Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Entity

Legacy Member
Die Buzz - Quiz TV met wireless controllers ga ik mij mss wel aanschaffen, lijkt me een toffe party game. Heb zelf tot nu toe nog geen enkele buzz gespeeld.

Homerun

Legacy Member
Star wars: The force unleashed
Normaal gezien op alle platformen en in heel de wereld te verkrijgen vanaf 19 september.

Carnage

Legacy Member
ik zou buzz wel in huis durven halen, ik hoop gewoon dat buzz minder irritant is dan in alle ps2 games...

mythe

Legacy Member
Ja wat, groot lijstje geworden! Dat dit jaar nog moet uitkomen, met zen toppers in wording :).

Spookiekiller

Legacy Member
Kheb nog ne website gevonden om online games te kopen.

ShopTo.Net


Wel nog nie geprobeerd. Ma Race Driver Grid staat er aan amper 44 euro. (excl verz) En ge kunt er sixaxis controllers krijgen voor 26 euro het stuk.

sh011265

Legacy Member
Hopelijk staat mn post hier op zn plaats..

Graak ni zo goed wijs over welke extra kosten er nu bij komen kijken als je PS3 stuff wilt importen..
Dus stel:
(vanop http://www.estarland.com/)
DS3 (50$)
HDMI Cable (15$)
COD4 (56$)
HDMI to DVI adapter (10$)

=> Totaal + verzendingskosten = 140,8$ => +- 90 euro
Kan ik er zeker van zijn dat ik niet meer ga betalen? Of hoe zit da just :)

Thx alvast & excuses als't al 100 keer gevraagd is, maar vond het ni echt.. :sad:

soulgamer

Legacy Member
Wanneer komt top spin 3 nu eigenlijk uit? Had al uit moeten zijn?

Teknohol1c

Legacy Member
sh011265 zei:
Hopelijk staat mn post hier op zn plaats..

Graak ni zo goed wijs over welke extra kosten er nu bij komen kijken als je PS3 stuff wilt importen..
Dus stel:
(vanop http://www.estarland.com/)
DS3 (50$)
HDMI Cable (15$)
COD4 (56$)
HDMI to DVI adapter (10$)

=> Totaal + verzendingskosten = 140,8$ => +- 90 euro
Kan ik er zeker van zijn dat ik niet meer ga betalen? Of hoe zit da just :)

Thx alvast & excuses als't al 100 keer gevraagd is, maar vond het ni echt.. :sad:

Heb al 1x iets bestelt via Estar, heeft ni echt lang geduurd eer ik het had. En der is niks extra bijgekomen. maar wat had ik daar nou ookalweer gekocht eh..:crazy:

Fides

Legacy Member
sh011265 zei:
Hopelijk staat mn post hier op zn plaats..

Graak ni zo goed wijs over welke extra kosten er nu bij komen kijken als je PS3 stuff wilt importen..
Dus stel:
(vanop http://www.estarland.com/)
DS3 (50$)
HDMI Cable (15$)
COD4 (56$)
HDMI to DVI adapter (10$)

=> Totaal + verzendingskosten = 140,8$ => +- 90 euro
Kan ik er zeker van zijn dat ik niet meer ga betalen? Of hoe zit da just :)

Thx alvast & excuses als't al 100 keer gevraagd is, maar vond het ni echt.. :sad:

http://fiscus.fgov.be/interfdanl/burgers/kopen_internet/index.htm

Tot 22 euro is er vrijstelling. Daarboven betaal je in principe een vaste kost + accijnzen/btw.
Waarom "in principe"? Omdat het afhangt of de douane uw pakket controleert. Om minder kans op controle te hebben is het best dat er niet op het pakketje staat wat erin zit en hoeveel het kost. Of dat er wel iets opstaat, maar beperkt tot 20 euro zodanig dat je niets extra moet betalen.

sh011265

Legacy Member
Fides zei:
http://fiscus.fgov.be/interfdanl/burgers/kopen_internet/index.htm

Tot 22 euro is er vrijstelling. Daarboven betaal je in principe een vaste kost + accijnzen/btw.
Waarom "in principe"? Omdat het afhangt of de douane uw pakket controleert. Om minder kans op controle te hebben is het best dat er niet op het pakketje staat wat erin zit en hoeveel het kost. Of dat er wel iets opstaat, maar beperkt tot 20 euro zodanig dat je niets extra moet betalen.

Ok thx voor de info.
Moest ik dus "pech" hebben & het wordt onderschept, kunnen die extra kosten hoog oplopen?
Want 90eur + 19eur (21%) + vaste kost van 15 eur (gok ik) => 124Eur wat nogsteeds goedkoper is dan hier @ België..
(België= 60eur voor game + 55 eur voor controller + 15eur HDMI kabel + 10eur HDMI => DVI = 140eur).
& aan wie moet je deze kosten dan betalen? Houden ze je pakketje bij totdat je deze kosten betaald miss?

Bovendien, hoe kan je niets op je pakketje laten zetten? Want doen online shops (zoals estar) dit niet automatisch?

Fides

Legacy Member
sh011265 zei:
Ok thx voor de info.
Moest ik dus "pech" hebben & het wordt onderschept, kunnen die extra kosten hoog oplopen?
Want 90eur + 19eur (21%) + vaste kost van 15 eur (gok ik) => 124Eur wat nogsteeds goedkoper is dan hier @ België..
(België= 60eur voor game + 55 eur voor controller + 15eur HDMI kabel + 10eur HDMI => DVI = 140eur).
& aan wie moet je deze kosten dan betalen? Houden ze je pakketje bij totdat je deze kosten betaald miss?

Bovendien, hoe kan je niets op je pakketje laten zetten? Want doen online shops (zoals estar) dit niet automatisch?

Veel vragen :p

1. Geen idee, ik heb al eens gezocht op die site van de douane, maar erg duidelijk is die niet. Meer dan 50 euro zal het waarschijnlijk niet zijn, dus je gaat geen verlies hebben.

2. Die kosten worden betaald aan de douane. Àls uw pakje wordt tegengehouden, dan zal de leverancier die kosten op u verhalen.

3. Sommige sites bieden de mogelijkheid om er 'gift' op plaatsen, of om een lagere waarde op het pakket te plaatsen.

sh011265

Legacy Member
Fides zei:
Veel vragen :p

1. Geen idee, ik heb al eens gezocht op die site van de douane, maar erg duidelijk is die niet. Meer dan 50 euro zal het waarschijnlijk niet zijn, dus je gaat geen verlies hebben.

2. Die kosten worden betaald aan de douane. Àls uw pakje wordt tegengehouden, dan zal de leverancier die kosten op u verhalen.

3. Sommige sites bieden de mogelijkheid om er 'gift' op plaatsen, of om een lagere waarde op het pakket te plaatsen.

Héhé, idd wat veel vragen ineens :p
Maar 't hele importgebeuren is toch maar wat vaag, waarmee ik het liever even hier vraag & zo voor geen verassingen kom te staan. (het is mn eerste keer:p)

Thx voor de antwoorden, denk het er dan wel eens op te wagen (via Estar). Hopen maar dat ze het niet onderscheppen.. (& dat het aankomt natuurlijk)

Thx :niceone:

Goldrusher

Legacy Member
'k Zou die game en controller toch op videogamesplus.ca kopen...

sh011265

Legacy Member
Goldrusher zei:
'k Zou die game en controller toch op videogamesplus.ca kopen...

Waarom juist?

Want op die site kom ik uit:
110 $(49$ DS3+59$COD4) + 22$ (verzending) = 132$
Bij eStar is het voor game(56$) + DS3(49$) + verzending(10$) = 116$

Thx alvast..

Japser

Legacy Member
Hoe kan ik op play.com iets bestellen als ik gene visa heb ?
Maar wel me maestro kan betalen ...

The Entity

Legacy Member
denk ni dat ge dan kunt bestellen, want betalen met maestro lukt niet, dat heb ik al eens geprobeerd.

Japser

Legacy Member
Hallo

Ik zoek iemand die voor mij een spel kan bestellen op play.com en het dan naar mij kan laten verzenden door play.com.

Of mij een voucher van 42 € kan kopen op play.com ...
Ik stort dan wel hier geld op u rekening :)

vermits ik geen visa heb kan ik het zelf ni.

Groeten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan