Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sele

Legacy Member
TrapShot zei:
Hij zegt dat ze niet moeten twijfelen, en het dus wel moeten kopen.

mja nu daje het zegt,als je die zin snel leest lijkt het er op dat je het niet moet kopen :p

WTFMAN

Legacy Member
sele zei:
mja nu daje het zegt,als je die zin snel leest lijkt het er op dat je het niet moet kopen :p

Idd , ik dacht dat ik de enige was , die het zo las :p

Heb ze zelf ook daar gekocht meer als maand geleden => Was perfecte staat , zelfs de doos => Gewoon NIEUW :p Ik denk dat ze zich gwn indekken met dat zien van dat de doos beschadigd kan zijn , zodat achteraf niemand komt klagen ;)

stonecold_

Legacy Member
Ik heb die order nr gekregen van bartsmit en zou een mail krijgen van bart als t verzonden was zodat ik het kon tracen ....
Maar ze stonden onverwachts voor de deur , 2 werkdagen voor Nederland en tot 5 voor naar Belgie.

Dragon Racing

Legacy Member
Dacht het ook juist te posten, dat het niet te vertrouwen was. Ook de link van opgelicht gevonden.


Spijtig: Modern warfare 2 en uncharted 2 voor 39 eur/stuk.

Digishine

Legacy Member
zo fake als iets heb gwn effe de whois gecheckt en zie


Domain Name: MEDIA-MARKET24.COM

Registrant:
Also Gmbh
A v. Beelen ()
Zichtenburglaan
Den haag
Zuid Holland,2544EA
NL
Tel. +31.31612345678

Creation Date: 03-Nov-2009
Expiration Date: 03-Nov-2010

Domain servers in listed order:
2.nseasy.com
1.nseasy.com

toffe nummer eh :p

Tel. +31.31612345678

12345678 zo'n nummer wil ik ook :/

Gavin

Legacy Member
Op TV loopt er een reclame van Mediamarkt waar ze "de nieuwe Sony Playstation 3 van 250 megabyte" aanprijzen.

sele

Legacy Member
wel nice da ze hier er snel bij zijn met de waarschuwingen!

+1voor de 9lives ps3 gamers :p

stonecold_

Legacy Member
in de mm Maastricht ( heel Nederland weet ik dus niet )

de 250gb ps3 met Ratchet & Clank voor 299e

Serpico6

Legacy Member
Een klein vraagje,
Heb vorige week woensdag Bayonetta (de JP versie) besteld bij YesAsia, en is vorige week donderdag (19 november verzonden).
Ik heb gekozen voor gratis verzending vanuit Duitsland, maar de game is nog niet aangekomen, iemand hier die ook al op Yesasia heeft besteld, en die mij kan zeggen hoelang het normaal duurt?
Andere pakjes uit Duitsland zijn altijd aangekomen na 3-4 dagen.

RaZoR be

Legacy Member
hmm, lol, wat ik een maand geleden zei over SBK 09 ps3... besteld bij play op 25-09. nu nog Altijd AWAITING STOCK... echt raar...
Iemand een mail adres van play, want staat niet op de site?

sele

Legacy Member
RaZoR be zei:
hmm, lol, wat ik een maand geleden zei over SBK 09 ps3... besteld bij play op 25-09. nu nog Altijd AWAITING STOCK... echt raar...
Iemand een mail adres van play, want staat niet op de site?

das echt wel lang wachten

StanTem

Legacy Member
RaZoR be zei:
hmm, lol, wat ik een maand geleden zei over SBK 09 ps3... besteld bij play op 25-09. nu nog Altijd AWAITING STOCK... echt raar...
Iemand een mail adres van play, want staat niet op de site?

Ge kunt enkel bellen naar Play.

Serpico6

Legacy Member
Serpico6 zei:
Een klein vraagje,
Heb vorige week woensdag Bayonetta (de JP versie) besteld bij YesAsia, en is vorige week donderdag (19 november verzonden).
Ik heb gekozen voor gratis verzending vanuit Duitsland, maar de game is nog niet aangekomen, iemand hier die ook al op Yesasia heeft besteld, en die mij kan zeggen hoelang het normaal duurt?
Andere pakjes uit Duitsland zijn altijd aangekomen na 3-4 dagen.
Niemand die hier al besteld heeft?
Pakje is vandaag nog niet aangekomen, hopelijk maandag.

dyllcarlie

Legacy Member
woensdag 18 november headset bestelt bij play.com en nog altijd niet gekregen , heb al veel bestelt bij play.com duurt altijd langer dan 1 week denk dat ik ga overstappen naar amazon.

hoeveel dagen is het daar gemiddeld naar belgie? (ik bedoel wel uit ervaring , niet wat er op de site vermeld staat) .

Digishine

Legacy Member
stonecold_ zei:
Neen ik had ook een mail ofzo verwacht , maar rond 20h werd er gebeld door tnt en ik kon beginnen :).

Als er nog zijn doen zou ik zeggen , 200e en als je wat games besteld over de plas kan je een mooi pakket samen stellen voor de prijs van een gewone slim console ...


juist ook gebeurd bij mij om 20u werd er ook gebeld bij mij van tnt.

Bartsmit.com TOP voor de koopkes :p

Lightstriker

Legacy Member
Serpico6 zei:
Niemand die hier al besteld heeft?
Pakje is vandaag nog niet aangekomen, hopelijk maandag.

Ik heb lang geleden eens een dualshock controller gekocht maar weet niet meer hoe lang die erover gedaan heeft. Duurde wel tijdje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan