Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Console koop je idd best gewoon hier. Prijzen zijn overal vrijwel hetzelfde, bel eens rond naar je lokale winkels.
Games kun je eventueel online kopen, winkels zie OP.

dibardi

Legacy Member
Goldrusher zei:
Console koop je idd best gewoon hier. Prijzen zijn overal vrijwel hetzelfde, bel eens rond naar je lokale winkels.
Games kun je eventueel online kopen, winkels zie OP.

Wat vind jij eig de beste site voor games?

Ik heb alleen ervaring met de PS2 in Amazon.uk

Goldrusher

Legacy Member
TheHut is momenteel de beste prijs-kwaliteit voor nieuwe games. Voor koopjes zijn ze allemaal wel goed.

botchla

Legacy Member
Ik weet niet of je prijzen mag vermelden hier (in dat geval edit ofzo) maar zag net ps3 + assassins creed 2 (of uncharted 2) 250 gb pack voor 329 euro op collishop (afhaalpunt in ukkel). Nu begint het toch ferm te kriebelen om hem te gaan kopen.

Prima prijs of laten liggen?

Goldrusher

Legacy Member
Prijzen vermelden mag niet, het moet. Da's de bedoeling van de thread.

Maar zo'n deal is het niet, da's al wekenlang de prijs bij GameMania.
Dus het moest eigenlijk al eind oktober beginnen kriebelen. :p

dibardi

Legacy Member
botchla zei:
Ik weet niet of je prijzen mag vermelden hier (in dat geval edit ofzo) maar zag net ps3 + assassins creed 2 (of uncharted 2) 250 gb pack voor 329 euro op collishop (afhaalpunt in ukkel). Nu begint het toch ferm te kriebelen om hem te gaan kopen.

Prima prijs of laten liggen?

Goede prijs.

dibardi

Legacy Member
Amazon is toch goedkoper dan thehut?

vb: Fifa ong £20 + ong £5 = 25£ terwijl je in thehut al aan ong £28 zit zonder verzendingskosten.

enZiiime

Legacy Member
dibardi zei:
Amazon is toch goedkoper dan thehut?

vb: Fifa ong £20 + ong £5 = 25£ terwijl je in thehut al aan ong £28 zit zonder verzendingskosten.

http://www.find-games.co.uk/ps3--1-.aspx

Verschil dagelijks van winkel tot winkel van spel tot spel, maar op het moment is idd amazon het goedkoopste, maar dan kan je vele beter bij Gamestation bestellen, is 3£ verzending en als je vandaag besteld heb je het spel overmorgen al.

dibardi

Legacy Member
enZiiime zei:
PlayStation 3 games - Find cheap PlayStation 3 games and compare UK prices

Verschil dagelijks van winkel tot winkel van spel tot spel, maar op het moment is idd amazon het goedkoopste, maar dan kan je vele beter bij Gamestation bestellen, is 3£ verzending en als je vandaag besteld heb je het spel overmorgen al.

Alle PS3 games vanuit de Uk zijn speelbaar op een 'Belgische' PS3 hé?
Kunt ge ook via bankoverschrijving betalen? Want een krediet-kaart heb ik niet...

EN WTF: COD MW2 staat in amazon voor £17, dat kan toch niet!

neomitochondria

Legacy Member
dibardi zei:
Amazon is toch goedkoper dan thehut?

vb: Fifa ong £20 + ong £5 = 25£ terwijl je in thehut al aan ong £28 zit zonder verzendingskosten.

bij amazon moet je er nog de BTW bijtellen, dus zijn ze duurder.

Master S

Legacy Member
dibardi zei:
Alle PS3 games vanuit de Uk zijn speelbaar op een 'Belgische' PS3 hé?

Ja PS3 games zijn regiovrij.

dibardi zei:
Kunt ge ook via bankoverschrijving betalen? Want een krediet-kaart heb ik niet...

Meestal is het enkel via credit cards (VISA, Mastercard,...)

dibardi zei:
EN WTF: COD MW2 staat in amazon voor £17, dat kan toch niet!

Kijk nog eens goed, tis CODMW en niet den 2de hé ;)

dibardi

Legacy Member
Master S zei:
Meestal is het enkel via credit cards (VISA, Mastercard,...)

Shit zeg, is hier iemand op 't forum die ik kan contacteren om spellen vanuit Engeland te doen overkomen, ik betaal die in euro's en die persoon stuurt mij dat op of ik ga dit bij hem halen?

dibardi

Legacy Member
Amazon: Debit card: We accept UK-based Maestro, Solo and Visa cards
TheHut: Visa Credit/Debit, Mastercard, Switch/Maestro, Solo, Delta & American Express

dibardi

Legacy Member
Goldrusher zei:
En zelfs een region-lock zou niets uitmaken, want de UK zit in dezelfde regio als België.

Ik vraag mij af of de Maestro vanop de thehut-site alleen UK-gebonden is.

dibardi

Legacy Member
Zotten zei:
Als er staat 'UK-based' wat valt er dan nog af te vragen ?

Misschien omdat ze dit ALLEEN maar zeggen bij AMAZON.
Daarmee vroeg ik mij af of thehut meastro NIET UK-based is.

BTW: Is hier iemand waark geld aan kan geven om de games via amazon te kopen als het mij niet lukt zonder mastercard?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan