Gamer 01
Legacy Member
wimpie5001 zei:yes maat
burnout 3 is te zalig :applause:
the location takedowns (kan zijn dat da andere naam eeft zen) zijn echt te zalig
hebt ge dat dan al voor ps2? enzo ja, in welke winkel?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wimpie5001 zei:yes maat
burnout 3 is te zalig :applause:
the location takedowns (kan zijn dat da andere naam eeft zen) zijn echt te zalig
En ik welke winkel dan?De_Jo zei:Nope, ter zijn winkels waar burnout 3 vandaag of morgen voor ps2 verkocht wordt. Het gaat hier normaal gezien over de UK versie. Ik ga der morge om
Demon9k zei:En ik welke winkel dan?
Want in de UK is de PS2 Versie idd al uit.

mouly jr. zei:hoe lang duurt het na de release voor het spel te huur is, ik ben toch niet zo zeker of deze game me wel aanstaat, de demo was nogal raar von ik
Memphistos zei:Ik heb gehoord dat er een demo zou bij zitten van Need For Speed 2, zit deze ook bij de UK versie die nu te verkrijgen is ?![]()
De Pette zei:spel roelt gemaan, vooral die crash junctions. en idd, der zit nen demo bij van nfs:u 2. Ma demo heeft tijdslimiet.

yep zit een demo bij van NFSU 2 enkel bij de PS2 versie heb ik gelezen.Memphistos zei:Ik heb gehoord dat er een demo zou bij zitten van Need For Speed 2, zit deze ook bij de UK versie die nu te verkrijgen is ?![]()
Is belachelijk dat da enkel voor PS2-versie is...Demon9k zei:yep zit een demo bij van NFSU 2 enkel bij de PS2 versie heb ik gelezen.

capt_snow zei:road race pwnt zwaar (zoveel mogelijk take downs te maken).