Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Hoe lang duurt het voor je bij u thuis is bij Videogamesplus,ik ga daar god of war collection bestellen met pay pal.
En wanneer versturen ze de game ? want hij is nu nog niet binnen.

Fides

Legacy Member
PRO EVO GAMER 6 zei:
Hoe lang duurt het voor je bij u thuis is bij Videogamesplus,ik ga daar god of war collection bestellen met pay pal.
En wanneer versturen ze de game ? want hij is nu nog niet binnen.

OP zei:
Amerikaanse games:

(CA) VideoGamesPlus
verzendkosten: €4.76
levering: 8 à 10 dagen. Kleine kans op douanekosten.

Wanneer ze versturen, weet ik niet. Vraag het eens aan hun support?

TeeDee

Legacy Member
Iemand enig idee welke bundels nu nog zullen uitkomen?

Bundel van PS3 250Gb + Assassins Creed (die deze week verschijnt???) is de laatste van aangekondigde reeks met oa. Uncharted 2, Ratchet & Clank, Tekken 6

Ben eigenlijk benieuwd of er in december met de kado... sorry, kerstperiode nog andere nieuwe bundels uit zullen komen?

Foirzie

Legacy Member
Amazon fail!

Nu krijg ik een mail dat ze me gaan terug betalen voor mijn aankoop van COD6....
Reason: Customer Return.

Dikste bullshit ooit. Ik heb het pakketje nooit gezien of ontvangen en volgens amazon en depost.be/track zou het nooit verder geraakt zijn dan het sorteercentrum in brussel.

Ik heb dan maar een mail gestuurd.

Code:
Dear amazon,

Something strange happened and I wanted to know exactly why.

I ordered Call of Duty modern warfare 2 on the 11th November.
It was dispatched by you on the 12th and i awaited the arrival on the 16th.

The 16th and 17th i was working from home all day. And yet i received no package.
Today I receive an email that you will be refunding my order because of a 'Customer return'

First, I never received the package at my home even though i was home all day.
Second, I didn't get a letter from the post office saying that they had a package for me.
Third, I went to the post office yesterday and they never received a package for me.
Last, When tracking my package you can see that it only got as far as Bruxelles the Belgian sorting centre...

How is this possible? I was expecting this on Monday, this is the first time I needed to complain about your amazon delivery. What will you do about this? 
Do i need to place another order? Can you send it to me with express delivery with no extra charges and maintaining the original £74.56. So that i can receive it tomorrow or ultimately on Friday?

I never asked for the return and I find myself waiting for this package too long. In the past, with my previous orders and orders I made with a friends account I never had any troubles. But now this. I am disappointed.

Kind regards
Jelle


Edit: ik denk dat het geen toeval is. Ik heb net het nieuws gekregen van een vriend van me dat hij een ruil had gedaan.
Beiden hebben ze het pakket verzonden op donderdag de 12e en beiden hebben ze hun eigen pakket gisteren terug toegezonden gekregen. De post is weer eens goed bezig.

Amazon heeft intussen al geantwoord en biedt me een 50% discount op de shipping costs van m'n volgende bestelling

Gonzo

Legacy Member
Foirzie zei:
Ik heb dan maar een mail gestuurd.

Code:
Dear amazon

Amazon heeft intussen al geantwoord en biedt me een 50% discount op de shipping costs van m'n volgende bestelling

Jeez, drama queen :p
't Is nie leuk ma da gebeurt he, Amazon kan zelf weinig doen aan wa de post uitsteekt... Beetje raar da ge dan zo ne mail naar hen stuurt.
Wel nice da ze u alsnog korting geven :)

Foirzie

Legacy Member
Gonzo zei:
Jeez, drama queen :p
't Is nie leuk ma da gebeurt he, Amazon kan zelf weinig doen aan wa de post uitsteekt... Beetje raar da ge dan zo ne mail naar hen stuurt.
Wel nice da ze u alsnog korting geven :)

Drama queen is veel gezegd.
Je besteld ten slotte met je visa online, dan wil je enige zekerheid. Daarbij als je zo niet reageert dan krijg je die korting niet.

Het is idd niet de fout van amazon maar van onze geweldige belgische post.

jordy_m

Legacy Member
weet er hier toevallig iemand waar je de ps3 bundel kunt kopen met de ps3 slim + need for speed shift? op de site van dreamland en gamemania staat er niets over...

TeeDee

Legacy Member
jordy_m zei:
weet er hier toevallig iemand waar je de ps3 bundel kunt kopen met de ps3 slim + need for speed shift? op de site van dreamland en gamemania staat er niets over...
Die is normaal sinds 1oktober uit... Misschien is deze ondertussen uitverkocht en niet meer verkrijgbaar omdat ze zich vooral concentreren op bundels met exclusives?
Niemand een idee over nieuwe aankomende bundels in december?

Foirzie

Legacy Member
Great succes, order opnieuw geplaatst en 50% korting op shipping is bevestigd.

ULTRAnumb

Legacy Member
kga mijn R&C ACiT bij cdwow.nl bestellen
komt toch wa goekoper uit dan bij shopto.net en paypal zei dat die verkoper geen euros aanvaard ofzo :unsure:

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Iemand al ooit met axelmusic gekocht ? binnen de 7 dagen zou je game er zijn,ben benieuwd,wel vervelend was dat het naar duitste kronen veranderd als ik via pay pal betaal,maar het geld is er toch af.

stonecold_

Legacy Member
Zou het de moeite zijn om nu nog een oudere versie van de ps3 t kopen met een 80 gb harde schijf voor 200e ?
Of beter voor de slim gaan met een game , zoals uc2 ?

Foirzie

Legacy Member
Als ik moest kiezen tussen een ps3 fat 80gig zonder game voor 200 euro
of
een ps3 slim 120gig met uncharted 2 voor 290 euro, dan zou ik kiezen voor de slim.

stonecold_

Legacy Member
Deju vergeten erbij t zetten ...
vandaag bij bartsmit kan je die bestellen dag actie ....

201,95e met verzendingskosten enkel onlineshop

dus de ps3 met 80hd

MuSSo

Legacy Member
stonecold_ zei:
Deju vergeten erbij t zetten ...
vandaag bij bartsmit kan je die bestellen dag actie ....

201,95e met verzendingskosten enkel onlineshop

dus de ps3 met 80hd

idd maar er staat bij dat de dozen beschadigd kunnen zijn rofl, van de boot gevallen ?

mijas65

Legacy Member
MuSSo zei:
idd maar er staat bij dat de dozen beschadigd kunnen zijn rofl, van de boot gevallen ?

men broer heeft er ook een van 3 weken gelden geloof ik ps3 . 80 gig met motorstorm pr voor 180 euro !

ik denk gewoon dat ze in al hun magazijnen de stock opruimen .
ps3 was volledig in orde doos vollidig goed en garantie papieren enzo erbij ....

stonecold_

Legacy Member
Heb het risico genomen , 200e voor t toestel en dan via thehut.com ofzo enkele leuke platiumgames ufc, killzone 2 mss een remote dan kom ik op totaal van 260e ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan