Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Master S

Legacy Member
artic puncher zei:
ja maar hier in turnhout is nog niks dervan aan de gaande,wat ik dan raar vind!eenderhoe in de gaten houden voor assasin's creed 2&uncharted 2 aan 50% te krijgen.

ergens vind ik het wel spijtig dat ze er niet meer zijn aangezien een van de verkopers mijn smaak van punk probeerde te promoten in de winkels:D!

Diene in de Lange Munt in Gent doet er precies ook ni aan mee, belachelijk hoge prijzen en geen kat in diene winkel (I wonder why...).

Silent Thunder

Legacy Member
daimand zei:
Heeft er iemand een email adres van Play.com ?

gelieve een PM te sturen aub. ( spelletje is niet aangekomen :( )

Ge kunt dat melden via uw bestellingenoverzicht in uw account op Play.

RaZoR be

Legacy Member
ge moet er ook rekening mee houden dat u spel soms 3 weken onderweg kan zijn tegenwoordig bij play

Corsa_GSI

Legacy Member
In de collishop

sony ps3 console + ratchet + uncharted



* Inclusief 2 games: Ratchet & Clank Tools of Destruction + Uncharted Drake's Fortune
* Met draadloze aansluitmogelijkheden en HDMI-aansluiting
* Ingebouwde harde schijf van 40 GB
* Enkel geschikt voor PS3-games


Met Blu-ray voor high definition films, Cell chip voor onovertroffen rekenkracht en giga-bit ethernet voor een constant snelle internetverbinding. 2 USB-poorten. 2 jaar herstelgarantie.
776616

269,00

Greenie

Legacy Member
2 oude games en een oude fat, geef mij dan liever de slim zonder games voor 285 met dualshock 3

mijas65

Legacy Member
pff ik denk dat men pakske van vg+ kwijt is geraakt :( al dikke 2 weken nu )

Gonzo

Legacy Member
Voor mijn part mag Zavvi op den blacklist...

Ik heb op 1/12 Dead Space besteld (In Stock).
Desondanks heb ik tot nu (24/12) moeten wachten om mijn bestelling te ontvangen (verstuurd op 18/12), en heb ik op de koop toe nog een exemplaar gekregen dat geopend en beschadigd is.

Blijkbaar ben ik niet de enige:
I ordered Planet Earth on DVD from Zavvi on October 8th - on October 10th, it arrived in second hand condition, which was especially unacceptable given the fact that it was to be a present for a friend. It was bashed, it was dented, it was just in bad condition and I wasn't happy.
Zavvi: By far the slowest and worst service I have ever experienced in my life.

Afgaande op het relaas van die persoon, en ervaringen van anderen die bij Zavvi besteld hebben, lijkt klagen of mijn pakketje terugsturen volslagen zinloos. Ik ga toch contact opnemen om te zien of te bereid zijn de zaken recht te zetten (wat ik betwijfel), maar mij zien ze daarna sowieso nooit meer; dit is onaanvaardbaar.

Spookiekiller

Legacy Member
@ gonzo

3 artikels besteld bij zavvi dit jaar. Robocop boxset, Project Gotham 4 en Uncharted 2. Allemaal in goede staat aangekomen. Snelheid van levering is zelfde als thehut. Als ge er cheape dealtjes kunt vinden is het zeker de moeite om daar te kopen. Voor duurdere aankopen of pre-orders kunt ge ze beter vermijden, daarvoor is er play.com, thehut.com en base.com. Zavvi hoort zeker niet op een 'zwarte lijst' thuis imo.

mijas65 zei:
pff ik denk dat men pakske van vg+ kwijt is geraakt :( al dikke 2 weken nu )
Ge moet er rekening mee houden dat het kerstmis is he. De post heeft het dan enorm druk in eigen land, overzee bestellingen komen dan volgens mij op een trager spoor. Paar jaar geleden had ik hetzelfde aan de hand rond de kerstperiode met US bestellingen.

enZiiime

Legacy Member
Heb er nog maar eenmaal besteld en mijn RE5 was nog volledig sealed en had het na 8 dagen. Kan er niet echt over meespreken, misschien wel goed voor er rekening te houden in de toekomst.

Maarja elke webshop heeft wel z'n minpuntjes, men Brutal Legend is 3 weken geleden besteld op play, en staat nog steeds op "awaiting stock", paar weken daarvoor hetzelfde gehad met de logitech vantage, dus die had ik maar gewoon gecanceld na 2 volledige weken te wachten. Ben benieuwd hoelang die BL nog op zich gaat laten wachten :/

Master S

Legacy Member
Spookiekiller zei:
@ gonzo

3 artikels besteld bij zavvi dit jaar. Robocop boxset, Project Gotham 4 en Uncharted 2. Allemaal in goede staat aangekomen. Snelheid van levering is zelfde als thehut. Als ge er cheape dealtjes kunt vinden is het zeker de moeite om daar te kopen. Voor duurdere aankopen of pre-orders kunt ge ze beter vermijden, daarvoor is er play.com, thehut.com en base.com. Zavvi hoort zeker niet op een 'zwarte lijst' thuis imo.

Zavvi is trouwens een dochterbedrijf van TheHut. Nog nooit opgevallen dat die juist dezelfde prijzen hanteren ;)

Maar idd ik zou Zavvi niet meteen afschrijven want ik heb nu Bourne trilogie op blu-ray binnengekregen van hun en was gewoon in perfecte staat. Pre-orders moet je nooit lang op voorhand bij Zavvi of TheHut bestellen want ze verhogen soms de prijs en het is niet zoals bij Amazon dat de laagste prijs gegarandeerd is.

daimand

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Ge kunt dat melden via uw bestellingenoverzicht in uw account op Play.

Jep er had mij al iemand een pm voor gestuurd.
Maar ik heb het probleem verkeerd omschreven.

2 games besteld, 1 komt aan en ander niet ... dus ik dacht bye bye geld :D maar het 2de game was nog niet van de visa gegaan. Er werd naar mijn tussenpersoon met visa een mail gestuurd dat er iets mis was met zijn visa...

ondertussen op het internet gevonden : [email protected] binnen de 24u antwoord gekregen :D met het fijne nieuws dat de visa kaart nu wel ok is en de bestelling verwerkt wordt :music:

Happy holidays :bow:

Gonzo

Legacy Member
@Zavvi matter: het feit dat ze zo'n streken zelfs nog maar proberen, is voor mij genoeg om er niets meer te kopen. Had het een alleenstaand incident geweest, tot daar aan toe, maar er zijn genoeg sporen te vinden over andere gedupeerden.

Blacklisten is er mss over, maar er mag toch notie van gemaakt worden.
My 2 cents :)

Master S

Legacy Member
Ook goeie deals bij Gamestation:

January SALE - PS3 at Gamestation.co.uk

Oa. Uncharted 2 aan £30 en Tekken 6 aan £20. Verzending is +/-£3 per order, dus als ge bv. 3 games samen besteld betaald ge 1 keer £3 en ni zoals bij alle andere shops per item verzending.

Den Jiver

Legacy Member
Problemen met mijn Paypal,ik krijg een Api error, error nr 10413,en kan daardoor niet betalen,weet iemand wat ik moet doen ??

Den Jiver

Legacy Member
Bij simplygames.com.Ik weet niet of het bij een andere winkel wel zou gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan