Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SXe

Legacy Member
Media Markt heeft in hun nieuwe folder een PS3 250 GB met Race Driver Grid en Assassin's Creed 2 te koop voor €1 per dag gedurende 12 maanden. Lijkt mij een enorm goede deal en laat mij twijfelen om een PS3 te kopen :)

Goldrusher

Legacy Member
Da's wel €365 euro hé slimmeke. :/
Voor €330 heb je al het pack met ACII. En GRID is een oude game, vind je op Buy&Sell wel voor 10 euro als je die persé wil.

Kav

Legacy Member
Goldrusher zei:
Da's wel ?365 euro hé slimmeke. :/
Voor ?330 heb je al het pack met ACII. En GRID is een oude game, vind je op Buy&Sell wel voor 10 euro als je die persé wil.

Alles kost een paar euro's meer op afbetaling dus neem dat ze er 20-25 euro bijdoen daardoor.

dyllcarlie

Legacy Member
dyllcarlie zei:
woensdag 18 november headset bestelt bij play.com en nog altijd niet gekregen , heb al veel bestelt bij play.com duurt altijd langer dan 1 week denk dat ik ga overstappen naar amazon.

hoeveel dagen is het daar gemiddeld naar belgie? (ik bedoel wel uit ervaring , niet wat er op de site vermeld staat) .

iemand graag?

dyllcarlie

Legacy Member
TekstyleVirusz zei:
Ik heb donderdag NBA 2k10 besteld en zou het normaal maandag is huis moeten hebben, dus meestal een dag of 3

ok en kan je grotere items bestellen ?
zoals powerball?

edit: en is amazon.com ook zo snel?

stonecold_

Legacy Member
Ik weet niet als t er al ergens op de forum staat , maar hierbij bij extrazone totale uitverkoop......
50% op blu ray films ,dvds ,en games

heb juist de laatste wwe meegebracht 32e en een oplaatkaart van 50e voor 30 e (40%) , en een hoop films ...


consoles 20%

Den Jiver

Legacy Member
Hey,ik probeer gans dit weekend al iets te bestellen via SchopTo,en te betalen met Paypal,maar dit gaat niet,ik krijg een server internal error 500.Dit van Sagepay.com. heeft iemand een idee wat ik nu moet doen??

Bahemath

Legacy Member
Bij ons hier is er een pakket met 250gig slim + Motorstorm pacific rift + Resistance 2 voor 355€

MuSSo

Legacy Member
stonecold_ zei:
Ik weet niet als t er al ergens op de forum staat , maar hierbij bij extrazone totale uitverkoop......
50% op blu ray films ,dvds ,en games

heb juist de laatste wwe meegebracht 32e en een oplaatkaart van 50e voor 30 e (40%) , en een hoop films ...


consoles 20%

jepz ik had ook nog enkele zaken daar gevonden in sint niklaas zaterdag maar ik rij vandaag naar dendermonde en wetteren en die zijn closed ! iemand enig idee wanneer die nog is open gaan ??

alcatrec

Legacy Member
In de makro staat nu een ps3 bundel te koop voor 349euro.

ps3 250gb + 2 dualshock 3 sixaxis + uncharted2 of AC2 of tekken 6 of rachet and clank + blueray van Hancock.

Geen slecht deal vind ik persoonlijk :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan