Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KenSpectre

Legacy Member
Unrealiac zei:
En weet je toevallig ook wanneer die bundels komen met Rumble functie? Of wanneer die apart te koop zijn want ik wil dat toch wel hebben ;)

de DS3 kunde zo al apart kope. Dus het msg pakket is samen met 1 sixaxis en dan kunde nog een DS3 apart kope.
Als dan iemand langskomt geefde hem de sixaxis om mee te spele :)
De DS3 kost rond de 50€ dacht ik? :unsure:

Newboy

Legacy Member
Selderijstok zei:
Geen toppers deze vakantie? Kmoet echt iets hebben om mij bezig te houden :/

Vakantieperiode is nooit goed voor nieuwe releases. Juist omdat veel mensen hun geld aan vakantie uitgeven. Is overal zo, niet specifiek games. Het is pas terug vanaf september - oktober dat het op gang begint te komen.

Unrealiac

Legacy Member
Ik ben 'm dus gisteren gaan halen, een bundel met GTA4 en Devil May Cry 4. Hij stond te koop voor 486 EUR, maar wegens een fout aan de kassa heb ik slechts 410 moeten betalen :D

voetjes

Legacy Member
ik ben van plan een ps3 te kopen id nabije toekomst (+/- 1week)
de drie games die ik plan: dbz: burst limit (is het een nadeel dat ie enkel tot cel sage gaat? of heb je er genoeg gamplay aan?)
top spin 3 ( is hij niet zo als de meest tennis games die ik speelde lame en easy?)
fifa street 3 ( is er veel verschil met de vorige versies die ik persoonlijk een afknapper vondt aangezien je er niet meer dan 20u gameplay aanhad)
als jullie je top 3 van games mssn zouden kunnen geven ... ( ik hou van sport en actie games, first person lijkt me nogal lame aangezien je met controller speelt en ik ervaring heb met splinter cell op ps2 en moh. is dit verbetert of blijft het vrij moeilijk controleerbaar)
een hoop vragen ik weet het maarja ik wil zeker zijn. mijn budget is +/- 800 euro waarvan 550max. naar ps3. iemand een id voor tv/pcscherm?
is er de mogelijkheid om ps2 games te spelen op 40gb? want ik ben nog geen enkele winkel tegengekomen met 80 of 60 gig ...


thx allot !

Fides

Legacy Member
-FP shooters op een console is een kwestie van gewoon worden. En als je het echt niet gewoon kan worden, bestaan er controllers die helemaal aangepast zijn zodat je met een muis kan spelen.
-60gb is niet meer te koop en zal niet meer te koop gesteld worden. 80gb is (nog?) niet te koop in Europa.

Dolf de Wolf

Legacy Member
straks naar de mediamarkt ook ps3tje gaan halen, geen zin meer om te wachten tot die 80 gb versie uitkomt. En als ik plaats tekort zou hebben kan ik altijd shijfje bijsteken.

kga denkek burnout en rachet en clanck kopeuh

K3nsh1n

Legacy Member
kwil graag zon zilveren ps3 ( alleen verkrijgbaar in japan geloof ik), hoe pak ik dat aan?

-Steve-

Legacy Member
voetjes zei:
ik ben van plan een ps3 te kopen id nabije toekomst (+/- 1week)
de drie games die ik plan: dbz: burst limit (is het een nadeel dat ie enkel tot cel sage gaat? of heb je er genoeg gamplay aan?)
top spin 3 ( is hij niet zo als de meest tennis games die ik speelde lame en easy?)
fifa street 3 ( is er veel verschil met de vorige versies die ik persoonlijk een afknapper vondt aangezien je er niet meer dan 20u gameplay aanhad)
als jullie je top 3 van games mssn zouden kunnen geven ... ( ik hou van sport en actie games, first person lijkt me nogal lame aangezien je met controller speelt en ik ervaring heb met splinter cell op ps2 en moh. is dit verbetert of blijft het vrij moeilijk controleerbaar)
een hoop vragen ik weet het maarja ik wil zeker zijn. mijn budget is +/- 800 euro waarvan 550max. naar ps3. iemand een id voor tv/pcscherm?
is er de mogelijkheid om ps2 games te spelen op 40gb? want ik ben nog geen enkele winkel tegengekomen met 80 of 60 gig ...


thx allot !

Van de drie games die jij wilt kan ik maar van 1 game echt zeggen wat ik denk. Namelijk Fifa Street 3, niet kopen! Het lijkt wel of al die spelers anorexia hebben + het is gewoon niet leuk genoeg om lang te spelen. Van DBZ heb ik gehoord dat het heel kort is.

Mijn top-5:

1. MGS 4
2. Uncharted
3. GTA 4
4. COD 4
5. FIFA 08

De games die ik jou hieruit zou aanraden:

- MGS 4 (enorme replaywaarde + uitstekende cutscenes, wel lang maar aangenaam om te bekijken als je het verhaal kent van de vorige games)

- COD 4 ( Schitterende multiplayern en intense Singleplayer, de beste FPS op PS3 vind ik)

- FIFA 08 ( al zou ik wachten tot 09 en Top Spin kopen, kheb er toch veel goeds over gehoord)

En je kan geen PS2 games spelen op de 40 Gig, wel PS1 games. De 60 gig bestaat niet meer en er zou binnekort een 80 gig komen maar kweet wel niet of je er PS2 games op gaat kunnen spelen.

voetjes

Legacy Member
SteveDB zei:
Van de drie games die jij wilt kan ik maar van 1 game echt zeggen wat ik denk. Namelijk Fifa Street 3, niet kopen! Het lijkt wel of al die spelers anorexia hebben + het is gewoon niet leuk genoeg om lang te spelen. Van DBZ heb ik gehoord dat het heel kort is.

Mijn top-5:

1. MGS 4
2. Uncharted
3. GTA 4
4. COD 4
5. FIFA 08

De games die ik jou hieruit zou aanraden:

- MGS 4 (enorme replaywaarde + uitstekende cutscenes, wel lang maar aangenaam om te bekijken als je het verhaal kent van de vorige games)

- COD 4 ( Schitterende multiplayern en intense Singleplayer, de beste FPS op PS3 vind ik)

- FIFA 08 ( al zou ik wachten tot 09 en Top Spin kopen, kheb er toch veel goeds over gehoord)

En je kan geen PS2 games spelen op de 40 Gig, wel PS1 games. De 60 gig bestaat niet meer en er zou binnekort een 80 gig komen maar kweet wel niet of je er PS2 games op gaat kunnen spelen.
mgs4 wat voor spel is dat? fp? en ik ga idd wachten tot 09 kheb 08 op pc dus ... en cod 4 hebk ook al ;)

thx

K3nsh1n

Legacy Member
vraagje, op renchi zouk graag ne silver ps3 bestellen, die zijn dus werkleijk rgiovrij he? en ik moet zkr de 220 V pakke?
en heeft iemand daar bv goeie ervaringen mee , me daar te kopen?
hoelang duurt het voor het hier aankomt en komt da bij het postkantoor of gwn direct bij mij thuis?

alvast bedankt

-Steve-

Legacy Member
voetjes zei:
mgs4 wat voor spel is dat? fp? en ik ga idd wachten tot 09 kheb 08 op pc dus ... en cod 4 hebk ook al ;)

thx

Metal Gear Solid 4.

Sneaken, third person shooter. De bedoeling is zo weinig mogelijk gezien te worden en zo weinig mogelijk kills. Voor je eraan begint wel wat research doen over het verhaal als je de vorige delen niet gespeeld hebt (net als ik). Lees bvb de links hier (klik) en bekijk deze retrospective (klik).

De controls zijn even wennen maar eens je ze gewoon bent is het heel leuk en verslavend.

voetjes

Legacy Member
SteveDB zei:
Metal Gear Solid 4.

Sneaken, third person shooter. De bedoeling is zo weinig mogelijk gezien te worden en zo weinig mogelijk kills. Voor je eraan begint wel wat research doen over het verhaal als je de vorige delen niet gespeeld hebt (net als ik). Lees bvb de links hier (klik) en bekijk deze retrospective (klik).

De controls zijn even wennen maar eens je ze gewoon bent is het heel leuk en verslavend.

ok thx kga mij allicht zo een box bestellen me ps3 en mgs4.
dbz : bl en top spin 3 worden de andere games

thx

-Steve-

Legacy Member
voetjes zei:
ok thx kga mij allicht zo een box bestellen me ps3 en mgs4.
dbz : bl en top spin 3 worden de andere games

thx

Graag gedaan en veel plezier ermee.

Duffman-

Legacy Member
Zeg,

staat het nu vast dat er eind augustus een 80 GB model uitkomt voor dezelfde prijs? Ik wou volgende week eindelijk mijn PS3 kopen, ik was er echt naar aan het uitkijken maar dan kwam dit nieuws ... misschien is het dan verstandiger te wachten? Wat denken jullie?

Greetz,
Duffman-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan