Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Koop gewoon je games hier op Buy&Sell als je enkel via overschrijving kan betalen.

enZiiime

Legacy Member
Heb ik al genoeg zien passeren hoor, hun 2dehands prijs is wel even veel als de nieuwprijs en soms nog paar euro meer :p

Den Jiver

Legacy Member
Ik heb vandaag op het nieuws gehoord dat de post op veel plaatsen er een ander 'regime' op nahoud, de kranten worden bezorgd,alsook de pakjes aan bedrijven,al de andere dingen maken veel kans te blijven liggen,tot het beter weer is. (begrijpelijk)
In welke streek er een 'speciaal regime' geld,en waar niet,beslist de post zelf,na een controle van wegen,voepaden,fietspaden e.d.

Master S

Legacy Member
En nu terug ontopic ? Ik zie hier meer gepost over andere dingen buiten hetgeen waar het om draait namelijk aanbiedingen en deals.

dibardi

Legacy Member
Master S zei:
En nu terug ontopic ? Ik zie hier meer gepost over andere dingen buiten hetgeen waar het om draait namelijk aanbiedingen en deals.

1 post was off-topic en die was boven die van u. Alhoewel die eig ook te maken heeft met importeren...

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Hoe zit dat nu bij extrazone,zijn die nog open ? of zijn alle ps3 games weg.

dibardi

Legacy Member
PRO EVO GAMER 6 zei:
Hoe zit dat nu bij extrazone,zijn die nog open ? of zijn alle ps3 games weg.

Om eerlijk te zijn, ik schaam mij, want ik heb nog nooit van extrazone gehoord :/ :oink:

mijas65

Legacy Member
PRO EVO GAMER 6 zei:
Hoe zit dat nu bij extrazone,zijn die nog open ? of zijn alle ps3 games weg.

in st niklaas hebben ze overlaatst alles gratis weggegeven :unsure:



ff vraagske . mensen die hier bij vg+ al hebben besteld hoeveel werkdagen heeft jullie pakje erover gedaan ?

zit al aan 10 werkdagen en weer niks hoop echt op morgen :p

artic puncher

Legacy Member
in turnhout staat er nog een goed deel er binnen,maar dat ze nu een uitverkoop gaan houden hier of niet,weet ik niks af?

mijas65

Legacy Member
die zijn al enkele weken uitverkoop aant houden zenne :)
alle games en films -50 cosoles -30 %

artic puncher

Legacy Member
mijas65 zei:
die zijn al enkele weken uitverkoop aant houden zenne :)
alle games en films -50 cosoles -30 %

ja maar hier in turnhout is nog niks dervan aan de gaande,wat ik dan raar vind!eenderhoe in de gaten houden voor assasin's creed 2&uncharted 2 aan 50% te krijgen.

ergens vind ik het wel spijtig dat ze er niet meer zijn aangezien een van de verkopers mijn smaak van punk probeerde te promoten in de winkels:D!

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Die in Sintruiden is nu helemaal toe,en die in Tienen doet nie open maar alles staat er wel.

Lloyd

Legacy Member
artic puncher zei:
ja maar hier in turnhout is nog niks dervan aan de gaande,wat ik dan raar vind!eenderhoe in de gaten houden voor assasin's creed 2&uncharted 2 aan 50% te krijgen.

ergens vind ik het wel spijtig dat ze er niet meer zijn aangezien een van de verkopers mijn smaak van punk probeerde te promoten in de winkels:D!

Brugge is er ook niets van batjes, tis allemaal maar 10%. Kdenk dan de beste fillialen gewoon nog het beste uit de feestdagen willen halen.

daimand

Legacy Member
Heeft er iemand een email adres van Play.com ?

gelieve een PM te sturen aub. ( spelletje is niet aangekomen :( )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan