Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lilspanyol

Legacy Member
OOPS ,was op vorige pagina aant kijke en gereageerd , maar vraag was ondertussen al beantwoord ..

daedalus

Legacy Member
Goldrusher zei:
T = Teen = ESRB


Als je dan nog niet doorhebt dat je een Amerikaans exemplaar hebt...

niet iedereen is zo alwetend als jij hoor
man man
maak dan geen forum eh
bedankt voor de info trouwens

Goldrusher

Legacy Member
'k Heb de post al wat aangepast.

Maar geef nu toe, als je gewoon wou weten of de game Europees was, er staat toch info genoeg op de doos ? 't Duurt minder lang om eens twee seconden "ESRB" of "regio 1" te Googlen, dan hier meer dan een uur rond te hangen. :p

Digishine

Legacy Member
kan er iemand me helpen menne ps3 controller ga het ni lang meer uithouden hoogst wrs deze week nog. Weet er iemand waar ik ne goedkope kan kope? :)


Edit: ok nvm heb bij hmv besteld :)

WTFMAN

Legacy Member
Oppassen met bestellen via Zoombits ! Heb er 2 controllers besteld en moest nog es 10euro douanekosten betalen :s Wel raar ...

Ze staan btw trg te koop , heb ze "perongeluk" besteld :p

Milfhunter

Legacy Member
Gadverdamme, ik heb op 31/10 op thehut uncharted 2 besteld ! Bij mijn vorige bestelling had ik de game op 3 dagen in huis. Op 3/11 komt er dispatched te staan. Op 10/11 nog steeds niks dus ik dacht ik ga die mannen effe schrijven.

ik dus:

Hello,

I see that on 3/11 you dispatched my order. Now 11/11 i still haven't recieved a thing. Could you trace this package please ? What should i do when nothing is delivered. I live in belgium, my previous order was here in 3 days.

regards

Antwoord:

I am sorry that you have not received your order.

Delivery usually takes upto 15 working days from our Warehouse in the Channel Islands via first class Royal Mail. Should your order not arrive to you within that time you need to allow 30 full working days for delivery before notifying us then we can track this with Royal Mail.

If you have not received your order by 23/12/09 then please contact us and we will be able to look into this further for you.

Hallo ??? 23/12 ??? Das 1.5 maand later. Op die tijd was ik het daar te voet gaan halen. Nog iemand problemen van levering bij the hut ?

GaaRa-

Legacy Member
ik wacht nog steeds op codmw2 van thehut dat sinds 4/11 verzonden was. Al denk ik dat het een dezer zou moet aankomen ze want de staking is der gedaan.

GaaRa-

Legacy Member
ongeluk é :) voor hetzelfde hadden we het vorige week maandag al gehad zoals zoveel anderen :sop:

Cycloon

Legacy Member
WTFMAN zei:
Oppassen met bestellen via Zoombits ! Heb er 2 controllers besteld en moest nog es 10euro douanekosten betalen :s Wel raar ...

Ze staan btw trg te koop , heb ze "perongeluk" besteld :p

Ik heb daar ook een controller besteld en geen douanekosten moeten betalen. In principe moet je geen douane betalen voor goederen uit engeland, vreemd dus.

WTFMAN

Legacy Member
Cycloon zei:
Ik heb daar ook een controller besteld en geen douanekosten moeten betalen. In principe moet je geen douane betalen voor goederen uit engeland, vreemd dus.

Is ook eerste keer dat ik het moet doen voor een verzending uit UK :( Maarja ik bestel daar dus nix meer ...

Unpro

Legacy Member
GaaRa- zei:
jah, royal mail heeft afgelopen 2 weken gestaakt fozo
Nee die stakingen waren uitgesteld tot volgend jaar, ik heb bij shopto besteld, die hebben dat via royal mail verzonden vrijdag 6/11 en vorige week maandag was het al hier

Fides

Legacy Member
WTFMAN zei:
Oppassen met bestellen via Zoombits ! Heb er 2 controllers besteld en moest nog es 10euro douanekosten betalen :s Wel raar ...

Ze staan btw trg te koop , heb ze "perongeluk" besteld :p

ZoomBits Ltd
ZoomBits House, La Route de Quennevais
St Brelade, Jersey, JE3 8FP

Vandaar.

Wikipedia zei:
In 1953 the States of Jersey signed up to the European Convention of Human Rights as a territory for which the United Kingdom manages the external affairs. In 1974 Jersey became a member of the European Customs Union but did not take up full membership of the EU.

WTFMAN

Legacy Member
Ja had ik ook al nog es gehoord dat ze niet echt bij de EU hoorden maarja ... nu weten jullie het dus ook :p Speel op zeker en bestel bij amazon of play of thehut ( bij alle 3 hebk goeie ervaringen )

sele

Legacy Member
GaaRa- zei:
ik wacht nog steeds op codmw2 van thehut dat sinds 4/11 verzonden was. Al denk ik dat het een dezer zou moet aankomen ze want de staking is der gedaan.

hier geen problemen ze met de staking,mw2 mooi optijd,tekken 6 besteld donderdag,vanmorgen gekregen

stonecold_

Legacy Member
In de makro 3 halen = 2 betalen , en dat is op de platinium games.

Ik weet niet hoeveel die daar normaal kosten , maar als je 60e moet betalen voor 3 games , kan je via thehut.com goedkoper die 3 games aanschaffen...

Foirzie

Legacy Member
Pfff, vorige week donderdag is mijn levering bij amazon geshipped en nog steeds niet in de bus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan