Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Milfhunter zei:
man ik begin het echt te krijgen van thehut he wat een tamme zakken !
http://img121.imageshack.us/img121/6375/hutj.jpg

Tip 1: Beleefd zijn doet geen pijn
Tip 2: Als je dan toch kwaad wil overkomen zorg er dan voor dat niet iedere zin vol kemels van fouten staat.
Tip 3: Leer tellen, 30 werkdagen, in een maand zijn er 22 werkdagen. 11 november was een feestdag dus die mag je al niet meetellen. Dus zijn de 30 dagen nog niet verstreken. Uw form krijg je logischerwijs dus ook maar eens die 30 dagen verstreken zijn.

RaZoR be

Legacy Member
SXe zei:
De vraag zal hier wss al wel is gepasseerd zijn de laaste weken maar here goes:

Komen er nieuwe bundels rond Kerstmis ofzo? Want ik wil mij ne PS3 kopen maar weet niet waar of met wat...

Dus sorry als de vraag al gesteld is maar ik wil geen 151 pagina's opnieuw lezen...
nee, ik denk het niet, kijk eens op de eerste post, Goldrusher update deze altijd met de laatste deals van bundels.

Op dit moment zijn er Uncharted 2 bundel, Ratchet & clank bundel, Tekken 6 bundel en wss nog een aantal...

Gusken

Legacy Member
assa creed bundel ook, Ik zou voor deze gaan of moest dit niet je type van spel zijn dan wss de U2 bundel. Als het niet dringend is zou ik gewoon deze thread regelmatig eens bezoeken, soms kan je nog een mooie deal doen.

SXe

Legacy Member
jnsjee zei:
assa creed bundel ook, Ik zou voor deze gaan of moest dit niet je type van spel zijn dan wss de U2 bundel. Als het niet dringend is zou ik gewoon deze thread regelmatig eens bezoeken, soms kan je nog een mooie deal doen.

Da ga ik zeker doen :)

Zal wss volgende week zaterdag ene gaan halen :)

Milfhunter

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Tip 1: Beleefd zijn doet geen pijn
Tip 2: Als je dan toch kwaad wil overkomen zorg er dan voor dat niet iedere zin vol kemels van fouten staat.
Tip 3: Leer tellen, 30 werkdagen, in een maand zijn er 22 werkdagen. 11 november was een feestdag dus die mag je al niet meetellen. Dus zijn de 30 dagen nog niet verstreken. Uw form krijg je logischerwijs dus ook maar eens die 30 dagen verstreken zijn.

haha .. heb de form aangekregen ! PER POST !!! zoiets dat kan niet gemaild worden neen ?

Bahamut

Legacy Member
Milfhunter zei:
haha .. heb de form aangekregen ! PER POST !!! zoiets dat kan niet gemaild worden neen ?

Ik wil niet moeilijk doen en ik begrijp dat je wat pissig bent van hun service, of het ontbreken ervan. De prijzen die ze aanbieden zijn de absolute bodem, ze hebben erg weinig marge op hun producten. Dat vertaalt zich in hun service. Als iedere random koper dergelijke rants begint af te vuren zouden ze veel pakjes mogen opsturen voor een 2e keer. Heb je er enig idee van hoeveel mensen zo creatief zijn om dat voor elke verzending te proberen? Best goed he, je koopt het spel voor een appel en een ei, verkoopt de gratis 2e versie als nieuw en een week of 2 nadien het originele als gebruikt artikel. Desondanks uw mening zijn het zeker geen idioten. Die fysieke form is niks anders dan een hoge instapdrempel om echte gedupeerden te helpen.

Als je zeker wilt zijn van een vlotte dienst na verkoop, garanties, snelle beschikbaarheid etc van je games, dan zijn er nog de retailers in België. Uiteraard betaal je er de prijs voor en iets meer. Zoals men zegt, wie het onderste uit de kan wil krijgt het deksel op de neus.

Dit gezegd zijnde koop ik ook regelmatig op thehut. Geduld daar is een noodzakelijke deugd. Ik koop er dan ook vooral items waar ik gerust een maand kan op wachten.

MuSSo

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Tip 1: Beleefd zijn doet geen pijn
Tip 2: Als je dan toch kwaad wil overkomen zorg er dan voor dat niet iedere zin vol kemels van fouten staat.
Tip 3: Leer tellen, 30 werkdagen, in een maand zijn er 22 werkdagen. 11 november was een feestdag dus die mag je al niet meetellen. Dus zijn de 30 dagen nog niet verstreken. Uw form krijg je logischerwijs dus ook maar eens die 30 dagen verstreken zijn.

ook al meegemaakt heb de form ingevuld en hoorde er niets meer van, ook niet op mijn mails, schande gewoon

WTFMAN

Legacy Member
Tja ik heb via play iets besteld , via hun playtrade ... Nix aangekregen :( Heb 2 keer moeten bellen tot nu toe , in totaal voor 15euro ...

Was wel een X360 controller ( nieuw ) die me 33euro kostte maarja das risico om via buitenland te bestellen :) Als ik al mijn games hier kocht in belgie , zou ik nog meer geld "kwijt" zijn dus ik neem het er met tegenzin bij :(

ULTRAnumb

Legacy Member
wa is fabriekwaarde van een game eigelijk?
op mijn envelop van R&C ACIT staat: Declared Value GBP 17.99
GBP is Great Britain Pounds denk ik btw
dus games kunnen NOG goedkoper!

RaZoR be

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
wa is fabriekwaarde van een game eigelijk?
op mijn envelop van R&C ACIT staat: Declared Value GBP 17.99
GBP is Great Britain Pounds denk ik btw
dus games kunnen NOG goedkoper!

dat doen ze gewoon dat je als koper geen douane kosten moet betalen. Elk pakket van VG+ is ook maar 20 canadese dollar....

ULTRAnumb

Legacy Member
RaZoR be zei:
dat doen ze gewoon dat je als koper geen douane kosten moet betalen. Elk pakket van VG+ is ook maar 20 canadese dollar....

twas toch lang wachten
23ste verzonden en vandaag toegekomen
maar de prijs was wel heel goed vond ik

chosen_1

Legacy Member
in de nieuwe folder van de carrefour (vanaf 16/12) : Far Cry 2 voor 15 euro

Jay

Legacy Member
Gamemania meldt 3 nieuwe bundels: 250GB + MAG/Heavy Rain/God of War III, uiteraard verschijnen ze pas rond de release van elke game, prijskaartje is voorlopig 329 euro.

Zelf ga 'k binnenkort de 250GB bundel halen met Uncharted 1 en Killzone 2, en dan apart nog MGS4 kopen, volstaat wel ff als PS3-introductie. Tenzij iemand anders me andere aankoop adviseert? :p

stonecold_

Legacy Member
Euh , little big planet , ik had hem zomaar meegenomen omdat hij maar 20e stond bij intertoys en moet zeggen ontdanks ik niet echt voor platform ben is dit spel zeker de moeite.
Zeker de talrijke levels die kan spelen van andere spelers en er zitten er mooie tss....

neomitochondria

Legacy Member
iemand die weet hoe lang de verzending van zavvi duurt? batman AA is verzonden van vorige week maandag. dit is toch een zusterbedrijf van thehut he? bij the hut gaat het wel ietsje sneller.

enZiiime

Legacy Member
neomitochondria zei:
iemand die weet hoe lang de verzending van zavvi duurt? batman AA is verzonden van vorige week maandag. dit is toch een zusterbedrijf van thehut he? bij the hut gaat het wel ietsje sneller.

Hier duurde het even lang als de 2 bestelling die ik heb gedaan bij thehut, namelijk ook 8 dagen :p Mijn bestelling van VG+ vanuit canada was zelfs sneller hier :)

Tegenwoordig probeer ik meestal te bestellen bij gamestation, goede ervaringen met gehad, is wel 3£ verzending, maar overmorgen heb je het spel :)

l Zion l

Legacy Member
Is er toevallig geen leuke bundel bij mediamarkt of bart smit op komst?
Normaal zijn er hier bij de nieuwjaarsperiode toch enkele interessante?

W0utR

Legacy Member
Ik heb mij zaterdag ook een ps3 aangeschaft.
In de game mania, die bundel met killzone 2 en uncharted voor €329
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan