Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ikbenben

Legacy Member
Idd,het is nie vet voort moment :sad:
Ben eigenlijk aan het wachten op Haze.
Maar Lost zie ik eventueel wel nog zitten als tussendoortje als het spel op zich meevalt.

*** Python ***

Legacy Member
koji zei:
my feelings exactly, nu ni zozeer omtrend de titels die ge opsomt, mo het is triestigen tijd...


De titels die ik opnoemde zijn idd nie de beste, maar ze waren wel goed om het wachten op de toppers te verzachten.

FreakyJP

Legacy Member
Achja, ik heb nog steeds DMC4, Viking: Battle for Asgard, Army of Two, Condemned 2, Mercenaries 2 en Turning Point: FOL (hoewel negatieve kritiek op demo :cry:) om naar uit te kijken tot de grote toppers zoals MGS4, GTA4, Battlefield, Haze, ... uitkomen

*** Python ***

Legacy Member
Laat ons hopen dat alles het wachten waard is. Ik heb mij al enorm geamuseerd met mijn Ps3, maar ik wacht nog steeds op HET GAME dat mij dagen, zelfs weken aan mijn scherm gekluisterd houdt.

ikbenben

Legacy Member
*** Python *** zei:
Laat ons hopen dat alles het wachten waard is. Ik heb mij al enorm geamuseerd met mijn Ps3, maar ik wacht nog steeds op HET GAME dat mij dagen, zelfs weken aan mijn scherm gekluisterd houdt.

Op PS3 nog niet echt meegemaakt.
Op PS2 was dit Kingdom Hearts I en II vooral :drool:

Homerun

Legacy Member
Ik zie twee prijzen: een in pond en een in euro. Nu komt het er op neer dat ik een spel wil bestellen van 35 pond, dat is omgerekend 49 euro. Nu kan ik dit blijkbaar niet kopen, ik krijg een foutmelding dat me er op wijst dat ik in euro moet kopen om naar een niet-UK adres te kunnen verzenden. Nu kost dat wel 55 euro (5 euro meer dus).

Hoe zit dat in elkaar? Wat zal me gefactureerd worden? Als het die 55 euro is kan ik het even goed morgen in de winkel halen voor 58 euro...

Bedankt.

split-second

Legacy Member
Je kan idd alleen in Euro bestellen als je buiten de UK woont. Die meerprijs zullen waarschijnlijk de verzendingskosten zijn de ze er mee in verrekenen.

Homerun

Legacy Member
Had ik ook al gedacht, spijtig dat we dan zo dichtbij wonen. Maar ja, dan kan ik het beter morgen in de winkel gaan halen.

Bedankt.

lesfetes

Legacy Member
Goedkope US game sites, doe mij maar ebay !
Heavenly Sword voor 33E geleverd en Uncharted voor 38E geleverd :applause:

Beide na +/- 1,5 week in huis zonder problemen en douane

diknmuis

Legacy Member
kdacht da hier al ergens gelezen te hebben
ik zou één van mijn import games verkopen maar deze kan je niet draaien als je nog een gewone tv, geen hd(ready)tv hebt zeker??
iets van PAL en NTSC dacht ik??

rikush

Legacy Member
hallo ppl,

ff een vraagje:

ik wil een spel 2dehands kopen,maar is import van de USA.

gaat dit perfect werken op mijn europese console?
Of gaat dit problemen geven met PAL en NTSC?
Heb nl. geen plasma of lcd-tv,maar een gewoon breedbeeldtv van JVC van een jaar of 4 of 5 oud.

Goldrusher

Legacy Member
1. Zorg voor een RGB scartkabel.
2. Download eens The Simpsons demo van de Amerikaanse store. Is die in zwartwit, dan kun je NTSC niet aan.
Is die in kleur, dan wel.

rikush

Legacy Member
Goldrusher zei:
1. Zorg voor een RGB scartkabel.
2. Download eens The Simpsons demo van de Amerikaanse store. Is die in zwartwit, dan kun je NTSC niet aan.
Is die in kleur, dan wel.

heb al een rgb-scart.


gewoon een us-demo downloaden en als dat werkt ,dan weet ik t.
zo ver had ik nog niet nagedacht.


alle us-demo's zijn gelijk veronderstel ik?

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
Als ik een spel zou importeren via videogamesplus.ca zou ik willen betalen via cash money/postal order. Weet er iemand hoe dat je te werk moet gaan daarvoor?

diknmuis

Legacy Member
^ ik ben nie zeker maar denk dat da is da ge uw geld moet opzenden
ik gebruik altijd visa

Fides

Legacy Member
Even checken: ps3 games uit de vs kan je afspelen op een ps3 van hier, maar je tv moet NTSC aankunnen. Als je een HDTV hebt, is dat geen probleem. Bij een ouderwetse tv heb je een RGB scart nodig en moet je kijken of je tv NTSC aankan (kan je controleren via die demo van the simpsons in the us store). Klopt dit?

En nog een vraagje: hoeveel betaal je aan importkosten (douane) bij het kopen (via internet) van een spel uit het VK? En hoeveel bij import uit de VS/canada?

iTzStevee

Legacy Member
Buh.. wilt ge Burnout Paradise bestellen via Renchi.. €37 ongeveer, dacht, oké :D topprijske ! komt daar opeens nog keiveel verzendingskosten bij zodat het ongeveer €58 samen was :/

en ohja.. da van u waarde laten dalen, om de belastingsdouane fso te ontduiken, hoeveel kans is er da da uitlekt ? :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan