid de camera rond je wagen in een time slice)

=> moesten ze nu bij een crash ook de camera even ronddraaien zou dit toch veel wijzer zijn, niet? En ook bij de puntentelling bij crash loopt het soms wel even mis! Soms zie je gewoon niet wat ze erbij optellen omdat het buiten beeld gebeurt.
Wat dan wel weer de max is => op het einde van je tijd bij crash nog eens R2 drukken, dan zie je bij de puntentelling het glas en de onderdelen van je auto in de lucht, precies de matrix (omdat de camera er gewoon doorgaat)

iemand nog commentaar?

m4nTiS

Legacy Member
zitte idd enkele minpunte in...

- gebrek aan eigen camera keuze bij replay's in crash-mode

- beter systeem om te zien hoeveel ge voor/achterstaat op de ander

- soms is het net iets TE moeilijk.... bijv. die crash met die brus... leap of faith...of die snelle rondes da ge moet afleggen met de F1 wagen...


Mor voor de rest vinnek t een erg fun spel...lang gelede dak noggis zo lang op console gespeeld heb.

vette swa

Legacy Member
PR4YING M4NTIS zei:
zitte idd enkele minpunte in...

- gebrek aan eigen camera keuze bij replay's in crash-mode

- beter systeem om te zien hoeveel ge voor/achterstaat op de ander

- soms is het net iets TE moeilijk.... bijv. die crash met die brus... leap of faith...of die snelle rondes da ge moet afleggen met de F1 wagen...


Mor voor de rest vinnek t een erg fun spel...lang gelede dak noggis zo lang op console gespeeld heb.

Nu ja, veel hangt af van de factor geluk, ik heb al veel gehoord (of gelezen beter gezegd) dat Leap of faith bv. een pain in the ass kan zijn, maar daar had ik van de eerste keer over het millioen punten...terwijl ik dan bij andere soms 15 keer moet herproberen om goud te halen...

Soit, een 90+ score is het voor mij niet waard, heel spectaculair, maar na een tijdje vind ik toch dat er een hol gevoel overblijft, je wordt er (in mijn geval) toch vrij snel op uitgekeken, maar het spel is imo wel de beste in z'n genre.

waffel

Legacy Member
vette swa zei:
Nu ja, veel hangt af van de factor geluk, ik heb al veel gehoord (of gelezen beter gezegd) dat Leap of faith bv. een pain in the ass kan zijn, maar daar had ik van de eerste keer over het millioen punten...terwijl ik dan bij andere soms 15 keer moet herproberen om goud te halen...

Soit, een 90+ score is het voor mij niet waard, heel spectaculair, maar na een tijdje vind ik toch dat er een hol gevoel overblijft, je wordt er (in mijn geval) toch vrij snel op uitgekeken, maar het spel is imo wel de beste in z'n genre.


in 1 zin samengevat Het Suckt zwaar :)

vette swa

Legacy Member
waffelaar zei:
in 1 zin samengevat Het Suckt zwaar :)

Nee, dat bedoel ik totaal niet, dat zijn uw woorden, het is een héél goed spel, maar het is gelijk een actiefilm als Chronicles of Riddick hè, een leuke actiefilm waar ge niet bij moet nadenken, maar enkel flitsende actie scénes en stoere dialogen begint na een tijd ook te vervelen...

Naar mijn mening dan hè. ;)

waffel

Legacy Member
vette swa zei:
Nee, dat bedoel ik totaal niet, dat zijn uw woorden, het is een héél goed spel, maar het is gelijk een actiefilm als Chronicles of Riddick hè, een leuke actiefilm waar ge niet bij moet nadenken, maar enkel flitsende actie scénes en stoere dialogen begint na een tijd ook te vervelen...

Naar mijn mening dan hè. ;)


was mar als grapje bedoeld :D
Ik heb de game ook en ik amuseer me er goe mee ma kheb iets van jah alé 1ste das goe é

devil

Legacy Member
yo gasten ik eb een probje.

als ik met burnout3 online wil gaan , en dan een room join krijg ik een error deze , unable to open communications to the players in this game.
krijg ik in bijna alke server wa moe ik doen

m4nTiS

Legacy Member
devil zei:
yo gasten ik eb een probje.

als ik met burnout3 online wil gaan , en dan een room join krijg ik een error deze , unable to open communications to the players in this game.
krijg ik in bijna alke server wa moe ik doen


hebbek al zowa 3 pagina's op een rij in deze thread gevraagd (zelfs in de grote "online" sticky":p ... never got an answer...Blijkbaar een groot raadsel.

Dus, zelf wa gezien, getest en gedaan...

Als ge in een room connect dan krijgde gans rechts bij iedere speler een balkje te zien.
Ofwel is dit volledig wit of anders is dit geel (soms 2 streepkes, soms 3...) en in heel weinig gevallen ff 1 rood streepje.

wit = da ge geen verbinding kunt maken...en is dus ook de reden da ge die error van "couldn't open communications....." krijgt

geel = goede connectie

rood = connectie is ni super....maar t ga nog

Wa is nu net t probleem?

Wel, komde in een room met plek voor 6 en er is pakweg al 4 man aanwezig....van die 4 man is er 3 man geel (dus, goede connectie)...MAAR is er 1 wit....dan krijgde na +/- 30 sec die error. Gewoonweg omdat die eerder in de room was...en waarschijnlijk wel gele connectie met de andere heeft.

Maar, stel da gij in die room komt als 4de man en die met z'n witte connectie komt in die kamer...NA u dus...dan vliegt hij eruit omdat hij geen connectie met u kan krijgen....

Dus: best is da ge in rooms gaat waar er nog ni teveel volk zit. Als ge daar dan als 2de komt en die andere heeft gele connectie..dan mag er nog 10 man met witte connectie kome...ze kunne u der ni buitenkrijgen met dien error....

Khoop dat de uitleg wa duidelijk was...if not...soz...



@ Vettige Swa... idd, ferm spel, maar met helaas enige minpunten die hadden vermeden kunnen worden....maar het is en blijft een ferm spel imo...kstop ni voorda t uit is en ook online hebbek al dikke fun gehad.
Btw...ze mogen t ni perfect maken he...ze moeten BO4, 5, 6, 7,.... nog kunnen maken en verkopen ;)

vette swa

Legacy Member
PR4YING M4NTIS zei:
@ Vettige Swa... idd, ferm spel, maar met helaas enige minpunten die hadden vermeden kunnen worden....maar het is en blijft een ferm spel imo...kstop ni voorda t uit is en ook online hebbek al dikke fun gehad.
Btw...ze mogen t ni perfect maken he...ze moeten BO4, 5, 6, 7,.... nog kunnen maken en verkopen ;)

Nu EA de rechten in handen heeft mogen we ons daar zeker aan verwachten, de PSP versie is in ieder geval al onderweg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan