Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
die amerikanen moeten wachten tot april eer ze pes kunnen spelen, wtf man

tanktic

Legacy Member
weet iemand soms welke periode er een nieuwe socom game komt voor playstation3 ? ben aan het twijfelen of ik een playstation 3 van 40gb zou bijkopen (heb al een xdoos)

Spookiekiller

Legacy Member
Zeker nog dit jaar, kd8 eind november/ begin december.
Ma da was een Playstation Store game, dus enkel multiplay, basic socom shit.
Zonder mega graphics etc. Ma het mag er wel wezen in ieder geval. Gaat ook nie te veel kosten.

De echte next gen socom komt 2de helft 2008

tanktic

Legacy Member
Spookiekiller zei:
Zeker nog dit jaar, kd8 eind november/ begin december.
Ma da was een Playstation Store game, dus enkel multiplay, basic socom shit.
Zonder mega graphics etc. Ma het mag er wel wezen in ieder geval. Gaat ook nie te veel kosten.

De echte next gen socom komt 2de helft 2008
k thx kga dan toch maar eerst wat filmpjes enzo afwachten

ermac666

Legacy Member
Spookiekiller zei:
Zeker nog dit jaar, kd8 eind november/ begin december.
Ma da was een Playstation Store game, dus enkel multiplay, basic socom shit.
Zonder mega graphics etc. Ma het mag er wel wezen in ieder geval. Gaat ook nie te veel kosten.

De echte next gen socom komt 2de helft 2008


Ik ben socom liefhebber en ik had ff een vraagske.. spookiekiller.. waar haalde je deze informatie? ik heb nooit iets gehoort dat ze de PSN versie zouden inkorten kwa grafische kwaliteit :s

stoica_dva

Legacy Member
Pfff, SingStar weer uitgesteld, gaat da spel eigenlijk ooit wel uitkomen :)
Stond eerst voor juni, nu geen precieze datum...

Jersy

Legacy Member
ge kan maar dromen dat het ook zo ingame is eh ;)
en offcourse dat het cgi is, is namelijk ook de titel van de trailer : new cgi trailer .. :)

Jersy

Legacy Member
haze is uitgesteld naar q1 2008 :(
aan de andere kant krijgen we wel rainbow six vegas 2 in maar 2008

koji

Legacy Member
Volgens Game Mania site:

DMC4 EU release 08-02-07
Singstar EU release 07-12-07
Burnout Paradise EU release 24-01-08
Orange Box EU release 17-01-08

veu de rest knap werk weeral geleverd man :applause:

mustang1987

Legacy Member
ja hoe zit da met orange box ? komt die echt pas uit de 17de januari ? volgens verschillende websites komt die morgen ofzo uit ?

Lloyd

Legacy Member
ik heb die sinds gisteren, bij free record shop ;) (beetje reclame maken é :p)

*eL*

Legacy Member
En de PS3 zelf, als ik die uit states laat meebrengen? Gaat die hier werken? Want die is daar ook wel stukken goedkoper :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan