Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Is Sony eigenlijk wel nog van plan om een Syphon Filter uit te brengen voor op hun Playstation 3? Dat spel was echt zalig op de Playstation 1. Nu zie je enkel het nog maar verschijnen voor op de PSP, wat jammer is.

Japser

Legacy Member
pff ik heb pech :(

spelleke is de 19e vertrokken en nog altijd niks ontvangen.
Nu moe ik nog een week en half wachten voor ze het kunnen opsporen pfff

Decay

Legacy Member
Ik koop bij play-asia.com. Door de lage dollar ist spotgoedkoop om games te kopen daar. Overtlaatst Ninja Gaiden 2 en GTA 4 voor 75 euro incl verzending daar gekocht. Na 7 dagen wast geleverd :) Ik heb ook geen VISA maar ik gebruik dan Moneybookers om te betalen.

Gonzo

Legacy Member
Schakelt die voeding niet automatisch om?

Edit:
All current PS3 power supplies are Universal 100V-240V/50-60 Hz and will work worldwide, external power markings only relate to the intended market area.

Selderijstok

Legacy Member
Kzal maar normaal doen en in België 1 kopen ;) Ben wel verzot op de witte versie, wedden dat ze straks op de E3 de witte versie aankondigen voor europa?

Cycloon

Legacy Member
Selderijstok zei:
Kzal maar normaal doen en in België 1 kopen ;) Ben wel verzot op de witte versie, wedden dat ze straks op de E3 de witte versie aankondigen voor europa?

Volgens mij gaat die witte controller heel rap vuil zien.

Ik begrijp trouwens niet wat mensen zo schoon vinden aan die witte PS3, bleh :p

Fides

Legacy Member
Decay zei:
Ik koop bij play-asia.com. Door de lage dollar ist spotgoedkoop om games te kopen daar. Overtlaatst Ninja Gaiden 2 en GTA 4 voor 75 euro incl verzending daar gekocht. Na 7 dagen wast geleverd :) Ik heb ook geen VISA maar ik gebruik dan Moneybookers om te betalen.

Hoe werkt moneybookers?

Decay

Legacy Member
Fides zei:
Hoe werkt moneybookers?

Ge stuurt geld via uw bankrekening naar uw moneybookers account. Na 2-3 dagen (soms sneller hoor) staat dat er dan op en dan kunt ge instant betalen bij de meeste internetshops aangezien die ook bijna allemaal een moneybookers account hebben.

Shivte

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Volgens mij gaat die witte controller heel rap vuil zien.

Ik begrijp trouwens niet wat mensen zo schoon vinden aan die witte PS3, bleh :p

Als ge met smerig handen speelt toch.

Cycloon

Legacy Member
SynQ zei:
Als ge met smerig handen speelt toch.

Mja zelf als ge uw handen alle keren wast voor ge begint te spelen gaat die toch een zo'n lichtgele kleur krijgen na bepaalde tijd door uw zweet enzo die daar op inwerkt :p Je moet maar eens kijken naar mensen die witte muizen enzo gebruiken ;)

Cycloon

Legacy Member
Decay zei:
Ge stuurt geld via uw bankrekening naar uw moneybookers account. Na 2-3 dagen (soms sneller hoor) staat dat er dan op en dan kunt ge instant betalen bij de meeste internetshops aangezien die ook bijna allemaal een moneybookers account hebben.

Bij al die games staat er:

This item is not available for shipping to
# European Union

Maar ze verzenden dus wel naar belgië?

Shivte

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Mja zelf als ge uw handen alle keren wast voor ge begint te spelen gaat die toch een zo'n lichtgele kleur krijgen na bepaalde tijd door uw zweet enzo die daar op inwerkt :p Je moet maar eens kijken naar mensen die witte muizen enzo gebruiken ;)

Kan goe zijn. Kzal da rap zien eh want kheb er 2 laten afkomen van die witte. Kdenk ni da da echt veel ga geven ze aangezien die kaskes superglad zijn en het vuil zich moeilijk vastzet. Da vergelen is ni van u zweet denk ze, haha, das meer van uv straling en ouderdom.

Zal wel inorde zen, sony denkt aan alles :)

En btw, als ge da bericht krijgt van da ze ni verzenden naar belgië. Da komt omda ge in £ de bestelling doet, ge moet de currency naar € zetten en dan is da gefixt. Ik had da int begin ook altijd, lol.

Cycloon

Legacy Member
SynQ zei:
En btw, als ge da bericht krijgt van da ze ni verzenden naar belgië. Da komt omda ge in £ de bestelling doet, ge moet de currency naar € zetten en dan is da gefixt. Ik had da int begin ook altijd, lol.

En nu de vraag van de dag: Hoe doet ge da? :p Kheb al ff zitten zoeken maar kvind het niet. Kzou namelijk graag EURO 2008 daar bestellen, €30 is geen geld :D Zijn er trouwens nog extra verzendkosten of tax die ik in rekening moet brengen? (buiten douane tax als ze het zouden tegenhouden).

diknmuis

Legacy Member
^rechts boven in de hoek staan er 2 tekentjes, euro en pond
EDIT: net te laat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan