Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LaBuenaVida

Legacy Member
damn :p
weet je hoeveel die bedragen? :p

EDIT: Ik heb al gelezen in de eerste post
mijn excuses!

dibardi

Legacy Member
Amazon moet je 2x extra betalen om het naar België te brengen en bij TheHut kun je zeggen dat het al in de prijs zit en je moet alleen verzendkosten betalen, £0.99.

Zie eerste post.

Iemand ervaring met imports van PC-games? Zijn die compitabel op Belgische PC's?

Den Jiver

Legacy Member
Ik heb de imdruk op die UK sites,dat ze altijd vermelden dat de port kosten gratis zijn,maar alleen in de Uk dan (bij nader toezien).
Deze prijzen verschillen nogal wat ook,bij simplygames.com is het 3,9 Pond.
Bij sommige nog niet de helft,maar meestal komen de prijzen zo ongeveer toch met elkaar overeen,als men alles samen telt.
Ik heb ook gezien op TV dat Boxing Day nu al voorbij is in England (zo heet daar de eerste dag van de solden) ik vraag mij af wanneer ze op de
sites echt gaan beginnen met 'koopjes'.

Fides

Legacy Member
dibardi zei:
Ik heb net een email teruggekregen van TheHut. Ze hebben mij gezegd dat ze ook buitenlandse meastro accepteren.

Liggen de prijzen/ service ver uit elkaar in vgl met amazon?

Als je de maestro-functie op je gewone bankkaart bedoelt: dat zal niet lukken...

Master S

Legacy Member
dibardi zei:
Amazon moet je 2x extra betalen om het naar België te brengen en bij TheHut kun je zeggen dat het al in de prijs zit en je moet alleen verzendkosten betalen, £0.99.

Zie eerste post.

Iemand ervaring met imports van PC-games? Zijn die compitabel op Belgische PC's?

PC games draaien op alle PC's hé, of da nu ene is uit Rusland, China, Australië of België. Als ge Windows op uwe PC hebt dan kunt ge alle games draaien (allé uw grafische kaart moet het ook wel aankunnen, maar dat terzijde).

Master S

Legacy Member
Den Jiver zei:
Ik heb de imdruk op die UK sites,dat ze altijd vermelden dat de port kosten gratis zijn,maar alleen in de Uk dan (bij nader toezien).
Deze prijzen verschillen nogal wat ook,bij simplygames.com is het 3,9 Pond.
Bij sommige nog niet de helft,maar meestal komen de prijzen zo ongeveer toch met elkaar overeen,als men alles samen telt.
Ik heb ook gezien op TV dat Boxing Day nu al voorbij is in England (zo heet daar de eerste dag van de solden) ik vraag mij af wanneer ze op de
sites echt gaan beginnen met 'koopjes'.

Bij Thehut hebben ze zogezegd een sale, maar Uncharted 2 aan £35.73 zoals bij alle andere online shops noem ik niet bepaald een sale.

dibardi

Legacy Member
Fides zei:
Maestro. Niet meastro. En neen, dat zal niet lukken.

Inderdaad, kleine typfout, hoe komt het dan dat ze er expliciet bij vermelden dat ik vanuit België met Maestro kan betalen van Dexia Direct Net?

fredenevy

Legacy Member
was een tijdje geleden dat ik nog iets bij shopto.net besteld had en wou vandaag nog eens een bestelling plaatsen.
als ik ging kijken om af te rekenen zag ik dat ze 3.5 £ verzendinskosten aanrekenen. Klopt dat effectief?
en als je meerdere spellen besteld, versturen ze die dan ook apart zoals bij thehut.com of doen ze het in één pakket?

Fides

Legacy Member
dibardi zei:
Inderdaad, kleine typfout, hoe komt het dan dat ze er expliciet bij vermelden dat ik vanuit België met Maestro kan betalen van Dexia Direct Net?

Mijn excuses. Blijkbaar is dit onlangs veranderd, een half jaar geleden was dit zeker nog niet mogelijk.
Nu is dit blijkbaar al mogelijk voor KBC (en centea), BNP P Fortis (en fintro) en dexia. KBC was blijkbaar de eerste, en dat is nog maar mogelijk sinds eind september van dit jaar... (De Tijd: KBC maakt online betalen met Maestro-kaart mogelijk). Normaal lees ik dagelijks de tijd, ik moet daar blijkbaar over gekeken hebben.

Anyhow: meer info op Maestro®

mohaa51

Legacy Member
heeft er iemand al ervaring met het betalen met maestro op the hut?

JensV

Legacy Member
Vandaag in Saturn A'pen Meir (en rest v/d solden i guess):

*Motorstorm PR aan 14,90€
* Tomb Raider aan 12,90€

Op TheHut:

*Dragon Age aan 24,73£
*FIFA10 aan 24,73£

daedalus

Legacy Member
god of war collection voor 29 euro incl verzending (video games plus)

wils

Legacy Member
jo, met de feestdagen voorbij heb ik geld genoeg om een PS3 te kope en ben dit dan ook zo snel mogelijk van plan.

iemand die mij aan kan raden waar ?

ik wil zowiezo cod6, AC2/ uncharted 2 (welke van de 2 ?)

dus liefst een een pakket. ben van limburg en de lokale winkels vind ik iets te duur

daedalus

Legacy Member
PrOud zei:
jo, met de feestdagen voorbij heb ik geld genoeg om een PS3 te kope en ben dit dan ook zo snel mogelijk van plan.

iemand die mij aan kan raden waar ?

ik wil zowiezo cod6, AC2/ uncharted 2 (welke van de 2 ?)

dus liefst een een pakket. ben van limburg en de lokale winkels vind ik iets te duur

ik heb voor u een ps3 met assasins creed 2
stuur mij een pm bij interesse
ben ook van limburg dus brengen is geen probleem

wils

Legacy Member
hoelang duurt dat eer je een game die je gekocht hebt krijgt via amazon (ongeveer)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan