Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Razer

Legacy Member
als verkoper in bart smith heb ik recht op 15% korting.

deze wil ik wel delen met members :P

is wel niet geldig op intetnet only aanbiedingen.

Booka Shade

Legacy Member
Gaan ze dan niet op uw werk raar opkijken als ge plots iedere dag spellekes koopt? :p

greiver

Legacy Member
BTW de bundles van de Makro vliegen de deur uit gelijk zot...
In Machelen zijn de bundles met UC2 en AC2 al op en komen ni meer binnen.
In St-Pieters Leeuw heb ik de laatste UC2 mee, waren nog enkele AC2's.

In beide winkels waren de extra controllers ook wel al op (kunt die later nog gaan halen).
Ze hadden "niet gedacht dat het zo goed ging verkopen" :sop:

FYI

Den Jiver

Legacy Member
Niet zo verwonderlijk he,een PS3 van 250 gb,met twee controllers,Met een game (Uncherted 2,of AC2 naar keuze)en nog een blue Ray film Hancock erbij voor 349€. Deze keer heeft Makro wel een aantrekkelijke bundel in aanbieding(gebeurd niet altijd).

vibrator

Legacy Member
Kheb daarjuist op tv reclame van de Mediamarkt gezien van een Ps3 met 2 games en een stuur voor 350 € geloof ik , heb het ni goed gezien .
Ik kan hier niks van op internet vinden , weet er iemand een link naar deze actie ? Of iemand die weet welke games en stuur er bij zijn ?

Razer

Legacy Member
bij ons in bart smith helaas ook 1 jaar

toch snap ik het niet goed: 2 jaar garantie is toch verplicht dacht ik ?

hey69

Legacy Member
colruyt /collishop geeft 2 jaar , ongeacht wat de fabrikant geeft. Heb ik letterlijk zo gelezen in t boekske gisteren.Dus interesant om te weten

WTFMAN

Legacy Member
vibrator zei:
Kheb daarjuist op tv reclame van de Mediamarkt gezien van een Ps3 met 2 games en een stuur voor 350 € geloof ik , heb het ni goed gezien .
Ik kan hier niks van op internet vinden , weet er iemand een link naar deze actie ? Of iemand die weet welke games en stuur er bij zijn ?

Just ook gezien , stond wel aan 388euro :) Was met grid , stuur en nog een game ( had laatste 3seconden gezien maar :p)

Goldrusher

Legacy Member
Voor 388 euro kun je zelf een 120GB kopen en een Driving Force GT.

RaZoR be

Legacy Member
hmmm... gisteren bestelling gedaan op thehut, maar de discount codes werkten niet.
Als ik een verkeerde code ingaf zei hij dat ie invalid was.
Als ik een code ingaf die ik had (Hwalk & MVC40 ... 3 of 4 pound off) dan gaf hij geen error maar kreeg ik geen korting ??

WTFMAN

Legacy Member
Bij mij werken die codes ook nie :D Zullen wel vervallen zijn , iemand die werkende codes heeft , shoot... :p

[TFT]Poky

Legacy Member
Weet er eigelijk iemand of er een site is met dagelijkse update die al de prijzen update?

Voor bepaalde hardware bestaat dit bv.

Reden waarom is dat ik niet de tijd heb om elken dag al die sites int oog te houden :)

En weet er iemand welk de referentie is op gebied van scherpe prijzen voor games in de USA? Kheb al op amazon gekeken maar daar ist meestal ook gewoon 60 usd wat eigelijk gewoon op 40 euro komt (en dan kan ik even goed een uk winkel gebruiken)

Spookiekiller

Legacy Member
@ MilfHunter case:

Da is wel minder dat TheHut zo moeilijk doet ivm verloren items. Kben laatste tijd veel aant kopen daar, tot nu toe nog geen problemen gehad.
Bij play.com, base.com, etc sturen ze u gewoon direct een nieuw pakske op na 2 weken wachten (tellen in werkdagen).

Tip: begin nie te praten over 'tracen', want da kunnen ze nie. Das geen aangetekende verzending he. Pakske gaat gewoon van postkantoor naar postkantoor. Dus het enige wat ze kunnen of zelfs zouden moeten doen, is u een nieuw exemplaar sturen.

SXe

Legacy Member
De vraag zal hier wss al wel is gepasseerd zijn de laaste weken maar here goes:

Komen er nieuwe bundels rond Kerstmis ofzo? Want ik wil mij ne PS3 kopen maar weet niet waar of met wat...

Dus sorry als de vraag al gesteld is maar ik wil geen 151 pagina's opnieuw lezen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan