Milfhunter zei:
haha .. heb de form aangekregen ! PER POST !!! zoiets dat kan niet gemaild worden neen ?
Ik wil niet moeilijk doen en ik begrijp dat je wat pissig bent van hun service, of het ontbreken ervan. De prijzen die ze aanbieden zijn de absolute bodem, ze hebben erg weinig marge op hun producten. Dat vertaalt zich in hun service. Als iedere random koper dergelijke rants begint af te vuren zouden ze veel pakjes mogen opsturen voor een 2e keer. Heb je er enig idee van hoeveel mensen zo creatief zijn om dat voor elke verzending te proberen? Best goed he, je koopt het spel voor een appel en een ei, verkoopt de gratis 2e versie als nieuw en een week of 2 nadien het originele als gebruikt artikel. Desondanks uw mening zijn het zeker geen idioten. Die fysieke form is niks anders dan een hoge instapdrempel om echte gedupeerden te helpen.
Als je zeker wilt zijn van een vlotte dienst na verkoop, garanties, snelle beschikbaarheid etc van je games, dan zijn er nog de retailers in België. Uiteraard betaal je er de prijs voor en iets meer. Zoals men zegt, wie het onderste uit de kan wil krijgt het deksel op de neus.
Dit gezegd zijnde koop ik ook regelmatig op thehut. Geduld daar is een noodzakelijke deugd. Ik koop er dan ook vooral items waar ik gerust een maand kan op wachten.