Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gonzo

Legacy Member
Kan iemand mij vertellen via welke koerierdienst de bestellingen van play.com geleverd worden?

( BTW Ben ik de enige die het bizar vindt dat ze elk item van een bestelling apart versturen? :unsure: 'k Had liever gehad dat Lego Indy eerst vertrokken was ipv die extra xdoos controller :D )

Cycloon

Legacy Member
D1981 zei:
Door rechtsbovenaan de de europeese vlag te drukken ;)

Het gaat toch over play-asia hé? Ik zie daar namelijk nergens een vlagicoon staan. Mss ff iemand die screenshot kan pakken? :D

Shivte

Legacy Member
Euhm, het topic is van play.com. Play-asia levert niet naar de EU bij mijn weten.

Gonzo

Legacy Member
Fallschirmjager zei:

Ah, thx. Dat verklaart wel een en ander :D

Cyc1oon zei:
Het gaat toch over play-asia hé? Ik zie daar namelijk nergens een vlagicoon staan. Mss ff iemand die screenshot kan pakken? :D

Tenzij ze in 'asia' nu met Pond betalen, vermoed ik dat het over de UK variant gaat ;)

Selderijstok

Legacy Member
Domme vraag mss maar als je bij play.com blu-ray films besteld, is er dan ook NL ondertiteling?

Cycloon

Legacy Member
Gonzo zei:
Tenzij ze in 'asia' nu met Pond betalen, vermoed ik dat het over de UK variant gaat ;)

Mja wij kunnen dus niet van play-asia.com bestellen? Daar zijn de games namelijk nog een pak goedkoper...

duo014

Legacy Member
probeer yesasia voor uw ps3 stuff...
playasia gaat maar niet voor sony stuff :P

Selderijstok

Legacy Member
Geen toppers deze vakantie? Kmoet echt iets hebben om mij bezig te houden :/

cstrikertje

Legacy Member
Ik ga me binnenkort een ps3 aanschaffen en ik zou er direct 5 games willen bijkopen. De 4 games die ik me zeker aanschaf : ( tenzij jullie natuurlijk zeggen, die bepaalde game is echt slecht)

COD4
FIFA08
Top Spin 3
GTA4

Mijn vraag is eigenlijk of jullie me nog 1 spel kunnen aanraden. Ik ben reeds reviews gaan bekijken maar ik raak er maar niet uit.
Ik zat te denken aan MGS4 maar heb geen van de voorgaande delen gespeeld (of is dit misschien op te lossen door het item op de arena51 site te lezen?)
Het zou me iig veel plezier doen indien jullie me zouden helpen
Dank bij voorbaat

Goldrusher

Legacy Member
Wat speel je graag ?

Uncharted en Ratchet & Clank zijn toppers.
MGS4 moet kunnen, ook al heb je de vorige games niet gespeeld.

Gavin

Legacy Member
Uncharted is steengoed, zeker voor die €25 eens platinum.
Ratchet & Clank heb ik hier liggen maar moet ik nog aan beginnen.

Voorlopig is de topper hier: Burnout Paradise. Leuke vernieuwing + positieve evolutie ten opzichte van de vorige delen. Gigantische levensduur. Online is leuk. Stad is echt een meerwaarde. Crashes blijven leuk, zelfs na 40 uur. Er staan voorlopig drie updates gepland. En ga zo maar door. En kost nog maar €40!

Fax

Legacy Member
MGS4 moet idd zeker kunnen, lees gewoon de arena51 topics en de metal gear retrospective op gametrailers.

cstrikertje

Legacy Member
om "efkes ambetant" te doen, zou het niet beter zijn MGS4 te huren aangezien hij maar 20uur duurt...?

trpride

Legacy Member
mgs4 huren ?! ben jij paranoia ofzo ?! een metal gear solid game zou nooit logisch zijn om te huren. dat is gewoon waanzin... :S

Koop gewoon mgs4!! je krijgt er echt geen spijt van dat verzeker ik. en ik weet niet tot hoever je houd van sport games maar top spin en fifa zou ik tog ruilen voor Uncharted bijvoorbeeld of Heavenly sword of Uncharted!

syndrom

Legacy Member
cstrikertje zei:
om "efkes ambetant" te doen, zou het niet beter zijn MGS4 te huren aangezien hij maar 20uur duurt...?

OMFG, maar 20 uur? in deze tijden moogt ge blij zijn dat een non rpg nog es 20 uur aanbied.

En mgs4 heeft pakken replayvalue

PapaVelle

Legacy Member
Indien je een goeie racer zoekt zou ik zeker eens aan GRID denken.

cstrikertje

Legacy Member
voor een racer ga ik wachten tot de volledige GT5 uitkomt, en sorry dat het ook maar in mij opkwam om MGS4 te (ik zal het woord niet meer zeggen). :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan