Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koji

Legacy Member
Three Speech zei:
Some confirmed/almost confirmed release dates for you…

Warhawk They’re “aiming for” for August 28 on the PSN, at what we think is a very decent price of £19.99. The retail version, bundled with a Jabra bluetooth headset, is due September 21 at £39.99.

Heavenly Sword is due September 14.

Folklore - TBC, but the plan is October 12.

Lair - Also TBC, but the plan is October 26.

http://threespeech.com/blog/?p=550

die Folklore sta vrij hoog op men lijstje amai...

gho, jonges toch, september/oktober/november komen er zoveel vette games uit die ik wel wil, aarg, en zo weinig tijd :D

ChunWai.

Legacy Member
Ik heb het hier blijkbaar nog niet gepost, maar hier zijn een paar titels met officiële releasedates voor Europa:
N4G.com zei:
Today, the official release dates for upcoming playstation three games has been made official. The game are Lair, Heavenly Sword, Warhawk, Eye of Judgement, Folklore and have all been dated for Europe.

Official release dates:

12/09/07 - Warhawk (Incl. Headset Bundle)
19/09/07 - Heavenly Sword
10/10/07 - Folklore
24/10/07 - Lair
24/10/07 - The Eye of Judgement
October - SingStar
Dus Warhawk 12 september^^
EDIT: Allee, ik snap het niet meer xD Op de site staat 12 september met daaronder een foto die hier eerder gepost is waarop staat: 19/09 Warhawk o_O

prometheus03

Legacy Member
vindt het ineens minder erg dat de launche van PS3 met een half jaar uitgesteld was
binnen de 6 maanden hebben al top games,die amerikanen zit daar dus al een jaar op te wachten hé :p

Teknohol1c

Legacy Member
Op de site van EA staat medal of honor airborne voor ps3 op 7/9 als releasedatum. Kzou dit nog es te goei bekijken goldrusher.. ik DENK dat uw datum ni klopt

Bt.Solid

Legacy Member
ja da wordt die maande toch diep in de portomonee gaan.
ma uuummm der kome toch pareltjes uit zenne

Teknohol1c

Legacy Member
idd ik lees bvb ook steeds OPM als je daar de releaselijst es doorleest en je telt alle, in m'n ogen, toppers es samen kom ik aan 10-12 spellen dat ik me best wel wil kopen en nog es 'n 7-tal die 't huren waard zijn :D 't word 'n plezante winter lol

Goldrusher

Legacy Member
stony_v zei:
Op de site van EA staat medal of honor airborne voor ps3 op 7/9 als releasedatum. Kzou dit nog es te goei bekijken goldrusher.. ik DENK dat uw datum ni klopt

URL plz.

prometheus03

Legacy Member
hoe kunt ge in diene onlineshop betalen?

ik kom ook aan 10 tal titels als naar september en oktober kijk :)

Goldrusher

Legacy Member
Niemand die bij GameMania ofzo werkt en af en toe de PS3 release dates kan doorspelen ?

HyPnOTiZeR

Legacy Member
Ik dacht dat Medal Of Honor: Airborne 30 augustus alleen uitkwam voor pc en 360.. Ze zeiden tegen mij dat MoH pas in December uitkwam voor ps3 , klopt dat ?

Thierrichi

Legacy Member
oktober

16...FIFA 08

22...FIFA Soccer 08

Kan iemand me het verschil tussen deze twee titels geven?

Goldrusher

Legacy Member
Was klein foutje...het moet zijn:

FIFA 08 = Europese versie -------------> 28 september
FIFA Soccer 08 = Amerikaanse versie --> 16 oktober


HyPnOTiZeR zei:
Ze zeiden tegen mij dat MoH pas in December uitkwam voor ps3 , klopt dat ?

26 oktober. Definitieve datum, vandaag bekendgemaakt.

chaseside

Legacy Member
Ik ben vandaag naar MM Brussel geweest, daar lag hij alleszins nog ni.
Worden fifa street en fifa 2008 op dezelfde dag gereleased? Dat zou mij toch onwaarschijnlijk lijken, zou een erg domme marketingzet zijn van EA.

dj unc

Legacy Member
DiRT ligt zeker al in de rekken,
ben hem zeker gaan halen in de GM te Kortrijk. echt de moeite:applause:
maar waar is de DiRT thread eigenlijk naartoe?

Squealer

Legacy Member
Der is nooit een geweest.

Om 4u naar GM in Oudenaarde geweest, uitverkocht
Freerecord, nergens te bespeuren, gelukkig (al in dezelfde straat) in Extrazone voor 60€ :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan