Archief - Burnout 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

devil

Legacy Member
iemand geintreseert in de sound track .

1208 - Fall Apart
Amber Pacific - Always You
Ash - Orpheus
Atretyu - Right Side of the Bed
Autopilot Off - Make a Sound
Bouncing Souls - Sing Along Forever
Burning Brides - Heart Full of Black
Chronic Future - Time and Time Again
Donots - Saccharine Smile
Eighteen Visions - I Let Go
Fall Out Boy - Reinventing the Wheel
Finger Eleven - Stay in Shadow
Franz Ferdinand - This Fire
From First to Last - Populace in Two
Funeral for a Friend - Rookie of the Year
Futureheads - Decent Days and Nights
Go Betty Go - C’mon
Jimmy Eat World - Just Tonight
Letter Kills - Radio Up
Local H - Everyone Alive
Maxeen - Please
Midtown - Give It Up
Moments in Grace - Broken Promises
Motion City Soundtrack - My Favorite
Mudmen - Animal
My Chemical Romance - I’m Not Okay
New Found Glory - At Least I’m Known
No Motiv - Independence Day
Silent Drive - 4-16
Sugarcult - Memory
The D4 - Come On!
The Explosion - Here I Am
The F-Ups - Lazy Generation
The Lot Six - Autobrats
The Matches - Audio Blood
The Mooney Suzuki - Shake That Bush
The Ordinary Boys - Over the Counter
The Von Bondies - C’Mon C’Mon
Yellowcard - Breathing

m4nTiS

Legacy Member
aja, da was ook een minpunt...de muziek...

vin t op zich ni echt slecht...kan me in vele stijlen vinden....maar constant dezelfde stijl is me een beetje te...twas beter geweest als ze bijv. ook wa alternatievere dance bijgedaan hadden (zoals in SSX 3) of enkele echte road tracks (Radar love bijv. )

WarBlade

Legacy Member
Idd, de muziek begint na een tijdje echt te vervelen, al zijn het ongeveer een 40 tracks, het lijkt wel of je steeds hetzelfde liedje te horen krijgt... De tracks geven dan ook helemaal geen "YEAH !!" gevoel... De DJ is ook zeer vervelend, je kan hem wel afzetten, maar dan nog... Een beetje meer verschillende dialogen had best gemogen...

Wat ik ook nog vrij dom vind, is dat je wel nieuwe auto's kan vrijspelen, maar je kan ze niet gebruiken in Crash Nav. en dergelijke... In Single Event heb je er dan ook weer niet zoveel aan als je daar je zopas gekregen auto's kan selecteren...

The Moff

Legacy Member
PR4YING M4NTIS zei:
aja, da was ook een minpunt...de muziek...

vin t op zich ni echt slecht...kan me in vele stijlen vinden....maar constant dezelfde stijl is me een beetje te...twas beter geweest als ze bijv. ook wa alternatievere dance bijgedaan hadden (zoals in SSX 3) of enkele echte road tracks (Radar love bijv. )
Ik heb de muziek na de eerste race al afgezet!

Kheb daarnet mn stuur geïnstalleerd zodat ik eens een multiplayer kon spelen.

Ten eerste, met een stuur suckt het, en ten tweede, de multiplayer modus ook!

Maar het spel blijft rulen! .......... alhoewel

Ik zit aan 96% en de goesting is toch bijna over hoor!

waffel

Legacy Member
ik heb gewoon bij options alle muziek dak ni graag oor afgezet alle dak alleen in menu will hore aangezet en al die in race wil hore aangezet :)
kvind bijna 90% van muziek zwaar sucke al is rock wel men genre :s

ps : meta is gebanned twerd tijd zu ...

capt_snow

Legacy Member
kheb het al bijna 3 weken en ik speel het nog steeds ,nog bijna nooit speelde ik zolang op een racegame buiten PGR2 dan.

:offtopic: @waffelaar ,waarom blij dat meta- gebanned is?:p

die arme jongen :unsure:

waffel

Legacy Member
capt_snow zei:
kheb het al bijna 3 weken en ik speel het nog steeds ,nog bijna nooit speelde ik zolang op een racegame buiten PGR2 dan.

:offtopic: @waffelaar ,waarom blij dat meta- gebanned is?:p

die arme jongen :unsure:

ik werd zen anti cs gedrag beu die kwam nu gewoon naar de cs forum en zegge hoe hard cs suckt en is ie verwonderd dat ie na 50 waarschuwingen een ban krijgt

The Moff

Legacy Member
waffelaar zei:
ik werd zen anti cs gedrag beu die kwam nu gewoon naar de cs forum en zegge hoe hard cs suckt en is ie verwonderd dat ie na 50 waarschuwingen een ban krijgt
Zijd gij een c-s fan misschien? (niet dat ik c-s haat, ik speel het ook, maar niet meer op de telenet servers (ze zijn daar te goed :D))

J!nX

Legacy Member
waffelaar zei:
ik werd zen anti cs gedrag beu die kwam nu gewoon naar de cs forum en zegge hoe hard cs suckt en is ie verwonderd dat ie na 50 waarschuwingen een ban krijgt
das nie de reden waarom m gebanned is.

vette swa

Legacy Member
Zit aan 99% met alle 176 gouden medailles, maar moet enkel nog 8 signature takedowns doen en zaken zoals "doe 15 takedowns in één race", ik heb er enkel niet veel zin meer in...:p

Maar eenmaal uitgespeeld zit er toch weinig replay value aan vind ik, ik zie me niet nog vaak in single player time attack doen ofzo...

m4nTiS

Legacy Member
owla... 99% :niceone:
Ik moet er noggis dringend werk van maken precies :p

Nu, wa replay waarde betreft....kheb eigenlijk nog maar weinig SP game gevonde waarvan ik vin dak ze noggis opnieuw wil spelen (tenzij 3 jaar later ofzo, uit nostalgie)....

En idd, die time attack/snelste ronde tijd neerzetten...ze steken me nu al beetje tegen...
Road rage en de gewone race echter niet...zelfs al doe ik 10 keer dezelfde track in road rage...tis altij wel net dat ietske anders....

Maar heb de game vooral ook gekocht omda het MP was.... speel al vele jaren online op pc...maar tot 14 dagen geleden nog nooit online geweest met een console...
BO3 heeft me over de streep getrokken...en kmoet zegge da t me echt wel bevalt.
K, tis soms wa tijdverlies en een gerommel eer ge een goede room vind...mor eens ge er dan 1 hebt is t dikwijls toch wel een uurke of zelfs langer dik raceplezier....

Gamerke 1988

Legacy Member
ik moet nu een GP doen met die Formule 1 wagen en dat is echt een kut race...

Die auto is veel te licht en veel te snel om goed te zijn :sad:

Aangezien ik deze moet uitspelen voor ik nieuwe races unlock zit ik eigelijk vast :unsure:


:lol: wie doet me dit na, vastzitten in een race game :cool:

The Moff

Legacy Member
Gamerke 1988 zei:
ik moet nu een GP doen met die Formule 1 wagen en dat is echt een kut race...

Die auto is veel te licht en veel te snel om goed te zijn :sad:

Aangezien ik deze moet uitspelen voor ik nieuwe races unlock zit ik eigelijk vast :unsure:


:lol: wie doet me dit na, vastzitten in een race game :cool:
De truuk is gewoon 'niet proberen crashen'.

Ik zat er met die F1 wagen in azië denkik 2 - 3 seconden onder zonder crash.

je mag dus eigenlijk geen enkele keer crashen, ik heb heel veel geluk gehad, want ik moest eigenlijk 2 x gecrashed zijn.
=> ik reed 2 x frontaal op een tegenligger maar door een of andere bug crashte ik niet en reed mn auto gewoon opzij van de tegenligger.

edit: Ik heb nu alle races en crash events gedaan en op alles goud. enkel nog 5 specifieke takedowns. en hier en daar nog een takedownbeker.

maar ik heb de game nu wel al gezien, ben nu weer bezig met KH en FFX-2

tot binnen 2 maanden ofzo Burnout 3! :D

waffel

Legacy Member
vette swa zei:
Zit aan 99% met alle 176 gouden medailles, maar moet enkel nog 8 signature takedowns doen en zaken zoals "doe 15 takedowns in één race", ik heb er enkel niet veel zin meer in...:p

Maar eenmaal uitgespeeld zit er toch weinig replay value aan vind ik, ik zie me niet nog vaak in single player time attack doen ofzo...

oe kunt gij nu 99% ebbe terwijl je nog niets een de 15 takedowns in 1 race gedaan ebt? want der is ne opdracht waar ge 20takedowns moest doen oO

waffel

Legacy Member
The Moff zei:
De truuk is gewoon 'niet proberen crashen'.

Ik zat er met die F1 wagen in azië denkik 2 - 3 seconden onder zonder crash.

je mag dus eigenlijk geen enkele keer crashen, ik heb heel veel geluk gehad, want ik moest eigenlijk 2 x gecrashed zijn.
=> ik reed 2 x frontaal op een tegenligger maar door een of andere bug crashte ik niet en reed mn auto gewoon opzij van de tegenligger.

edit: Ik heb nu alle races en crash events gedaan en op alles goud. enkel nog 5 specifieke takedowns. en hier en daar nog een takedownbeker.

maar ik heb de game nu wel al gezien, ben nu weer bezig met KH en FFX-2

tot binnen 2 maanden ofzo Burnout 3! :D


da is omda ge ineens zodanig vlug zijt da het onmogelijk zou zijn om het te ontwijke en voor verdere frustraties te vermijde hebbe ze een "bug" ingezet dat je de auto gewoon niet raakt als je erop rijdt (geleze is interview :))

vette swa

Legacy Member
waffelaar zei:
oe kunt gij nu 99% ebbe terwijl je nog niets een de 15 takedowns in 1 race gedaan ebt? want der is ne opdracht waar ge 20takedowns moest doen oO

20 takedowns in een road rage event is niet hetzelfde als in een race hè. ;) Later moet ge er trouwens 24 doen in een road rage event.

Maar nadat je alle gouden medailles gehaald hebt is de fun er toch wel snel af, heb het al zo'n anderhalve week niet meer aangeraakt.

waffel

Legacy Member
vette swa zei:
20 takedowns in een road rage event is niet hetzelfde als in een race hè. ;) Later moet ge er trouwens 24 doen in een road rage event.

Maar nadat je alle gouden medailles gehaald hebt is de fun er toch wel snel af, heb het al zo'n anderhalve week niet meer aangeraakt.

fucking hell 20takedowns in a race ! :wtf:

The Moff

Legacy Member
waffelaar zei:
fucking hell 20takedowns in a race ! :wtf:
single event => daar kunt ge uw aantal ronden kiezen, ik weet wel niet hoeveel ge er maximaal kunt kiezen, kheb het nog niet geprobeerd.

-=xXx=- hmz

Legacy Member
ik zit aan 94%, pfff nu die races met f1, gaat eil te snel om goed te doen... en dan roadrage, zo'n expert doelstelling is 40 takedowns in an event... heeft da al iemand gehaald?? ik heb er 25
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan