Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junkyjump

Legacy Member
PS3 250Gb + Ratchet and Clank + 2e controller + Blue Ray DVD gekocht in de Makro voor 349, bedankt voor de tip trouwens:niceone:

chyto

Legacy Member
is er verschil tussen 120g slim of 250g slim?
want bij die dikke ps3 was er toch een model dat sneller kapot ging ofzo?
thanks

RaZoR be

Legacy Member
Weird, men Dead Space op thehut (die ik vorige week donderdag besteld heb) staat nog awaiting stock met estimated dispatch 15/12. Zouden ze die dispatch niet updaten?

Bahamut

Legacy Member
Dat gebeurt wel vaker. Geen zorgen, rustig blijven wachten.
Het zijn de kerstkoopjes, die mannen komen daar ook handen tekort denk ik zo!

dibardi

Legacy Member
Euhm, kvraag mij af of ik er goed aan doe om nu een PS3 te kopen met Uncharted 2 en later God of War III apart te kopen of ik eventjes wacht...

alcatrec

Legacy Member
junkyjump zei:
PS3 250Gb + Ratchet and Clank + 2e controller + Blue Ray DVD gekocht in de Makro voor 349, bedankt voor de tip trouwens:niceone:
Graag gedaan :)

Wanneer heb je deze gekocht en in welk filiaal? We zijn nu al meer dan 2 weken verder en zou graag weten of deze actie nog geldig is.

Dragon Racing

Legacy Member
@altrec.

Denk het niet. Vanaf 16-12 zijn ze met nieuwe aanbiedingen bezig.

Nu staat er in de Makro een 250GB + Controller + Killzone 2 + Uncharted 1 voor 329 eur.

Maar er staat in het klein wel bij "actie geldig op ALLE 250GB packs".

Morda_BE

Legacy Member
De vraag is al veel gesteld maar telkens lees ik een ander/onduidelijk antwoord :p dus ik ga ze hier op het forum nogis stellen :) kunnen games die je in amerika koopt ook afspelen op europese ps3's?

WTFMAN

Legacy Member
Ja ( ale als ge via HDMI aansluit op een LCD/plasma altijd , op een gewone tv weetk niet :D )

enZiiime

Legacy Member
Via composiet/scart niet want dan zit je terug met het NTSC/PAL probleem, zolang je het via HDMI/component doet op een hdready/fullhd geeft het geen enkel probleem.

Morda_BE

Legacy Member
ik werk met hdmi en een hd ready tv dus ik kan gerust games kopen daar ^^ bedankt voor de snelle reply!

Master S

Legacy Member
dibardi zei:
Euhm, kvraag mij af of ik er goed aan doe om nu een PS3 te kopen met Uncharted 2 en later God of War III apart te kopen of ik eventjes wacht...

DO IT, DO IT, DO IT

Gavin

Legacy Member
Bahamut zei:
Dat gebeurt wel vaker. Geen zorgen, rustig blijven wachten.
Het zijn de kerstkoopjes, die mannen komen daar ook handen tekort denk ik zo!
Integendeel hier, ik bestel vier zaken en een uur later zijn ze alle vier verstuurd. :D

Bahamut

Legacy Member
Gavin zei:
Integendeel hier, ik bestel vier zaken en een uur later zijn ze alle vier verstuurd. :D

U heeft geluk dat alles in stock is. Ik koop daar vaak oudere games. Toch een voordeel dat deze nu spotgoedkoop staan. Die oude titels duren wel een tijd om hier te raken. Al meermaals 'over' tijd zien gaan.
Niet echt een probleem, meestal heb ik alles net binnen 2 weken.

sh011265

Legacy Member
Gavin zei:
Integendeel hier, ik bestel vier zaken en een uur later zijn ze alle vier verstuurd. :D

Idem bij mij, gisteren bestelde 'k COD MW2 => Niet veel later krijg ik mail: shipped! :niceone:

RaZoR be

Legacy Member
blijkbaar is Dead space ondertussen out of stock (was nog niet toen ik bestelde), en kan die natuurlijk niet meer geshipped worden...

Jammer, Had hem graag nog in de vakantie gespeeld. Achja, zolang Assassin's Creed 2 maar toekomt is het goed :D

edit: hmm, hij is toch ineens shipped ^^

Gusken

Legacy Member
Vraagje, iemand die hier die G25 goedkoop weet staan? Zou ze mij willen bestellen maar indien het maar 10 euro scheel van de winkelprijs hier in Belgie rij ik er mij liever vandaag achter :p
Mogen site's zijn ook, heb de visa ter beschikking :p

humpus

Legacy Member
is er een manier om die ponds om te rekenen naar euro op amazon.uk?
Heb 'ns gekeken op de Franse site ter vergelijking maar volgens mij komt 12 pond niet overeen met 24 euro :)
edit: gevonden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan