Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheAntropoid

Legacy Member
jah en in geval van garantie?
Terug naar amazon zeker..
nog meer zever

Cycloon

Legacy Member
Nah, je kan direct je pakket naar sony sturen. Garantie is onafhankelijk van de winkel.

TheAntropoid

Legacy Member
ondertussen kost hij terug evenveel..
was blijkbaar een tijdelijke actie

koop hem wel in game mania dan

stonecold_

Legacy Member
In de mediamarkt in maastricht ( mss heel nederland) 333e voor de ps3 250 hd en 2 blu-rays , bat man en wolverine enne een afstandbediening...

Zastai

Legacy Member
Even een waarschuwing: het lijkt erop dat Sony voor first-party titels begint gebruik te maken van land-specifieke DLC codes.
Ik had by game.co.uk de special editions van Uncharted 2 en Ratchet & Clank gekocht; in beide gevallen zat er een DLC code bij in de doos. Ondanks het feit dat dit nergens aangegeven was op het blad met de code, werkte die NIET op mijn Belgische account. Dit terwijl eerdere DLC codes geen probleem hadden (meest recente gevallen waren Ninja Gaiden Sigma 2 (HMV.co.uk limited edition) en Batman: AA (Play.com preorder)).
Heb een UK account moeten aanmaken, daar werkten ze wel.

Voor zo'n gratis codes is dit geen groot probleem, maar vermoedelijk wil dit ook zeggen dat Belgische betalende DLC voor deze games ook niet zal werken op UK imports.
Ik merk ook dat Ratchet & Clank mijn savegames van Tools of Destruction en Quest for Booty (beide Belgische edities) niet herkent (volgens reviews krijg je ingame bonuses als je saves van die vorige spellen hebt).

Vind dit geen positieve evolutie...

Gonzo

Legacy Member
^ Da 's altijd al zo geweest.

Van die R&C: ik heb een BE versie van ToD en QFB, en ne UK ACIT. Bij mij werd die discount wel geactiveerd hoor...

mijas65

Legacy Member
ik had ook de 2 eertse belgische

en ik heb soms discount en soms niet met geimporteerde versie :p

en die pirate skin is nog steed niet unlocked .


maar dat zijn volgens kleine foutjes want je kunt je stat ook niet vergelijken met u vrienden die het spelen altijd player not found en toch speelt hij :p ( stats op het hoofdmenu )

martino82

Legacy Member
Modern Warfare 2 voor 32 Pond! bij Amazon Uk plus nog 3-4 pond verzendkosten = 36Pond = 38-39euro = een Koopje!

martino82

Legacy Member
God Of War Collection bij axelmusic voor 30 euro +2 euro verzendkosten ongeveer! Must have!

ULTRAnumb

Legacy Member
zijn er sites die met paypal werken en ook cadeauverpakking hebben?
ik wil R&C ACiT voor mijn zus kopen (verjaart morgen) en da in cadeauverpakking in de bus laten steken voor haar
t'is wel ewa laat dan maar als ze haar cadeau heeft ist goe eh aleja
ik dacht te bestellen bij cdwow.nl voor € 42,49

als er geen sites me cadeauverpakking ist ook goe :p
kzalt dan zelf wel verpakken :p

sh011265

Legacy Member
Omnistalker zei:
zijn er sites die met paypal werken en ook cadeauverpakking hebben?
ik wil R&C ACiT voor mijn zus kopen (verjaart morgen) en da in cadeauverpakking in de bus laten steken voor haar
t'is wel ewa laat dan maar als ze haar cadeau heeft ist goe eh aleja
ik dacht te bestellen bij cdwow.nl voor € 42,49

Shopto.net is met paypal.. => cadeauverpakking = enveloppe :unsure:

Foirzie

Legacy Member
Omnistalker zei:
zijn er sites die met paypal werken en ook cadeauverpakking hebben?
ik wil R&C ACiT voor mijn zus kopen (verjaart morgen) en da in cadeauverpakking in de bus laten steken voor haar
t'is wel ewa laat dan maar als ze haar cadeau heeft ist goe eh aleja
ik dacht te bestellen bij cdwow.nl voor € 42,49

als er geen sites me cadeauverpakking ist ook goe :p
kzalt dan zelf wel verpakken :p

amazon.co.uk doet dit ook

ULTRAnumb

Legacy Member
sh011265 zei:
Shopto.net is met paypal.. => cadeauverpakking = enveloppe :unsure:

voor 42 euro daar nja
kzal wel zien want kan nu toch ni bestellen

@ foirzie: maar amazon aanvaard geen paypal...

Foirzie

Legacy Member
Omnistalker zei:
voor 42 euro daar nja
kzal wel zien want kan nu toch ni bestellen

@ foirzie: maar amazon aanvaard geen paypal...

Ah had niet gezien dat je het zo wou doen, amazon doet ook met bankoverschrijving, maar dat heb ik zelf nog niet gedaan.

Samus007

Legacy Member
mannen, even een pluim voor videogamesplus, mijn demons souls deluxe edition is de mist in gegaan met de post, had wel betaald maar niks ontvangen na een maand, dit was hun reply op mijn mail naar hen.

Hello Sam,
The item must have been lost in the postal system. The item is shipped airmail so there is no tracking number. I have spoken to management and they have agreed to either issue a replacement or a refund as 30 days have passed from original ship date.
If you choose a replacement please realise that if it does not show up again we can not issue you a refund afterwards. It should take 4-21 business days to arrive.
We are terribly sorry this has happened but once it leaves our offices the parcel is out of our control as it is shipped airmail and does not have tracking.
Please email me back with your choice.
Sorry for any inconvenience this may have caused.



Thanks,

Charlotte
Customer Service Representative
VIDEOGAMESPLUS.CA

prometheus03

Legacy Member
ik had hetzelfde, rond deze periode wel lang moeten wachten op een replay door de drukte. maar sowiso moet je een maand wachten voor je je pakje lost kan opgeven.

blijkbaar was het uiteindelijk terug bij hen beland tegen dat ze me antwoordden en hebben ze het toen zonder extra kost aangetekend opgestuurd

dus ja, ondanks t wachten ook heel content geweest met de service bij videogameplus

Pino87

Legacy Member
Ik wil graag de God Of War Collection bestellen. Nu, aangezien ik een totale leek ben in deze dingen, heb ik een paar vraagjes. Ik hoor veel goeds over VG+ en Renchi.com.
Nu was mijn vraag komen daar nog extra kosten bij? Want op Renchi.com staat de volgende uitleg :
When ordering from RenChi.com, you are considered the importer of record and must comply with all the laws and requirements of the country in which you are receiving the goods. Your orders may be subject to import duties and/or taxes and any additional charges for custom clearance must be borne by you. RenChi.com has no control over these charges and does not assume responsibility for the ordered goods meeting local customs laws and/or duties and taxes. Customs policies vary widely from country to country, and you should contact your local customs office for further information.

US Customers please note - the US DOES NOT charge import tax or duties on video games and game consoles, so this will not apply to customers with US shipping addresses.

If the package is refused due to your refusal to pay customs tax and/or duties, and subsequently returned to RenChi.com, you will be responsible for the return shipping charges and a re-stocking fee of 15% of the total product purchase price. The remaining balance will then be refunded back to your credit card.

Is dit voor ons ook het geval? En is dit niet bij VG+?
Thnx!

Goldrusher

Legacy Member
Bij Renchi heb je zo goed als zeker douanekosten. Enkel gebruiken als ze het bij YesAsia niet hebben.
Waarom zou je trouwens een Amerikaanse game willen bestellen uit Hong Kong ?

Pino87

Legacy Member
Thnx! Besteld bij VG+. Nja, wist het niet. Een maat bestelde daar. Ga geen risico nemen en gewoon bij VG+ bestellen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan