Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

braintje

Legacy Member
Cirja zei:
50 euro voor ACII is nu ook weer niet te mooi om waar te zijn, maar de site ziet er verdacht te gemakkelijk gemaakt uit.
Importeer gewoon. :)

had het meer over hun PS3 120 gig slim aan 260€ en bundels aan 305€.
De games zien er idd nog ok uit van prijs. Maar het is weer zo een hotmail adres enzo...
ik betrouw het toch niet, maar ik hoop nog op een positieve reactie van iemand:)

Lloyd

Legacy Member
Diej extrazone in brugge doe ma povere kortingskes ze. Daar ist ma 10% korting op games en 20% op dvd en cd ofzo. Tis daar dan nog veel te duur.

XTAZ

Legacy Member
Extrazone op het gouden kruispunt in Diest (?) is ook duur, snap niet hoe mensen daar nog gaan als je ergens anders een game voor bv. €10 goedkoper kan halen, of nog meer zelfs.

Dragon Racing

Legacy Member
Petrovich zei:
Extrazone op het gouden kruispunt in Diest (?) is ook duur, snap niet hoe mensen daar nog gaan als je ergens anders een game voor bv. €10 goedkoper kan halen, of nog meer zelfs.

Gouden Kruispunt is in Sint-Joris-Winge (deelgemeente Tielt-Winge).

En daar was het duur.

De hoofdfirma, die achter extrazone Sint-Joris-Winge zit (deze zit ook achter de Bilbo winkel en Sony Center in Leuven) is failliet.

Van verleden zaterdag zou je daar koopjes kunnen doen.

Consoles voor spotprijzen.

Games, cd's en dvd's zouden nu met redelijk wat korting er staan (zelfs de laatste nieuwe games).

Familie van mij werkt in een winkel op het gouden kruispunt en die heeft redelijk wat dvd boxen, dvd's en blu-ray's gekocht (laatste nieuwe) voor zo'n 60 eur.

Waren 3 BR, 3x DVD boxen en 5 dvd's.

Morgen ga ik ook eens kijken wat er te scoren valt.



De EXtrazone daar is nog open en zou ook open blijven.

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Extrazone in sintruiden zou ook nog open zijn,morgen daar is zien.

Jay

Legacy Member
Kga zo meteen naar ExtraZone in Mechelen kijken, op goede hoop dus I'll keep ya updated :)

Den Jiver

Legacy Member
Hey,ik weet niet wat er aan de hand is bij ShopTo,maar ik heb daar een game proberen te bestellen,en te betalen met Paypal.Wat absoluut niet lukt.
Heb deze moregen dan hetzelfde order besteld bij SimplyGames.com.
En alles is vlot verlopen,heb van beiden (Paypal,en Simplygames.com) een bevestiging gekregen dat alles geregeld was.
heeft iemand nog hetzelfde voorgehad bij ShopTo??
Heeft iemand ervaring met de site Simplygames.com??

Vantham

Legacy Member
weet er iemand iets van de extrazone in sint niklaas (shopping center)

9lives UNI

Legacy Member
TimVerleyen zei:
moet hier eens lezen naar hunne uitleg:
Zijn seffes al 1.5 maand verder

Typische etterbakjes mentaliteit van doorsnee webshopper die zijn spullen liever gisteren dan vandaag aankrijgt?

Milfhunter

Legacy Member
9lives UNI zei:
Typische etterbakjes mentaliteit van doorsnee webshopper die zijn spullen liever gisteren dan vandaag aankrijgt?

ja hallo ? ik kan gerust 2 weken wachten maar 2 maand vooraleer ze iets kunnen doen is wel wa veel van het goeie hé !!

Jay

Legacy Member
ExtraZone in Mechelen was gewoon open, ni waanzinnig druk maar da's sowieso al een krap winkelke dus was wel beetje drummen :p 20% op consoles, 50% op cd's, games, dvd's, blu-ray etc. PS3 slim 120GB komt dan op een 240 euro bijvoorbeeld (80GB was er ook nog voor zelfde prijs). Van games waren 't vooral prullen da er nog stonden, ni echt de moeite als je 't mij vraagt, en met de 50% korting kwam je vaak nog goedkoper uit als je via internet bestelt :p

Voor mensen die goedkope blu-rays zoeken lijkt 't mij wel de moeite om eens te gaan kijken. Kheb zelf uiteindelijk na lang nadenken besloten om nog geen PS3 te kopen, 240 euro is nog nét ietsje te duur :)

enZiiime

Legacy Member
TimVerleyen zei:
ja hallo ? ik kan gerust 2 weken wachten maar 2 maand vooraleer ze iets kunnen doen is wel wa veel van het goeie hé !!

Die hebben die pic nog niet gezien denk ik :) Was tijdje geleden hier iemand die een spel niet had ontvangen van VG+, en die hebben dat toch wel pakke beter opgelost & zelfs sneller denk ik, ookal kwam het van Canada. Iig thx voor het meedelen.

mijas65

Legacy Member
Jay zei:
ExtraZone in Mechelen was gewoon open, ni waanzinnig druk maar da's sowieso al een krap winkelke dus was wel beetje drummen :p 20% op consoles, 50% op cd's, games, dvd's, blu-ray etc. PS3 slim 120GB komt dan op een 240 euro bijvoorbeeld (80GB was er ook nog voor zelfde prijs). Van games waren 't vooral prullen da er nog stonden, ni echt de moeite als je 't mij vraagt, en met de 50% korting kwam je vaak nog goedkoper uit als je via internet bestelt :p

Voor mensen die goedkope blu-rays zoeken lijkt 't mij wel de moeite om eens te gaan kijken. Kheb zelf uiteindelijk na lang nadenken besloten om nog geen PS3 te kopen, 240 euro is nog nét ietsje te duur :)

als je gaat wachten op 199 dan is er al ne ps4 zenne :p

en als je er eene voor 180 wil hou veel de bart smit site in het oog regelmatig dat ze daar stockopruiming doen van de phatty 80gb

prometheus03

Legacy Member
sowiso kunnen ze pas na een maand beginnen met een onderzoek en kijken of ze het u opnieuw kunnen zenden.
khoop binnenkort toch men beatles rock band te krijgen want anders vrees ik dat het ook verloren is gegaan

Milfhunter

Legacy Member
maar waarom ? een pakket moet toch ten alle tijden getraceerd kunnen worden ?

Den Jiver

Legacy Member
ik zie nu net,op Symply games .com ,COD, MW2 op PS3,voor de prijs van 29,89 Pond,daar komt nog 3,95 pond bij voor de verzending,een intressante prijs denk ik.

Goldrusher

Legacy Member
Nieuwe bundels, €329 bij GameMania:

000000000000023339_GM_PACKAGE_0001_M.JPG

€349 250GB PS3 + WipEout HD Fury + 2de controller

000000000000023340_GM_PACKAGE_0001_M.JPG

vanaf 11 december:
€349 250GB PS3 + Killzone 2 + Uncharted: Drake's Fortune
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan