Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shadowfox

Legacy Member
Ik heb hem nog zien staan in de kleinere winkels.
Free Record Shop, Billboard, ExtraZone, ... (Oostende, Kortrijk, Nieuwpoort)

Of de carrefour, heb daar nog een PSP1000 kunnen kopen toen de 3de gen al uit was :')

Solid Q

Legacy Member
thejens1993 zei:
Ik zoek een plaats waar men nog de oude versies nieuw verkoopt, de slim vindt ik niet mooi, en online bestellen wil ik ook niet, weten jullie soms geen winkel waar ze er nog verkopen, bv. mediamarkt?

Bij Sonycenter in Hasselt en Leuven hebben ze vaak nog oude versies staan met een pakketje games/ blurays en dit voor dezelfde prijzen als huidige slims

Den Jiver

Legacy Member
U moet eens naar een Dreamland winkel gaan,de laatste keer dat ik daar geweest ben hadden ze zeker nog nieuwe,dikke,PS3 in voorraad, ze kunnen ook contakt opnemen met de andere winkels van dreamland,ik denk wel dat je nog een redelijke kans maakt om een dik exemplaar op de kop te tikken.
Messchien ook in de Colruyt (collishop)maar daar ben ik niet zeker van.
In Mediamarkt zie ik het niet zo zitten om een dikke te kopen,die hebben een veel kleinere voorraad in stock.

Den Jiver

Legacy Member
Ik heb uncharted 2 gisteren avond kunnen kopen op Simplygames.com voor 31,9 pond,plus 3,9 pond verzendigskosten.
De problemen met Paypal zijn dus opgelost,met veel dank aan Master S.

daedalus

Legacy Member
heb hier ene staan die ik wegdoe voor 170
pm maar indien interesse
hasselt wil ik wel brengen

Fiezik

Legacy Member
hier in ieper in Photohall heb ik gisteren nog een 40GB model te koop zien liggen, niemand gaat daar om een ps3/game, 95% van de producten die ze verkopen zijn tv's, het grappige is, het 40GB model stond nog aan 399€ en het slim model aan 299€ :p

LaBuenaVida

Legacy Member
weet er iemand waar ze de goedkoopste dualshock3 bakje van PS3 zelf verkopen?
Hoeveel kosten ze in GM?

manu_vp

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
weet er iemand waar ze de goedkoopste dualshock3 bakje van PS3 zelf verkopen?
Hoeveel kosten ze in GM?

Bij de Collishop 50,99 euro.
Waarschijnlijk in één of andere buitenslandse webshop nog minder.

Fides

Legacy Member
botchla zei:
44 euro (39 pond) op amazon (incl. verzending) momenteel

Klopt niet hoor. Je hebt bij amazon altijd nog vat:

Items: GBP 30.43
Postage & Packing: GBP 4.98

Total before VAT: GBP 35.41
VAT: GBP 7.44
Order Total: GBP 42.85
Payment Total: EUR 49,34

Op the hut is het 40 euro inclu verzending.

botchla

Legacy Member
oh ik had niet door dat die prijzen voor btw zijn, in belgië is dat niet eens legaal prijzen excl. te zetten voor niet-leveranciers :o. Dacht dat postage voor 1 item ook maar 4 pond was voor het 1e exemplaar, thehut lijkt me plots pakken voordeliger op alle gebied!

LaBuenaVida

Legacy Member
kan ik the ut vertrouwen?
vooral met zulke pakketten als een sony dualshock3 controller

en de spellen die ze verkopen zijn wss NTSC?

Batman360

Legacy Member
Gisteren gezien in de Makro ... ne Sony TV kopen en gratis ne PS3 d'r bij !

dibardi

Legacy Member
Ik heb net een email teruggekregen van TheHut. Ze hebben mij gezegd dat ze ook buitenlandse meastro accepteren.

Liggen de prijzen/ service ver uit elkaar in vgl met amazon?

LaBuenaVida

Legacy Member
Ik zie enkel staan op de thehut site dat ze enkel naar UK gratis leveren
Maar hoe zit het dan naar belgië?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan