Archief - Burnout 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer 01

Legacy Member
wimpie5001 zei:
yes maat
burnout 3 is te zalig :applause:
the location takedowns (kan zijn dat da andere naam eeft zen :crazy: ) zijn echt te zalig

hebt ge dat dan al voor ps2? enzo ja, in welke winkel?

sToRm

Legacy Member
zit ook erges ne race met ne f1 wagen. die gaat in no time 210mph, ongeveer 340km/h en als ge dan R1 indrukt (boost knopke) dan denkte dat ge met ne f16 op de baan aant vliegen zijt :D MegaCrashes gegarandeerd

Demon9k

Legacy Member
De_Jo zei:
Nope, ter zijn winkels waar burnout 3 vandaag of morgen voor ps2 verkocht wordt. Het gaat hier normaal gezien over de UK versie. Ik ga der morge om
En ik welke winkel dan?
Want in de UK is de PS2 Versie idd al uit.

De_Jo

Legacy Member
Demon9k zei:
En ik welke winkel dan?
Want in de UK is de PS2 Versie idd al uit.

Free record shop zou het vanaf vandaag verkopen. Maar in Aalst is em ni binne gekome vandaag :(

Demon9k

Legacy Member
In Sint-Niklaas ook nie, toch nie het Shopping Center hier. Sebiet eens gaan zien in de Stationstraat. Nie veel goesting om de Xbox versie te kopen (alhoewel ik een Xbox heb).

waffel

Legacy Member
*leest opm* 173 races verdeeeld over negen evenementen, race , grand prix, eleminator, face off, burning, lap , preview lap, special event, road rage en crash junction


die eleminator staat mj wel aan :D

mouly jr.

Legacy Member
hoe lang duurt het na de release voor het spel te huur is, ik ben toch niet zo zeker of deze game me wel aanstaat, de demo was nogal raar von ik

sToRm

Legacy Member
mouly jr. zei:
hoe lang duurt het na de release voor het spel te huur is, ik ben toch niet zo zeker of deze game me wel aanstaat, de demo was nogal raar von ik

in een videotheek waar ik soms ga is da spel al te huur op de releasedag

capt_snow

Legacy Member
road race pwnt zwaar (zoveel mogelijk take downs te maken).
online is ook machtig ,racen met 6 en samen met 8 mensen crashen op een kruispunt :love: ,etc... (is bij mij wel op xboxlive maar op ps2 zal da wss wel hetzelfde zijn).

darkarchangel

Legacy Member
waar is dat spel te kopen al ? ik kom net van gamemania deinze daar zeggen ze de ps2 versie maar den 16de september uitkomt

Memphistos

Legacy Member
Ik heb gehoord dat er een demo zou bij zitten van Need For Speed 2, zit deze ook bij de UK versie die nu te verkrijgen is ? :confused:

capt_snow

Legacy Member
Memphistos zei:
Ik heb gehoord dat er een demo zou bij zitten van Need For Speed 2, zit deze ook bij de UK versie die nu te verkrijgen is ? :confused:

bij de xboxversie vind ik nergens een demo.

De Pette

Legacy Member
spel roelt gemaan, vooral die crash junctions. en idd, der zit nen demo bij van nfs:u 2. Ma demo heeft tijdslimiet.

Gamer 01

Legacy Member
De Pette zei:
spel roelt gemaan, vooral die crash junctions. en idd, der zit nen demo bij van nfs:u 2. Ma demo heeft tijdslimiet.

ma zegt daar nu eens bij welke versie ge hebt, ps2 of xbox want anders begint da te verwarend te worden of dat da nu al uit is of ni :angry:

Demon9k

Legacy Member
Memphistos zei:
Ik heb gehoord dat er een demo zou bij zitten van Need For Speed 2, zit deze ook bij de UK versie die nu te verkrijgen is ? :confused:
yep zit een demo bij van NFSU 2 enkel bij de PS2 versie heb ik gelezen.

SouLr@v3N^

Legacy Member
Demon9k zei:
yep zit een demo bij van NFSU 2 enkel bij de PS2 versie heb ik gelezen.
Is belachelijk dat da enkel voor PS2-versie is...
Mja boeit nie, burnout 3 is zo al vet genoeg :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan