Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

martino82

Legacy Member
VGP is goed! echt waar heb er al vaker spellen besteld! maar laatste tijd bestel ik meer uit UK zoals Blahdvd en amazon uk! maar axelmusic daar kost het 30euro god of war collection!

dyllcarlie

Legacy Member
heye ik wil op play.com die officiele ps3 headset kopen , verzenden ze die ook naar belgie?

WTFMAN

Legacy Member
Beiden verzenden naar Belgie ... Beide evengoed imo ;) Amazon is wel sneller maar kost u extra aan verzending maar soms is da nog steeds goedkoper als play... Gewoon goed rondkijken voor je koopt!

Piejie

Legacy Member
Bij Play verzenden ze ook vaak geen hardware. Opletten dus.

Amazon is altijd iets rond de £4 à £5 verzending voor games.

wilyjens

Legacy Member
Vraagje, op de 1e pagina staat dat je bij The Hut £0.99 verzendkosten betaalt. Nochtans zie ik overal op de website 'free delivery' staan, hoe zit dit nu? Sorry moest dit al gevraagd geweest zijn, geen zin om 100+ pagina's door te zoeken.

Lightstriker

Legacy Member
wilyjens zei:
Vraagje, op de 1e pagina staat dat je bij The Hut £0.99 verzendkosten betaalt. Nochtans zie ik overal op de website 'free delivery' staan, hoe zit dit nu? Sorry moest dit al gevraagd geweest zijn, geen zin om 100+ pagina's door te zoeken.

Is inderdaad enkel voor leveringen binnen de UK.

daedalus

Legacy Member
ik heb hier de batman game liggen door een ruil.
nu heb ik deze te koop gezet opt forum.
en iemand wil deze kopen.
maar hij wil weten of het spel PAL is. Hoe kan ik dit zien?

enZiiime

Legacy Member
daedalus zei:
ik heb hier de batman game liggen door een ruil.
nu heb ik deze te koop gezet opt forum.
en iemand wil deze kopen.
maar hij wil weten of het spel PAL is. Hoe kan ik dit zien?

Staat dat normaal niet op het doosje? Of is het boekje niet in het Nederlands? Dan weet je genoeg.

En anders => ps3 eventjes met scart aansluiten, zul het ook weten indien je europese ps3/tv hebt.

daedalus

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Staat dat normaal niet op het doosje? Of is het boekje niet in het Nederlands? Dan weet je genoeg.

En anders => ps3 eventjes met scart aansluiten, zul het ook weten indien je europese ps3/tv hebt.

er staat niets op het doosje :confused:
de achterkant heeft engels en precies ook frans kan da?
ikzelf heb de game al.
ik ga deze niet opnieuw installeren enzo om dat na te kijken.
kan ik dat nergens zien?

enZiiime

Legacy Member
daedalus zei:
staat niets op van pegi

Geen leeftijdsrating? Anyway is er geen klein tekstje op de achterkant vanonder waar SCEE of SCEA staat? FOR HOME USE ONLY staat er, en elk doosje dat ik in m'n bezit heb heeft dat (is wel enkel maar SCEE dat ik heb liggen)

Moest het er staan, SCEE zal wel altijd pal zijn zeker? :unsure: not 100% sure


Edit: ik zit hier gewoon m'n doosjes na te zien xD maar m'n spel van UK is wel PAL maar had geen PEGI rating my mistake :p Maar check gewoon dat hele kleine tekstje, sta zo ver ik weet op elk doosje.

daedalus

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Geen leeftijdsrating? Anyway is er geen klein tekstje op de achterkant vanonder waar SCEE of SCEA staat? FOR HOME USE ONLY staat er.

SCEE zal wel altijd pal zijn? :unsure: unsure

er staat een grote T open dan erlangs tekst alcohol, blood,mild language,violence
en op zijkant staat een tekening wereldbol met een "1" boven

Goldrusher

Legacy Member
Amerikaanse games:
- ESRB rating
- regio 1
- U op rug en disc (BCUS = first party, BLUS = third party)
- gemaakt in USA

Europese games:
- PEGI rating (UK: BBFC / DE: USK / AU: OFLC)
- geen regiovermelding
- E op rug en disc (BCES = first party, BLES = third party)
- gemaakt in Oostenrijk

Japanse games:
- CERO rating
- geen regiovermelding
- A op rug en disc (BCJS = first party, BLJS = third party)
- gemaakt in Japan

Aziatische games:
- geen rating
- geen regiovermelding
- A op rug en disc (BCAS = first party, BLAS = third party)
- gemaakt in Japan​


Als je wil testen of het PAL ondersteunt op een tv, sluit je PS3 eens aan met composiet en start de game. Is het in kleur, dan ondersteunt het PAL.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan