Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chomo zei:Heb nog maar 2 x via Thehut aangekocht vandaar dak hier toch even wa meer info zou willen. In welke mate moet ik mij zorgen maken als mijn Assasins Creed 2 die op 17/11 despatched was nog steeds niet is toegekomen maar mijn bestelling van 18/11 wel...?ad:

neomitochondria zei:1 maal een game niet gehad, ze hebben mij gewoon een nieuwe opgestuurd dan.

chomo zei:Heb nog maar 2 x via Thehut aangekocht vandaar dak hier toch even wa meer info zou willen. In welke mate moet ik mij zorgen maken als mijn Assasins Creed 2 die op 17/11 despatched was nog steeds niet is toegekomen maar mijn bestelling van 18/11 wel...?ad:

da heb ik ook al meegemaakt bij play, had er eens 3 games besteld allen verzonden op dezelfde datum. 2 exemplaren toegekregen na 4 dagen, 3de exmplaar heb ik 20 dagen op moeten wachten. En bij play moet je iets van een 30tal dagen wachten voor ze het opnieuw willen versturen.Cheshire Cat zei:Daar zou ik me geen zorgen over maken, zelf heb ik dat nogal mee gemaakt bij TheHut.
Ik zit echter in hetzelfde schuitje bij Play.com:
- 5 Blu-rays besteld
- 4 Blu-rays verstuurd op 6/11
- 4 Blu-rays ontvangen op 16/11 en 17/11
- 1 Blu-ray is nog ergens in de omloop
Bah, morgen eens bij de post gaan informeren of zij er iets meer van weten.
Anders moet ik wachten tot het einde van de week alvorens ik een klacht bij Play.com kan indienen.![]()
RaZoR be zei:sorry als het hier al eens geeft staan maar shop staat niet in eerste post:
Ik wil iets op sendit.com bestellen. Brutal Legend 25 pond + 1,15 pond verzending. Is deze site betrouwbaar?
Ik zag ook shopto 25 pond voor BL, maar daar is de verzending 4 pond? of hoeveel?
3,5 GBP om precies te zijn.sele zei:3pond denk ik

Digishine zei:bij bartsmit.com is de PS3 80GB weer 200€ koopje !!!![]()
stonecold_ zei:Voor de mensen die twijfelen ... niet doen , donderdagavond besteld , gisteren avond was hij geleverd en er stond dat de verpakking kon beschadigd zijn , maar heb er niets van gezien ...
stonecold_ zei:Voor de mensen die twijfelen ... niet doen , donderdagavond besteld , gisteren avond was hij geleverd en er stond dat de verpakking kon beschadigd zijn , maar heb er niets van gezien ...

stonecold_ zei:Voor de mensen die twijfelen ... niet doen , donderdagavond besteld , gisteren avond was hij geleverd en er stond dat de verpakking kon beschadigd zijn , maar heb er niets van gezien ...
Digishine zei:bellen ze nor u nummer als ge voor de eerste keer bij hun belt ?
Hij zegt dat ze niet moeten twijfelen, en het dus wel moeten kopen.sele zei:awel dan moeten ze het just wel doen e,want er is niets mis![]()