Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KenSpectre

Legacy Member
Duffman- zei:
Zeg,

staat het nu vast dat er eind augustus een 80 GB model uitkomt voor dezelfde prijs? Ik wou volgende week eindelijk mijn PS3 kopen, ik was er echt naar aan het uitkijken maar dan kwam dit nieuws ... misschien is het dan verstandiger te wachten? Wat denken jullie?

Greetz,
Duffman-

is alleen interressant als er een DS3 bijzit :) HDD kunde zo vervange met een laptop schijfke

ldj

Legacy Member
- 40 GB
- 2 Sixaxis
- 1 spel (nfs/cod) (geen fifa 08 -> 3 maandjes en fifa 09 is er al, dus dom)

Waar vind je zo een pakketje? En de prijs?

(hier in duitsland dicht aan de grens is ook geen probleem voor die ps3, als het de moeite is natuurlijk)

Nighth4wkske

Legacy Member
Thanks voor de informatie :D
nu ik dit weet ga ik ook even wachten, was ook van plan eentje aan te schaffen een van dees dagen..
p.s. nu ik over duitsland lees, zijn ze daar goedkoper?

Teknohol1c

Legacy Member
KenSpectre zei:
is alleen interressant als er een DS3 bijzit :) HDD kunde zo vervange met een laptop schijfke

Ni iedereen heeft 250gig nodig he... 40gig vind ik net ni genoeg, met mijn 60 ben ik content heb hem nu al een jaar en nog steeds ni vol, ik download wel ni heeel veel van de store ma toch, de interressant demo's wel. Met 80 zou ik dus zeker genoeg hebbe. als ge 40gig meer kunt hebbe vo dezelfde prijs + DS3 is het wel interressant. Ni iedereen wil nog es 75€ extra uitgeven vo meer gig + als je het gewone pakket neemt kunde achteraf ook nog es ne DS3 gaan kopen... zijde nog meer geld kwijt

Snappie :p

_carbon_

Legacy Member
hallo, ik ben vn plan een ps3 te kopen. Ik zou hem hel graag hebben maar na een paar forums te bekijken schrik ik er toch van terug wat het draadloze gedeelte allemaal met zich meebrengt, en ik ken dan al niet veel van computers en dergelijke. Ik vroeg me af of het een probleem is dat mijn signaalsterkte van de SSID ( kende ik hiervoor nzelfs niet :D ) met de naam SANTIS50-6BF948 altijd 0% is. Kn dit een probleem zijn voor wanneer ik mijn toekomstige ps3 met ht draadloze netwerk wil verbinden? Zo ja wat kan ik hier teen doen?

PS: signaalsterkte is voor zover ik weet altijd al 0% geweest en ik heb nooit problemen gehad met mijn internet op de pc.

Al vast bedankt voor eige replies.

tijgerke

Legacy Member
als je geen problemen hebt op pc zal je ook geen problemen hebben met ps3 hoor... (volgens mij :p)

en je kan hem altijd nog bekabeld aansluiten op internet ;)

_carbon_

Legacy Member
een kabel is al zeker niet een optie, mag nie van men ouders. Maar ben je er ongeveer zeker van dat ik geen problemen ga krijgen? Het zal wel een beetje stom zijn moest ik een ps3 kopen en niets online kan spelen, daarvoo koop ik hem juist. Bedankt voor de replie maar denkt iemand anders hier ook zo over?

Karre

Legacy Member
_carbon_ zei:
hallo, ik ben vn plan een ps3 te kopen. Ik zou hem hel graag hebben maar na een paar forums te bekijken schrik ik er toch van terug wat het draadloze gedeelte allemaal met zich meebrengt, en ik ken dan al niet veel van computers en dergelijke. Ik vroeg me af of het een probleem is dat mijn signaalsterkte van de SSID ( kende ik hiervoor nzelfs niet :D ) met de naam SANTIS50-6BF948 altijd 0% is. Kn dit een probleem zijn voor wanneer ik mijn toekomstige ps3 met ht draadloze netwerk wil verbinden? Zo ja wat kan ik hier teen doen?

PS: signaalsterkte is voor zover ik weet altijd al 0% geweest en ik heb nooit problemen gehad met mijn internet op de pc.

Al vast bedankt voor eige replies.

De SSID is gewoon de naam van dat ene punt waarmee je draadloos dan verbindt, kan je zelfs veranderen als je wilt. En ik vraag mij echt af hoe het mogelijk is dat jij geen last ondervindt met signaalsterkte 0%. Het lukt zelfs al niet meer om verbinding te maken als de signaalsterkte <10% is.

_carbon_

Legacy Member
heb voor zover ik weetaltijd al 0% gehad en nooit problemen met internet, maar de vraag is wel: ga ik prblemen ondervinden wanneer ik een ps3 koop?

fireflymr

Legacy Member
Het is dus logisch dat dat niet de echte sterkte van je signaal is, dus nee, met je PS3 zal je geen problemen hebben.

_carbon_

Legacy Member
dan hebik nog een vraag (ik ken niet veel van netwerken enzo dus): Hoe kan ik zien of er een WEP- of WPA-beveiligingssleutel is ingeschakeld opmen breedbandverbinding? en hoe kan ik dan zien wat die beveiligingssleutel is?

KenSpectre

Legacy Member
stony_v zei:
Ni iedereen heeft 250gig nodig he... 40gig vind ik net ni genoeg, met mijn 60 ben ik content heb hem nu al een jaar en nog steeds ni vol, ik download wel ni heeel veel van de store ma toch, de interressant demo's wel. Met 80 zou ik dus zeker genoeg hebbe. als ge 40gig meer kunt hebbe vo dezelfde prijs + DS3 is het wel interressant. Ni iedereen wil nog es 75€ extra uitgeven vo meer gig + als je het gewone pakket neemt kunde achteraf ook nog es ne DS3 gaan kopen... zijde nog meer geld kwijt

Snappie :p

Ik zeg toch dat hij hem niet speciaal voor de 80Gig moet kope....
En laptop schijfkes bestaan ook kleiner dan 250, ikzelf heb er 1 van 80 ingestoke

_carbon_

Legacy Member
_carbon_ zei:
dan hebik nog een vraag (ik ken niet veel van netwerken enzo dus): Hoe kan ik zien of er een WEP- of WPA-beveiligingssleutel is ingeschakeld opmen breedbandverbinding? en hoe kan ik dan zien wat die beveiligingssleutel is?

iemand?

Karre

Legacy Member
In de instellingen van je router of wanneer je naar draadloze netwerken scant staat dat er ook bij of in de instellingen van je verbinding ga je dat ook terug vinden op je computer.

_carbon_

Legacy Member
ok dank je heb et gevonden. Nu hopen dat i geen problemen ga hebben wanneer ik men ps3 koop

Karre

Legacy Member
Trouwens, als het op WEP zou staan zet het dan maar dringend op WPA indien mogelijk :). Het is een pak veiliger en je weet maar nooit moest er iemand gewillig zijn om met een laptop in de buurt op je netwerk willen om dingen te downloaden.

_carbon_

Legacy Member
het is helemaal niet beveiligd en ik ga dat zo houden ook :D
dan heb ik minder problemen met de verbinding van ps3

XaNaX

Legacy Member
dan zou ik wel MAC-filtering opzetten ... gaat je PS3 niet merken ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan