Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JensV

Legacy Member
@goldrusher..

Wat bedoelt ge met uhu???
(Indien het een comment is op mijne post)

Yasutoko

Legacy Member
Games gaat alles behalve de Multi, voor BD isset absolutely a NO GO

JensV

Legacy Member
Kunt ge ergens zien welke games regiogebonden online functies hebben en dewelke niet?

hey69

Legacy Member
sh011265 zei:
Waarom juist?

Want op die site kom ik uit:
110 $(49$ DS3+59$COD4) + 22$ (verzending) = 132$
Bij eStar is het voor game(56$) + DS3(49$) + verzending(10$) = 116$

Thx alvast..

beetje late reactie maar vergeet niet dat videogamesplus CANADESE $ en estarland US$ . maakt wel kleine verschilleke ook :D

LOBO0901

Legacy Member
Ik ga volgende week naar een amerikaanse legerbasis in Duitsland en zou daar een ps 3 willen aanschaffen.
Mijn vragen u :
Zijn alle ps 3 games region free ?
Ben vooral geinteresseerd in Buzz games, kan ik de europese ps2 buzz games spelen op deze console ?
Zijn er nadelen aan het kopen van een amerikaanse console ( ervaringen ) ?
Is die 80 gb al uit in de states en is deze zoveel interessanter ?

Many thx

B7ackburn

Legacy Member
• €439,99
- 40GB PS3
- 1 Sixaxis
- Metal Gear Solid 4


verkopen ze deze nog?

LOBO0901

Legacy Member
Ik ga volgende week naar een amerikaanse legerbasis in Duitsland en zou daar een ps 3 willen aanschaffen.
Mijn vragen nu :
Zijn alle ps 3 games region free ?
Ben vooral geinteresseerd in Buzz games, kan ik de europese ps2 buzz games spelen op deze console ?
Zijn er nadelen aan het kopen van een amerikaanse console ( ervaringen ) ?
Is die 80 gb al uit in de states en is deze zoveel interessanter ?

Many thx

KenSpectre

Legacy Member
LOBO0901 zei:
Ik ga volgende week naar een amerikaanse legerbasis in Duitsland en zou daar een ps 3 willen aanschaffen.
Mijn vragen u :
Zijn alle ps 3 games region free ?
Ben vooral geinteresseerd in Buzz games, kan ik de europese ps2 buzz games spelen op deze console ?
Zijn er nadelen aan het kopen van een amerikaanse console ( ervaringen ) ?
Is die 80 gb al uit in de states en is deze zoveel interessanter ?

Many thx

Games zijn regio vrij? BD daarentegen niet.

B7ackburn zei:
• €439,99
- 40GB PS3
- 1 Sixaxis
- Metal Gear Solid 4


verkopen ze deze nog?

Hier en daar wel :) beetje rondkijke

B7ackburn

Legacy Member
oke ps3 dus gekocht, met hdmi naar dvi zodat ik het tijdelijk in afwachting van hd-tv toch al wat kan spelen. Nu een probleem... mijn pc scherm wilt blijkbaar de ps3 niet vinden.

David360

Legacy Member
dacht dat je ging wachten op de nieuwe PS3 versie???

hoe komt dat je hem toch al gekocht hebt???:oink:

of is de 40GB al in prijs gedaald???

groeten David

B7ackburn

Legacy Member
David360 zei:
dacht dat je ging wachten op de nieuwe PS3 versie???

hoe komt dat je hem toch al gekocht hebt???:oink:

of is de 40GB al in prijs gedaald???

groeten David


kon gewoon niet wachten om mgs4 te spelen :D
maar nu kan ik het blijkbaar niet spelen op mijn 930 bf omdat die geen hdcp ondersteund...?

David360

Legacy Member
B7ackburn zei:
kon gewoon niet wachten om mgs4 te spelen :D
maar nu kan ik het blijkbaar niet spelen op mijn 930 bf omdat die geen hdcp ondersteund...?

Denk dat dit idd het probleem is van je monitor!
misschien toch maar HD TV'tje bijkopen?
bij carrefour heb je leuke HD's staan voor mooie prijzen!
zeker de moeite waard om eens te gaan kijken...
Vandaag zo'n witte samsung zien staan (nieuw model) 32" HD ready... 4x HDMI,... 799€ vond hem wel prachtig:niceone:

ik wacht zelf nog wat af tot eind augustus/ eind september voor aankoop PS3 en extra TV... (full HD) :niceone:

B7ackburn

Legacy Member
David360 zei:
Denk dat dit idd het probleem is van je monitor!
misschien toch maar HD TV'tje bijkopen?
bij carrefour heb je leuke HD's staan voor mooie prijzen!
zeker de moeite waard om eens te gaan kijken...
Vandaag zo'n witte samsung zien staan (nieuw model) 32" HD ready... 4x HDMI,... 799€ vond hem wel prachtig:niceone:

ik wacht zelf nog wat af tot eind augustus/ eind september voor aankoop PS3 en extra TV... (full HD) :niceone:


kben ook aant wachten tot einde van de maand, maar ik wouw in afwachting al wat op mijn pc monitor spelen. Ik zie dat hier iemand op een x2vga box speelt... maar waar kan ik die in belgie aankopen?

Ik vroeg me ook af of ik dan geen dvi naar vga convertor kan kopen? Iemand dit al geprobeerd ? En werkt dit op monitoren die geen hdcp hebben?

JensV

Legacy Member
Een amerikaanse basis in Duitsland?
-> Verkopen ze daar dan geen europese ps3?

Wat de games betreft: De PS3 games kan je op elke PS3-console spelen, de PS2 games zal je echter niet op je PS3 kunnen spelen.
(Hiervoor komt mss nog een update).
LET OP: Sommige games hebben een online functie die wél regio-gebonden is.
Dus koop je in de usa een game kan het zijn dat je alleen op de amerikaanse servers kan.


Ook films kan je maar bekijken zolang ze uit de regio komen waar ook je PS3 vandaan komt.

David360

Legacy Member
weet iemand aub de prijs voor de PS3 bij mediamarkt???

weet ik of het de moeite is om eens tot daar te rijden... heb gebeld maar geven de prijzen niet door natuurlijk:oink:

hopelijk kan iemand wat info verschaffen...:rofl:
groeten David

B7ackburn

Legacy Member
David360 zei:
weet iemand aub de prijs voor de PS3 bij mediamarkt???

weet ik of het de moeite is om eens tot daar te rijden... heb gebeld maar geven de prijzen niet door natuurlijk:oink:

hopelijk kan iemand wat info verschaffen...:rofl:
groeten David

kdenk echt wel dat de standaard prijs in elke winkel 399,99 is.

das hetzelfde als xbox 360, wii enz. die prijzen zijn vastgelegd door de producenten. De winkel heeft daar zelf niets aan te kiezen.

LOBO0901

Legacy Member
die basis wordt aanzien als Amerikaans grondgebied, is alsof ge in de states loopt. Prijzen zijn natuurlijk ook als in de usa he ;)
Is het realistisch om aan te nemen dat die update voor dei ps2 games er ook daadwerkelijk komt ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan