Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enZiiime

Legacy Member
of wisselkoers ingeven :p ik check het altijd bij de tijd, kan je ineens je bedrag ingeven en zie je hoeveel euro het is

De Tijd: Wisselkoersen


Dragon Racing zei:
Maar die site's van engeland nemen niet steeds de officiele wisselkoersen

Maakt weinig uit als je in pond betaald, je bank zelf rekent gewoon de wisselkoers van de dag zelf aan, de winkel krijgt gewoon het bedrag in pond en moet zelf dus niets meer omrekenen.

Goldrusher

Legacy Member
Standaardbundel, zie OP. Dat Colruyt daar niet de correcte foto's bijzet, tja.

14jlyrl.jpg


Link voor mocht Tinypic weer moeilijk doen.

dibardi

Legacy Member
Nee, dat is een extra dual shock niet?
Daar zeggen ze gewoon extra controller.

Het enige waark intresse in heb is bij game mania.
BTW, iemand meer info over de 2dehands-spellen/consoles van game mania, want ik vind niets van prijzen op hun site...

WTFMAN

Legacy Member
dibardi zei:
Nee, dat is een extra dual shock niet?
Daar zeggen ze gewoon extra controller.

Het enige waark intresse in heb is bij game mania.
BTW, iemand meer info over de 2dehands-spellen/consoles van game mania, want ik vind niets van prijzen op hun site...

Geen 2dehands daar kopen :D Koop ze liever hier op forum , daar durven ze bijna de nieuwprijs te vragen :( Of gwn goed zoeken op kapaza/2dehands

dibardi

Legacy Member
ok sva.

Ivm krassen van de spelletjes halen, kheb gehoord dat het gratis is bij game mania, zoja, is dit te betrouwen?

Goldrusher

Legacy Member
Je moet al straffe toeren uithalen om krassen te krijgen op een PS3 game.

Teknohol1c

Legacy Member
da's te betrouwen, maar is niet gratis. Alle, toen ik es ging met ne cd toch niet. was 5€ als ik 't me goed herinner.
en idd, op ps3-schijfjes mag je u best doen, moet you tube maar es bekijken, daar vind je wel enkele tests

Master S

Legacy Member
dibardi zei:
ok sva.

Ivm krassen van de spelletjes halen, kheb gehoord dat het gratis is bij game mania, zoja, is dit te betrouwen?

Voor ene keer is dat goed, maar ik zou dat geen meerdere keren laten doen op dezelfde disc want wat ze namelijk doen is een laag van uw disc weghalen om de krassen te verwijderen.

dibardi

Legacy Member
Master S zei:
Yep da vind ik nu zo super aan blu-ray, die mooie anti-kras laag :bow:

Ik wist niet dat daar een anti-kras laag op was. Thank god, dak nooit in tijd een Xbox heb gekocht vanwege de lage prijzen :)

Ik denk dat ik beter op safe speel en een game-pack koop in de winkel en de games hier opt forum koop...

Master S

Legacy Member
dibardi zei:
Ik wist niet dat daar een anti-kras laag op was. Thank god, dak nooit in tijd een Xbox heb gekocht vanwege de lage prijzen :)

Ik denk dat ik beter op safe speel en een game-pack koop in de winkel en de games hier opt forum koop...

Ze doen dat omdat blu-ray een veel grotere datadichtheid heeft dan CD en DVD en er dus bij het minste krasje problemen kunnen optreden zelfs met foutcorrectie.

Den Jiver

Legacy Member
Bij mijn laatste bestelling bij simplygames.com,zat er een briefje dat er speciale Christmas sale zal zijn,deze gaan starten om 6am on Christmas day.
Ik betaal altijd met Paypal daar,en deze rekenen het Pond zelf om naar de Euro,men moet daar geen extra voor betalen.

Musilitar

Legacy Member
BF1943 staat nu voor 7.99euro op de PSstore, is dit spel de moeite? Heb de demo gespeeld en die sprak me wel aan, en 8 euro lijkt me nu ook niet bepaald veel.
Nog genoeg volk hierop?

dibardi

Legacy Member
De kortingen op de PS3 zijn die nu voor Kerstmis, voor Nieuwjaar of in de solden (na Nieuwjaar)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan