sele
Legacy Member
TrapShot zei:Hij zegt dat ze niet moeten twijfelen, en het dus wel moeten kopen.
mja nu daje het zegt,als je die zin snel leest lijkt het er op dat je het niet moet kopen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TrapShot zei:Hij zegt dat ze niet moeten twijfelen, en het dus wel moeten kopen.

sele zei:mja nu daje het zegt,als je die zin snel leest lijkt het er op dat je het niet moet kopen![]()
Ik denk dat ze zich gwn indekken met dat zien van dat de doos beschadigd kan zijn , zodat achteraf niemand komt klagen 
Jay zei:
Zelfs de grote zaken die wrs 100 keer meer inkopen , kunnen niet zo een grote korting geven 


RaZoR be zei:hmm, lol, wat ik een maand geleden zei over SBK 09 ps3... besteld bij play op 25-09. nu nog Altijd AWAITING STOCK... echt raar...
Iemand een mail adres van play, want staat niet op de site?
RaZoR be zei:hmm, lol, wat ik een maand geleden zei over SBK 09 ps3... besteld bij play op 25-09. nu nog Altijd AWAITING STOCK... echt raar...
Iemand een mail adres van play, want staat niet op de site?
Niemand die hier al besteld heeft?Serpico6 zei:Een klein vraagje,
Heb vorige week woensdag Bayonetta (de JP versie) besteld bij YesAsia, en is vorige week donderdag (19 november verzonden).
Ik heb gekozen voor gratis verzending vanuit Duitsland, maar de game is nog niet aangekomen, iemand hier die ook al op Yesasia heeft besteld, en die mij kan zeggen hoelang het normaal duurt?
Andere pakjes uit Duitsland zijn altijd aangekomen na 3-4 dagen.
stonecold_ zei:Neen ik had ook een mail ofzo verwacht , maar rond 20h werd er gebeld door tnt en ik kon beginnen.
Als er nog zijn doen zou ik zeggen , 200e en als je wat games besteld over de plas kan je een mooi pakket samen stellen voor de prijs van een gewone slim console ...

Serpico6 zei:Niemand die hier al besteld heeft?
Pakje is vandaag nog niet aangekomen, hopelijk maandag.