Archief - Burnout 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mister DLicious

Legacy Member
en? is hij al uit in de free record shop De_Jo? in Aalst?
en zoja, kan je dan ff de prijs meedelen

capt_snow

Legacy Member
Gamer 01 zei:
is dat dan tegen tijd ofzo?

online wel ,het blauwe team moet een locatie bereiken maar ondertussen moet het rode team de blauwe het zuur maken om er te graken :D

De_Jo

Legacy Member
Mister DLicious zei:
en? is hij al uit in de free record shop De_Jo? in Aalst?
en zoja, kan je dan ff de prijs meedelen


Ik moet morge naar tstad, zal is binnestappen. Zal iet late weten

vette swa

Legacy Member
Donderdag toch maar eens een bezoekje brengen aan FRS denk ik, B3 is een game die ik moeilijk kan weerstaan. ;)

waffel

Legacy Member
capt_snow zei:
online wel ,het blauwe team moet een locatie bereiken maar ondertussen moet het rode team de blauwe het zuur maken om er te graken :D


schippertje mag ik overvaren ja of nee :music:

Mister DLicious

Legacy Member
De_Jo, iets gevonden in Aalst? want ik hunker ook heel hard naar deze game
ben verslaafd aan de demo :p

Gamerke 1988

Legacy Member
:lol: hier hetzelfde, demo is simpel om 1ste te geraken, maar altijd expres botsen enzo :D

:love:

waffel

Legacy Member
ja gaste komt da nu morgen of overmorge uit bt3 ?
(in free-record shop of bilbo liefst)

Caus i cant wait :sad:
dan nog ix ik zou heel graag i-net op men ps2 hebbe vo bt3 hoe doe ik dat?
(ebde dan ne extra-kabel nodig? kost da meer geld? gaat u pc erdoor trager? etc :))

waffel

Legacy Member
ik zie net dat er ier ne apparte sticky over is van online thx anywayz ;)

Dripke

Legacy Member
Coowl. Waar haalde den demo? Toch nie in PS2 magazine. Want anders hurek liever de volledige game!

vette swa

Legacy Member
Dripke zei:
Coowl. Waar haalde den demo? Toch nie in PS2 magazine. Want anders hurek liever de volledige game!

Huur hem dan maar, want hij zit idd bij OPM2 ;)

waffel

Legacy Member
vraagje volgens de carrefour brochure is die vandaag in de winkel
IS DAT EFFECTIEF ZO?

vette swa

Legacy Member
Wel, ik heb hem vandaag gekocht in de frs, dus hij is in ieder geval wel uit. ;)

waffel

Legacy Member
in frc brugge adde zem nog ni :( wel ik ga dan na de zb
dankuwel vette swa :)
en oe is de game?

Mister DLicious

Legacy Member
vette swa, ik heb een vraagje... WAAAAAR??? :D ik wil die game

vette swa

Legacy Member
In de frs in Turnhout, in de Bart Smit hadden ze hem ook trouwens.

Ik heb het spel nog niet gespeeld, ik zal er sebiet eens aan beginnen. ;)

Mister DLicious

Legacy Member
ik vraag me af, zouden ze die ook hebben in de frs in aalst al? want ik woon vlakbij aalst en het zou dus wel simpel zijn om het spel daar dan te gaan halen op een grijze woensdagnamiddag :p

The Moff

Legacy Member
Mijn broer gaat kijken in de FRS en de fnac in gent, dus kzal het u vanavond kunnen zeggen of het al uit is in gent (ps2)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan