Archief - Burnout 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer 01

Legacy Member
alleen heel kort :D

ik heb al 3 takedowns na elkaar kunnen doen :love:

paardenman

Legacy Member
demo is leuk maar waarom kunt ge niet gewoon naar het menu om da nog eens te doen of restart, domme creators - altijd da resetten en w8e tijdens die laadtijden - KUT !!!

over het spel zelf: ik moet da gewoon hebben :)

The Moff

Legacy Member
Het eerste dat ik doe (na de license test wss) is de CRASH MODE!!!!!!

Ik krijg rillingen gewoon al van naar de crashes te kijken, die BROKSTUKKEN!!!!!!!

En het camerawerk ..... :love: (gezien op trailer van internet)

mouly jr.

Legacy Member
is het de bedoeling ook het gewoon verkeer te crashen? ik heb de demo maar snap nie wat je moet doen, je krijgt precies punten als je gewone auto's ramt :S

The Moff

Legacy Member
mouly jr. zei:
is het de bedoeling ook het gewoon verkeer te crashen? ik heb de demo maar snap nie wat je moet doen, je krijgt precies punten als je gewone auto's ramt :S
LOL.

De bedoeling is als eerste te finishen.

Je Boostbar loopt vol als je aggressief rijdt, => tegengestelde richting, naast andere auto's scheuren, tegenstanders rammen.

Gamer 01

Legacy Member
mouly jr. zei:
is het de bedoeling ook het gewoon verkeer te crashen? ik heb de demo maar snap nie wat je moet doen, je krijgt precies punten als je gewone auto's ramt :S

het is de bedoeling om eerst te eindigen en daarbij ook nog wat uw tegenstanders te rammen, maar niet het gewoon verkeer hè :doh:

WarBlade

Legacy Member
Is hij vandaag uitgekomen, en weet er iemand of ze er een pack van gaan maken ? Ik zou ook nog graag willen weten wat de pack met Singstar kost en wat die eigenlijk inhoud... Alvast bedankt !

capt_snow

Legacy Member
vriend van mij heeft hem vanmiddag gekocht in dreamland.

dunno of er een pack komt:p

sToRm

Legacy Member
burnout 3 is echt wel bom. Nog vettere crashes, alles vliegt uitéén gewoon :D
ter zijn 100 crashparcours, een 75tal races en een stuk of 70 auto's die ge kunt unlocken. Zeker de moeite waard :niceone:

Demon9k

Legacy Member
Hmm op de GM site staat 24 September voor de PS2 versie, en de Xbox is dus al uit. Ik vraag me eigelijk af waarom er 2 weken verschil op zit.

Gamer 01

Legacy Member
ja @ threadstarter, hebt ge het over de xbox of ps2 versie?

WarBlade

Legacy Member
Ik ben hier toch in het Sony PlayStation & PlayStation 2 forum eh... :) Moest ik het over de X-Box versie hebben, zou ik het daar wel plaatsen hoor... :p

De_Jo

Legacy Member
Nope, ter zijn winkels waar burnout 3 vandaag of morgen voor ps2 verkocht wordt. Het gaat hier normaal gezien over de UK versie. Ik ga der morge om

wimpie5001

Legacy Member
yes maat
burnout 3 is te zalig :applause:
the location takedowns (kan zijn dat da andere naam eeft zen :crazy: ) zijn echt te zalig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan