Lloyd
Legacy Member
batman is een batje! TheHut.com: Batman: Arkham Asylum PS3
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maakt nie uit wanneer die aankomt. Zonder twijfel de goedkoopste shops op het net.
Uw online shopping guide is wel ok, maar klopt soms niet hoorSpookiekiller zei:amazon stinkt
- 4£ verz + extra 1£ per artikel
- rekenen met eigen pondkoers
- onoverzichtelijk
ik heb 18 pakskes besteld voor sinterklaas en kerstmis op de volgende sites:
--> base.com , play.com , thehut.com , zavvi.co.uk , sendit.com
--> allen 1£ per verzending
--> zoek in deze vijf sites en ge hebt steeds de beste prijs
al mn bestellingen zijn hier goed aangekomen, yey
Ps: check eventueel de link in mn sig, in die guide zit ook een lijst met webshops en verzendingkosten etc
Videogamesplus moet je al chance hebben dat het binnen de 5 dagen toekomt hoor, en van hen moet je niet bang zijn dat je pakje bij de douane blijft liggen want ze verzenden het als "gift" met een waarde van CAD20. Met een pakje van deze waarde mag de douane dit niet openen (of er zou iets verdacht moeten te zien zijn op de scans).
Paar weken ervoor de Logitech Vantage besteld, kreeg ik bericht dat mijn visa gegevens niet correct waren (voor & achternaam was omgewisseld, dus veranderd en nooit meer iets van gehoord).

enZiiime zei:Heb brutal legend (ondertussen 8 of 9 dagen geleden) besteld op Play voor 23.49 euro incl verzending, nog steeds awaiting stockPaar weken ervoor de Logitech Vantage besteld, kreeg ik bericht dat mijn visa gegevens niet correct waren (voor & achternaam was omgewisseld, dus veranderd en nooit meer iets van gehoord).
Dan is het nog grootste nadeel van play is dat je ze niet kan contacteren via email en het telefonisch wel aardig kan oplopen. Kzal men order (weeral) maar eens cancelen en nooit meer bestellen bij play denk ik.
RaZoR be zei:[email protected] ==> ik heb toch een antwoord gehad. Zelfde vraag, ik heb een order die al van SEPTEMBER!! op awaiting stock staat (SBK 09). je kon vorige week dat zelfs nog bestellen, en shipping binne 5 dagen. Ik had toen gemaild, en dan kreeg ik zo een antwoord terug van: Deze game is out of stock, we have an issue with resupplying it ofzoget.
Zal waarschijnlijk wel hetzelfde antwoord krijgen en dan weet ik nog niet of het binnen een week word verzonden of binnen 5 weken pas :/ 

