Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jersy

Legacy Member
zucht

alleen de games zullen werken die zijn regio vrij
blurays en ps2 games niet als je ze hier koopt, als je ze ginder koopt wel

doe toch es moeite om te zoeken ..

*eL*

Legacy Member
Blu-ray en ps2 kan me niets schelen, maar het net opgezocht en blijkbaar is de Amerikaanse PS3 niet compitabel met PAL, enkel NTSF TV's, dus heb ik pech. Dat de games regio vrij zijn zou niets uitmaken op een US PS3 versie, omdat ik de PS3 niet eens zou kunnen aansluiten op m'n tv. Zal dan maar 400 euro neertellen ipv 250... het was nog zo mooi geweest :)

Senari

Legacy Member
Amerikaanse toestellen zijn wel op 110V terwijl we hier op 230V zitten. En het zijn andere stekkers in de States.

Kan wel verholpen worden met een adapter.

Newboy

Legacy Member
Senari zei:
Amerikaanse toestellen zijn wel op 110V terwijl we hier op 230V zitten. En het zijn andere stekkers in de States.

Kan wel verholpen worden met een adapter.

PS3 heeft een universele adapter. Enkel de stekker moet je veranderen.

hey69

Legacy Member
*eL* zei:
Blu-ray en ps2 kan me niets schelen, maar het net opgezocht en blijkbaar is de Amerikaanse PS3 niet compitabel met PAL, enkel NTSF TV's, dus heb ik pech. Dat de games regio vrij zijn zou niets uitmaken op een US PS3 versie, omdat ik de PS3 niet eens zou kunnen aansluiten op m'n tv. Zal dan maar 400 euro neertellen ipv 250... het was nog zo mooi geweest :)
allemaal zever , maar bon .. veel te laat voor reply eigelijk

TIIMM

Legacy Member
Dus alsek het goe versta,

Als ge een ps3 van de states koopt, kunt ge games van zowel hier als daar spelen, maar alleen amerikaanse blu rays?

Alvast bedankt ;)


http://cgi.ebay.com/SONY-Playstatio...yZ147177QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Super goedkoop toch? Ken iemand van amerika, dus die kan hem meebrengen :o De 20gbs gaan normaal tot 300$ of minder buiten daar 2dehands..

http://cgi.ebay.com/SONY-PlayStatio...yZ147177QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

329$ wat omgerekend zo'n 223€ is.. koopje toch?

Is wel maar 20gb, maar das genoeg..

Bl4ckburn

Legacy Member
zijn de meeste blu-rays niet regio vrij? zoals games? en tis inderdaad een koopje als je hem van daar mee kan laten brengen :)

Newboy

Legacy Member
Timmeke154 zei:
Dus alsek het goe versta,

Als ge een ps3 van de states koopt, kunt ge games van zowel hier als daar spelen, maar alleen amerikaanse blu rays?

Alvast bedankt ;)

Alle PS3 games zijn regiovrij.

Je kan ook europese Blu-ray films spelen op een US PS3 maar niet alles is regiovrij.

http://bluray.liesinc.net/

Newboy

Legacy Member
Bl4ckburn zei:
zijn de meeste blu-rays niet regio vrij? zoals games? en tis inderdaad een koopje als je hem van daar mee kan laten brengen :)

Spijtig genoeg niet. Tot nu toe is alles wat Warner uitbrengt regiovrij. Sony en Disney gedeeltelijk. Fox en Lionsgate zijn region locked.

sekhmet85

Legacy Member
Newboy zei:
Alle PS3 games zijn regiovrij.

Je kan ook europese Blu-ray films spelen op een US PS3 maar niet alles is regiovrij.

http://bluray.liesinc.net/

Ik heb verschillende US BD's (ook van Disney) die ook hier kunnen worden gespeeld, dus tot nu toe is BD vrij universeel speelbaar.

Solid Q

Legacy Member
Februari
Lost Action-Adventure - PS3
€ 44,95

Q1
HAZE™ First-Person-Shooter - PS3
€ 69,95

Q1
TOM CLANCY’S RAINBOW SIX VEGAS 2 Taktik-Shooter - PS3
€ 69,95

Q1
Chessmaster® Schach - PSP
€ 39,95

Q1
ODIN SPHERE® Action-RPG - PS2
€ 29,95

Zomer
Soulcalibur® IV Beat’’m’Up - PS3
TBC

2008
Far Cry® 2 Action - PS3
TBC

2008
Brothers In Arms Hell’s Highway™ WWII-Shooter - PS3
€ 69,95

Squealer

Legacy Member
Jaja, vandeweek eindelijk men PS3 nog eens kunnen voederen. Burnout! :D
Tis 24/01 btw, niet 23/01

Unpro

Legacy Member
Iemand die nog een game kan aanraden? Heb een tijd het PS3 nieuw niet gevolgd dusja. Shooter, rpg... maakt niet uit, ik hou van alles wel :p

Heb atm, motorstorm, resistance, GH3, skate en warhawk.

*** Python ***

Legacy Member
Damn jongens......Haze uitgesteld, frontlines gecancelled, battlefield uitgesteld.
Het ziet er naar uit dat de eerste maanden van 2008 niet al te positief beginnen.

Veel blijft er niet meer over....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan