Archief - Burnout 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m4nTiS

Legacy Member
GM Deurne zei gisteren da ze m vrijdag pas gingen hebben....

Sebiet noggis ff toerke doen door t Schopping center in Wijnegem...
FRS, FNAC, Extrazone of nog nen andere (naam ontglipt me atm..)...ff afwachte dus.


*EDIT*

Ben net terug

geen BO3 in de FRS :cry:

MAAR wel in de E-Plaza (was dus de winkel wiens naam k nimeer wist)

:applause: :woohoo: :applause:

Bij Fnac en Extrazone bennek ni geweest...kon me nimeer inhoude :p

De_Jo

Legacy Member
Gisteren in FRS Aalst nog nix. Hadden mij nochtans beloofd da hij den 10den ging binnekomen (engelse versie)


Daarjuist gebeld naar andere winkel ier in de geburen. Vrijdagmorgen om half 10 mag ik er achter. Ging normaal al binne zijn, maar leverancier was in vertraging. Hopelijk ist nu wel juist

WarBlade

Legacy Member
Huh ? Dit is raar... Ik start deze thread (check de eerste pagina, daar vraagt zelfs iemand een vraag aan de threadstarter, en dan kan je zien dat ik er no op geantwoord heb...) en nu heeft men ineens iets gedaan (threads samengezet ?) waardoor iemand anders de threadstarter blijkt te zijn ?

MeTa-

Legacy Member
kzou het spel graag hebben voor PS2

maar prob is dat ik nog steeds geen 60€ uitgeef voor games ;)

(ja ik koop al men games 2 dehands)

uitgezonderd GTA SA da is een must have :love:

geen zin om 180€ uit te geven aan 3games op 3 maand

september: burnout 3
oktober: GTA SA
november: POP2

m4nTiS

Legacy Member
weird shizzit warblade...


@ game... it rox....alleen kan ik bij multiplayer alleen maar "crash party" selecteren

Moet ge die ander modes unlocken ofzo? want kwil zo snel mogelijk tegen m'n vriendin kunne racen...eindelijk ook eens een game voor haar...nu kan..nee, nu moet ze zelfs crashes veroorzaaken :p

Mister DLicious

Legacy Member
zeg De_Jo, in welke winkel is hij en tegen welke prijs?

capt_snow

Legacy Member
hij ligt in de frs is zottegem aan €57.99 dacht ik (zal in een andere frs ook wel zo zijn :unsure: )

waffel

Legacy Member
PR4YING M4NTIS zei:
weird shizzit warblade...


@ game... it rox....alleen kan ik bij multiplayer alleen maar "crash party" selecteren

Moet ge die ander modes unlocken ofzo? want kwil zo snel mogelijk tegen m'n vriendin kunne racen...eindelijk ook eens een game voor haar...nu kan..nee, nu moet ze zelfs crashes veroorzaaken :p


same question kheb ook alleen da aangevinkt :s
Btw ergert da muziek tijdens het racen jullie ook zoveel? MIJ ALLESINS WEL!
kheb et drom stiller gezet maar dan kan ik de dj bijna ni ore :'(

Het spel is echt de max @ meta wrom 60€ geve aan gta en ni vo burnout 3 bt3 = 94% en ik kan da bevestige :p
(btw gistere adde ze hem in de gm st.kruis brugge, kzeg et maar :unsure: )

vette swa

Legacy Member
Ondertussen zo'n 4 uur gespeeld sinds gisteren en heb de 3 continenten al unlockt. Ik vind het wel opvallend dat de Nederlandse taal ondersteund wordt, bij een Takedown komt er dan o.a "Oprotten" op het beeld te staan. :p

Koone

Legacy Member
Haha lol swa :p

kheb het bij Engels gehouden hoor :)


Man dit spel ownt echt zo hard he, gewoon zalig snelheidsgevoel enzo

TakeDowns halen ownt


Kopen dit spel :o

Nighty

Legacy Member
vette swa zei:
Ondertussen zo'n 4 uur gespeeld sinds gisteren en heb de 3 continenten al unlockt. Ik vind het wel opvallend dat de Nederlandse taal ondersteund wordt, bij een Takedown komt er dan o.a "Oprotten" op het beeld te staan. :p

lol en: "de pineut", "kreukelzoenen" "beter voorkomen dan..." "met de wielen in de" "bumberknuffelen" ofzoiets :rofl: "lak verwisselen" "duelleren"

m4nTiS

Legacy Member
]BuD[nighthawk zei:
lol en: "de pineut", "kreukelzoenen" "beter voorkomen dan..." "met de wielen in de" "bumberknuffelen" ofzoiets :rofl: "lak verwisselen" "duelleren"


idd, ook al dik strijk gelegen :rofl:


Neways...iemand anders buiten waffelaaren ik die niks anders dan "crash party" kunnen kiezen bij multiplayer???
Moet wel zeggen da kaske 2 een kaske is van een PSone....mor zou t enorm raar vinne vermits t bij bijv. SSX3 en Tekken4 wel werkte...

Allee, sebiet noggis zien of t kaske ni kapot is ofzo...

waffel

Legacy Member
in da spel oe ztte da in Kilometer per uur (en alles in engels te laten) ?
Btw ebde al met die forumule 1wage tijdrit gespeeld?
Lol die trekt vlug op !HAHA die vent zen hand in die auto moet wel 5 keer schakele in 2seconden :p
btw tis da bakstje zu, kheb vandaag ne andere controller geleend van iemand en alles komt er nu wel op

m4nTiS

Legacy Member
waffelaar zei:
btw tis da bakstje zu, kheb vandaag ne andere controller geleend van iemand en alles komt er nu wel op

k, thnx...zal dan wel is ff andere hale

Mister DLicious

Legacy Member
Tis al in orde, ik heb hem vandaag gaan halen in de droomland in dilbeek
en ik moet zeggen: WAUW!! :D dit is HET SPEL waar ik op zat te wachten :)
ik weet me weer bezig te houden hoor :p

The Moff

Legacy Member
Vandaag kan ik mij officieel lid van de Burnout 3 vereniging noemen.
Moet het nog spelen, dus zal het u wel allemaal weten te zeggen wat ik er van vond

oh btw, gaat de multiplayer ook met een ps1 dualshock?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan