Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spookiekiller

Legacy Member
Foirzie zei:
Spookie,
Ik zal die special deals dan eventueel is moeten in het oog houden. Klinkt zeker en vast interessant.
Alle deals van elke UK webshop, ook vouchers etc :woohoo:
HotUkDeals

En met deze site kunt ge de cheapste prijs van DVD's, cd's en games zoeken in UK (is wel niet altijd helemaal correct, maar it does the trick)
http://pricetracker.co.uk

viggoht zei:
Videogamesplus moet je al chance hebben dat het binnen de 5 dagen toekomt hoor, en van hen moet je niet bang zijn dat je pakje bij de douane blijft liggen want ze verzenden het als "gift" met een waarde van CAD20. Met een pakje van deze waarde mag de douane dit niet openen (of er zou iets verdacht moeten te zien zijn op de scans).
In de tijd dat ik daar nog kocht (voordat ik UK ontdekt had), kwamen bijna alle pakskes in een week tijd aan. Kweet nie hoe het daar nu aan toe gaat. Ma over die douane klopt wel hoor, kheb toch al verhalen hier gelezen van onderschepping bij videogamesplus.

Atrox

Legacy Member
Foirzie zei:
Amazon heeft zeker en vast geen slechte prijzen.
Net eens vergelijken met thehut en andere sites.
En games als Modern warfare 2 dunken me zelfs goedkoper (excl verzending) dan op die andere sites.

Hou er rekening mee dat bij Amazon de btw er nog bijkomt. Meestal scheelt dat wel maar een paar euro's met die andere sites. Ik gebruik al lang Amazon en heb nog nooit grote prijsverschillen gezien (max 5€ ofzo)

FreakyJP

Legacy Member
Jup, Wirecard betalingen zijn gratis. Je moet enkel €1 betalen telkens je stort naar je Wirecard rekening.

mohaa51

Legacy Member
FreakyJP zei:
Jup, Wirecard betalingen zijn gratis. Je moet enkel €1 betalen telkens je stort naar je Wirecard rekening.

dus best ineens een groter bedrag erop zetten dus, thx voor de info :)

Master S

Legacy Member
Foirzie zei:
Amazon heeft zeker en vast geen slechte prijzen.
Net eens vergelijken met thehut en andere sites.
En games als Modern warfare 2 dunken me zelfs goedkoper (excl verzending) dan op die andere sites.

Ja maar die £5 verzending voor games vind ik er wat over. Voor DVD's en CD's is het gemiddeld £2 dus waarom zoveel voor games ?

Musilitar

Legacy Member
Games die van TheHut komen, die worden toch geleverd door de post, of niet?
Want we hebben daar een twee tal weken een aantal dingen bij besteld en nog steeds niets ontvangen, ééntje verzonden 9/12, één op 11/12 en één op 15/12 en nog geen enkele aangekregen. Als het met de post komt dan snap ik het, die hebben net een aantal dagen platgelegen, maar anders?
EDIT: BF1943 voor 7.99 is dat nu de moeite of niet? Genoeg fun om een tijdje te blijven spelen?

RaZoR be

Legacy Member
ik heb vandaag een pakketje gehad van thehut dat was verstuurd op de 10de. word inderdaad door de post verstuurd. men pakket van de 17de is ook nog niet aangekomen

Foirzie

Legacy Member
Master S zei:
Ja maar die £5 verzending voor games vind ik er wat over. Voor DVD's en CD's is het gemiddeld £2 dus waarom zoveel voor games ?

Omdat je integenstelling tot de posts onder jou, zeker bent dat je pakket zal aakomen ;)

dibardi

Legacy Member
Is er een online-shop waar je kan betalen vie bank-overschrijving/pay-pal/maestro?
De meeste die ik tegenkom zijn met een kredietkaart en ik ben nog maar 17 dusjh...

Den Jiver

Legacy Member
Ik kan op ShopTo ook niet betalen met Paypal,(heb meermaals geprobeerd) op andere sites gaat het zonder problemen.

dibardi

Legacy Member
Mijn voorkeur gaat eigenlijk naar bankoverschrijving of Maestro.
Sommige winkels zeggen dat ze alleen UK-bases Maestro accepteren en en andere zeggen gewoon maestro. Maar bij de winkel die gewoon maestro accepteren, is dit ook UK-based op Europees?

WAAROM? Ik heb net gekeken op de paypal-site en je moet 18 zijn om zo'n rekening te openen...

Master S

Legacy Member
Foirzie zei:
Omdat je integenstelling tot de posts onder jou, zeker bent dat je pakket zal aakomen ;)

Maar PLAY, The Hut, CDWOW doen allemaal ni moeilijk als ge iets niet gekregen hebt, ze sturen netjes een nieuw exemplaar als de wachttijd verstreken is. Trouwens zo groot is de kans nu ook weer niet dat er iets verloren gaat, in gans de tijd dat ik al online bestel (denk 150+ bestellingen) is er misschien 2 of 3 keer iets niet toegekomen.

Foirzie

Legacy Member
Ik vind dat je toch vaak dingen leest over items die verloren gaan.
Daarbij, amazon service > all imo.

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Den Jiver zei:
Ik kan op ShopTo ook niet betalen met Paypal,(heb meermaals geprobeerd) op andere sites gaat het zonder problemen.

Hoe kan da ? ik dacht daar fifa 10 te bestellen met pay pal maar dat gaat niet ?

dibardi

Legacy Member
Kan iemand via Amazon.uk een spel voor mij bestellen? Ik geef u het bedrag in €.

Tenzij iemand een site kan geven waarze 100% van zeker dat ik met Maestro of overschrijving kan betalen. De meeste accepteren Maestro, maar kweetni of het alleen binnen de UK is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan