mijas65
Legacy Member
in extrazone was het vanaf zaterdag on aangekondigt .
op alles - 50% ( alles was al weg toen ik ging ale buiten wat rommel smackdown vs raw 2010 voor 24 euro enige waar ik voor getwijfeld heb )
alle consoles -30 %
was dus goei 200 euro voor ne slim ....
ook alles al weg zal dan maar bij men phatty blijven ...
dus voor de mensen die een in de buurt hebben ga eens kijken mss vind je een koopje !
op alles - 50% ( alles was al weg toen ik ging ale buiten wat rommel smackdown vs raw 2010 voor 24 euro enige waar ik voor getwijfeld heb )
alle consoles -30 %
was dus goei 200 euro voor ne slim ....
ook alles al weg zal dan maar bij men phatty blijven ... dus voor de mensen die een in de buurt hebben ga eens kijken mss vind je een koopje !


