Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cstrikertje

Legacy Member
om even offtopic te gaan . Wat verwachten jullie van the force unleashed? Ik vind het er allemaal wel goed uitzien, maar ik vrees (hoop echt van niet) dat het gaat teleurstellen.

inOke

Legacy Member
Ik heb de vorige delen van MGS ook niet gespeeld, maar ik heb toch de nieuwe gekocht en moet zeggen dat ik zeker niet teleurgesteld ben :)

Cycloon

Legacy Member
Ik zou zeker niet alle games tesamen kopen. Speel ze beter 1 voor 1 mooi uit, anders ga je veel geld uitgeven en elke game maar half uitspelen :p Mss was je dat al van plan, maar kan het toch beter eens zeggen ^^

cstrikertje

Legacy Member
Fifa 08 en top spin koop ik eerder voor amusante potjes met maten en COD4 voor de multi.
ik speel eigenlijk alleen spellen met een boeiend verhaal uit :p

Karre

Legacy Member
PapaVelle zei:
Indien je een goeie racer zoekt zou ik zeker eens aan GRID denken.

Bwah, je bent ervoor of je bent er niet voor. Ik zou iemand gewoon aanraden om die demo eerst eens te spelen voor ik het hem aanraad om te kopen.

Trouwens Goldrusher, Ghost Recon Advanced Warfighter 2 is geen first person shooter. Het is eerder een third person shooter. Tenminste toch voor de console, op de PC is GRAW2 wel een first person shooter. Misschien het een algemene naam geven zoals shooters in plaats van first person shooters? :)

Dekon7

Legacy Member
Goed initiatief van je Goldrusher :)
Ik zou voorstellen om de titel van de "FAQ" topic aan te passen in een meer verstaanbare titel(Bijvb: "Alles wat je moet weten over de PS3").Veel nieuwkomers weten blijkbaar niet waarvoor FAQ staat en maken topics aan waarvan de oplossing allang terug te vinden is in de FAQ topic.
Ik zeg NIET dat dit absolut moet maar is louter een sugesstie.

Goldrusher

Legacy Member
koenraad7 zei:
Ik zou voorstellen om de titel van de "FAQ" topic aan te passen in een meer verstaanbare titel [...] Ik zeg NIET dat dit absolut moet maar is louter een sugesstie.

:crazy: Done.

-Steve-

Legacy Member
cstrikertje zei:
ik speel eigenlijk alleen spellen met een boeiend verhaal uit :p

MGS4, zeker weten! Als je de vorige games niet gespeeld hebt (net als ik) lees je de geschiedenis van de game op arena51. Die vind je op hun forum. Het spel heeft ook een enorme replaywaarde en er is veel humor in verwerkt.

Verder kan ik je ook Uncharted aanraden. Het verhaal stond mij ook wel aan en de humor in dat game is ook ni te doen.

Selderijstok

Legacy Member
wtf, krijgde 10 blu-rays films erbij in de fnac? Spijtig dak vorige week ps3 heb gekocht :(

Goldrusher

Legacy Member
PES2008 kreeg nu niet echt lovende kritieken en zelfs de grootste fans hielden het dit jaar bij FIFA08.

Unrealiac

Legacy Member
Zit in in de MGS4 bundel nu eigenlijk al een Dual Shock 3 controller bij?
Of is het nog steeds alleen sixaxis?
Plz een snelle reply aangezien ik me er vandaag waarschijnlijk eentje ga aanschaffen :)

KenSpectre

Legacy Member
Unrealiac zei:
Zit in in de MGS4 bundel nu eigenlijk al een Dual Shock 3 controller bij?
Of is het nog steeds alleen sixaxis?
Plz een snelle reply aangezien ik me er vandaag waarschijnlijk eentje ga aanschaffen :)

sixaxis :)

Unrealiac

Legacy Member
En weet je toevallig ook wanneer die bundels komen met Rumble functie? Of wanneer die apart te koop zijn want ik wil dat toch wel hebben ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan