Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ad:sh011265 zei:Hopelijk staat mn post hier op zn plaats..
Graak ni zo goed wijs over welke extra kosten er nu bij komen kijken als je PS3 stuff wilt importen..
Dus stel:
(vanop http://www.estarland.com/)
DS3 (50$)
HDMI Cable (15$)
COD4 (56$)
HDMI to DVI adapter (10$)
=> Totaal + verzendingskosten = 140,8$ => +- 90 euro
Kan ik er zeker van zijn dat ik niet meer ga betalen? Of hoe zit da just
Thx alvast & excuses als't al 100 keer gevraagd is, maar vond het ni echt..ad:

sh011265 zei:Hopelijk staat mn post hier op zn plaats..
Graak ni zo goed wijs over welke extra kosten er nu bij komen kijken als je PS3 stuff wilt importen..
Dus stel:
(vanop http://www.estarland.com/)
DS3 (50$)
HDMI Cable (15$)
COD4 (56$)
HDMI to DVI adapter (10$)
=> Totaal + verzendingskosten = 140,8$ => +- 90 euro
Kan ik er zeker van zijn dat ik niet meer ga betalen? Of hoe zit da just
Thx alvast & excuses als't al 100 keer gevraagd is, maar vond het ni echt..ad:
Fides zei:http://fiscus.fgov.be/interfdanl/burgers/kopen_internet/index.htm
Tot 22 euro is er vrijstelling. Daarboven betaal je in principe een vaste kost + accijnzen/btw.
Waarom "in principe"? Omdat het afhangt of de douane uw pakket controleert. Om minder kans op controle te hebben is het best dat er niet op het pakketje staat wat erin zit en hoeveel het kost. Of dat er wel iets opstaat, maar beperkt tot 20 euro zodanig dat je niets extra moet betalen.
sh011265 zei:Ok thx voor de info.
Moest ik dus "pech" hebben & het wordt onderschept, kunnen die extra kosten hoog oplopen?
Want 90eur + 19eur (21%) + vaste kost van 15 eur (gok ik) => 124Eur wat nogsteeds goedkoper is dan hier @ België..
(België= 60eur voor game + 55 eur voor controller + 15eur HDMI kabel + 10eur HDMI => DVI = 140eur).
& aan wie moet je deze kosten dan betalen? Houden ze je pakketje bij totdat je deze kosten betaald miss?
Bovendien, hoe kan je niets op je pakketje laten zetten? Want doen online shops (zoals estar) dit niet automatisch?

Fides zei:Veel vragen
1. Geen idee, ik heb al eens gezocht op die site van de douane, maar erg duidelijk is die niet. Meer dan 50 euro zal het waarschijnlijk niet zijn, dus je gaat geen verlies hebben.
2. Die kosten worden betaald aan de douane. Àls uw pakje wordt tegengehouden, dan zal de leverancier die kosten op u verhalen.
3. Sommige sites bieden de mogelijkheid om er 'gift' op plaatsen, of om een lagere waarde op het pakket te plaatsen.
)Goldrusher zei:'k Zou die game en controller toch op videogamesplus.ca kopen...
