Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

neomitochondria

Legacy Member
assassins creed 2 is hier ook nog niet toegekomen, ik denk wss morgen of ten laatste overmorgen.

Cheshire Cat

Legacy Member
chomo zei:
Heb nog maar 2 x via Thehut aangekocht vandaar dak hier toch even wa meer info zou willen. In welke mate moet ik mij zorgen maken als mijn Assasins Creed 2 die op 17/11 despatched was nog steeds niet is toegekomen maar mijn bestelling van 18/11 wel...?:sad:

Daar zou ik me geen zorgen over maken, zelf heb ik dat nogal mee gemaakt bij TheHut.

Ik zit echter in hetzelfde schuitje bij Play.com:
- 5 Blu-rays besteld
- 4 Blu-rays verstuurd op 6/11
- 4 Blu-rays ontvangen op 16/11 en 17/11
- 1 Blu-ray is nog ergens in de omloop

Bah, morgen eens bij de post gaan informeren of zij er iets meer van weten.
Anders moet ik wachten tot het einde van de week alvorens ik een klacht bij Play.com kan indienen. :(

neomitochondria

Legacy Member
play is zowiezo trager dan thehut qua verzending, dat heb ik persoonlijk toch al ondervonden.

1 maal een game niet gehad, ze hebben mij gewoon een nieuwe opgestuurd dan.

Cheshire Cat

Legacy Member
neomitochondria zei:
1 maal een game niet gehad, ze hebben mij gewoon een nieuwe opgestuurd dan.

Goed om te weten. Dan hoef ik me in principe geen zorgen te maken. :)

sele

Legacy Member
chomo zei:
Heb nog maar 2 x via Thehut aangekocht vandaar dak hier toch even wa meer info zou willen. In welke mate moet ik mij zorgen maken als mijn Assasins Creed 2 die op 17/11 despatched was nog steeds niet is toegekomen maar mijn bestelling van 18/11 wel...?:sad:

mijnen ac 2 is ook nog ni toegekomen ze :(

Furiax

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
Daar zou ik me geen zorgen over maken, zelf heb ik dat nogal mee gemaakt bij TheHut.

Ik zit echter in hetzelfde schuitje bij Play.com:
- 5 Blu-rays besteld
- 4 Blu-rays verstuurd op 6/11
- 4 Blu-rays ontvangen op 16/11 en 17/11
- 1 Blu-ray is nog ergens in de omloop

Bah, morgen eens bij de post gaan informeren of zij er iets meer van weten.
Anders moet ik wachten tot het einde van de week alvorens ik een klacht bij Play.com kan indienen. :(
da heb ik ook al meegemaakt bij play, had er eens 3 games besteld allen verzonden op dezelfde datum. 2 exemplaren toegekregen na 4 dagen, 3de exmplaar heb ik 20 dagen op moeten wachten. En bij play moet je iets van een 30tal dagen wachten voor ze het opnieuw willen versturen.

TrapShot

Legacy Member
Ik heb een vraagje: Ik ben van plan zo 20 december ongeveer een PS3 Slim te kopen met Uncharted 2. Zou deze pack tegen dan al uitverkocht zijn ofzo?

cyclops jelle

Legacy Member
Hij zal niet uit de handel zijn maar of iets uitverkocht is kan altijd, ook vanwege kerst. Maar ik denk zeker wel dat er nog ergens een pakket te vinden zal zijn.

RaZoR be

Legacy Member
sorry als het hier al eens geeft staan maar shop staat niet in eerste post:

Ik wil iets op sendit.com bestellen. Brutal Legend 25 pond + 1,15 pond verzending. Is deze site betrouwbaar?

Ik zag ook shopto 25 pond voor BL, maar daar is de verzending 4 pond? of hoeveel?

sele

Legacy Member
RaZoR be zei:
sorry als het hier al eens geeft staan maar shop staat niet in eerste post:

Ik wil iets op sendit.com bestellen. Brutal Legend 25 pond + 1,15 pond verzending. Is deze site betrouwbaar?

Ik zag ook shopto 25 pond voor BL, maar daar is de verzending 4 pond? of hoeveel?

3pond denk ik

stonecold_

Legacy Member
Digishine zei:
bij bartsmit.com is de PS3 80GB weer 200€ koopje !!! :D

Voor de mensen die twijfelen ... niet doen , donderdagavond besteld , gisteren avond was hij geleverd en er stond dat de verpakking kon beschadigd zijn , maar heb er niets van gezien ...

Dragon Racing

Legacy Member
stonecold_ zei:
Voor de mensen die twijfelen ... niet doen , donderdagavond besteld , gisteren avond was hij geleverd en er stond dat de verpakking kon beschadigd zijn , maar heb er niets van gezien ...

Idem.

Besteld voor een kameraad.

Toestel en de rest in perfecte staat.

sele

Legacy Member
stonecold_ zei:
Voor de mensen die twijfelen ... niet doen , donderdagavond besteld , gisteren avond was hij geleverd en er stond dat de verpakking kon beschadigd zijn , maar heb er niets van gezien ...

awel dan moeten ze het just wel doen e,want er is niets mis :crazy:

Digishine

Legacy Member
stonecold_ zei:
Voor de mensen die twijfelen ... niet doen , donderdagavond besteld , gisteren avond was hij geleverd en er stond dat de verpakking kon beschadigd zijn , maar heb er niets van gezien ...

bellen ze nor u nummer als ge voor de eerste keer bij hun belt ?

stonecold_

Legacy Member
Neen ik had ook een mail ofzo verwacht , maar rond 20h werd er gebeld door tnt en ik kon beginnen :).

Als er nog zijn doen zou ik zeggen , 200e en als je wat games besteld over de plas kan je een mooi pakket samen stellen voor de prijs van een gewone slim console ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan