Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

goldsage

Legacy Member
Den Jiver zei:
ik zie nu net,op Symply games .com ,COD, MW2 op PS3,voor de prijs van 29,89 Pond,daar komt nog 3,95 pond bij voor de verzending,een intressante prijs denk ik.

echt geen geld

Lloyd

Legacy Member

Lloyd

Legacy Member
Dragon Racing zei:
Borderlands staat al enkele weken daar aan die prijs

Nope, alleen vorige week maandag hebbek em weten aan 23,49 staan (misschien dervoor ook, da hebk nie gezien) ma vo de rest al heel de week terug aan 30€.

Dragon Racing

Legacy Member
2,5 weken geleden op een donderdag besteld bij Play voor 23,49eur en verleden woensdag voor een kameraad.

Ook aan die prijs.

Dus hij staat al meerdere keren aan die prijs

Gonzo

Legacy Member
^ Als ge milfs gaat hunten op de manier da ge daar bezig zijt, gade toch nie veel succes hebben.

[EZ]

Legacy Member
vraagske: hoe zit het nu met die ExtraZones?
Is da overal uitverkoop of enkel in bepaalde filialen?

MuSSo

Legacy Member
vraag me dat nog steeds af in derndermonde staat eht filiaal al over te nemen

Serpico6

Legacy Member
Ben nu al meer dan 2 weken aan het wachten op mijn bestelling van Bayonetta bij Yesasia. :(
Heb hun een mail gestuurd en dit stuurden ze me terug:
In reference to your query, Order No. 5646447 was shipped out from our Hong Kong warehouse on November 19. Your preferred shipping method is by standard. The delivery period normally takes 6-14 business days (excluding weekends). As your shipment is still within the estimated delivery time, we kindly ask that you wait a few more days.

Dus blijkbaar is het verzonden vanuit Hong Kong en niet vanuit Duitsland zoals op hun site staat.
Iemand anders die al besteld heeft bij Yesasia?

[TFT]Poky

Legacy Member
Den Jiver zei:
ik zie nu net,op Symply games .com ,COD, MW2 op PS3,voor de prijs van 29,89 Pond,daar komt nog 3,95 pond bij voor de verzending,een intressante prijs denk ik.

Eenmalige aanbieding want staat nu terug aan 38 pond?

neomitochondria

Legacy Member
Milfhunter zei:
man ik begin het echt te krijgen van thehut he wat een tamme zakken !
http://img121.imageshack.us/img121/6375/hutj.jpg

Uw manier van reageren gaat ook niet veel helpen hoor. Die mannen kunnen daar niets aan doen dat het bij de post verloren gaat en houden zich aan hun policy.

Eens je je bestelling had geplaatst ben je akkoord gegaan met die policy.
dus gewoon 30 werkdagen wachten, geen 30 dagen en dan zullen ze wel zien wat ze gaan doen.

Gusken

Legacy Member
thx lloyd, wou mij smackdown wel eens kope maar kvond het wat te duur voor wat het maar was maar voor 23 euro zonder verzendingskosten kon ik het wel niet laten liggen :D

Gusken

Legacy Member
Hoelang duurt de verzending meestal bij play.com? Heb het juist besteld & zou het toch graag voor het weekend hebben :p

mijas65

Legacy Member
ik zou er niet direct op rekenen van play .

hier meestal rond de 7 a 8 dagen ...

Hekje#

Legacy Member
Dat wordt nipt met play. Het snelste wat ik al gehad heb is 4 werkdagen.
Maar meestal duurt het ongeveer een week.

Lloyd

Legacy Member
jnsjee zei:
thx lloyd, wou mij smackdown wel eens kope maar kvond het wat te duur voor wat het maar was maar voor 23 euro zonder verzendingskosten kon ik het wel niet laten liggen :D

No problem jensken ;)

GaMe® zei:
Dat is echt wel erg. Daarom blijft het bij mij gewoon bij Play.com of amazon.

Ik heb bij CDWOW ook al zo iets lopen da al meer dan een maand duurt, da is gewoon. Ik ga daarom nie zo dwaas reageren als Milfhunter, net zoals neomitochondria zegt da is de policy en daar ben je met de bevestiging van je aankoop mee akkoord gegaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan