Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

David360

Legacy Member
een vraagje...ik was wat aan het rondbellen voor de PS3 80GB die binnenkort uitkomt naar 3 veschillende winkels (MM - Fun - en GM)
bij Fun en Mediamarkt geven ze 1 jaar garantie... bij GM ... zo vertelde de verkoopster me 1 jaar vanuit Sony + 1 jaar vanuit GM ??? ze verzekerde me dat er bv. een intern probleem zou zijn in de PS3 (bv game blijft haperen , etc...) dat dit in die 2 jaar na aankoop nog garantie is... moet ik dat nu geloven??? of is ze niet echt op de hoogte??? of is dit een mooi extra gebaar van Game mania??? wie kan me zekerheid bieden?

diknmuis

Legacy Member
ik denk dat ik ook 2 jaar heb gekregen op mn exemplaar vanbij GM, de mijne is al eens stuk geweest en zij hebben alles geregeld, heb al altijd perfecte service gehad bij GM

Quentra

Legacy Member
David360 zei:
een vraagje...ik was wat aan het rondbellen voor de PS3 80GB die binnenkort uitkomt naar 3 veschillende winkels (MM - Fun - en GM)
bij Fun en Mediamarkt geven ze 1 jaar garantie... bij GM ... zo vertelde de verkoopster me 1 jaar vanuit Sony + 1 jaar vanuit GM ??? ze verzekerde me dat er bv. een intern probleem zou zijn in de PS3 (bv game blijft haperen , etc...) dat dit in die 2 jaar na aankoop nog garantie is... moet ik dat nu geloven??? of is ze niet echt op de hoogte??? of is dit een mooi extra gebaar van Game mania??? wie kan me zekerheid bieden?


Het is zowiezo 2 jaar garantie op consumentengoederen. Kon je de nieuwe ps3 al ergens reserveren en is er al iets bekend rond eventuele packs?

LiLQ

Legacy Member
Wel iedereen bedankt voor reply!!

Maar er is nu de 2de vraag :) : Als ik mijn ps3 recht wil laten staan moet ik nog zoals bij de ps2 een onderkant kopen ofzo?? Wnat kzou niet willen dat me nieuwe ps3 omval ofzo :)

alvast bedankt

B7ackburn

Legacy Member
hehe waar is den tijd naartoe :P.
Ik weet ook nog dat ik zo'n ding had gekocht voor de ps2.

David360

Legacy Member
je hoeft dat niet te kopen maar bestaat dacht ik wel... al eens gezien op ebay zo'n platform'pje voor een PS3

B7ackburn

Legacy Member
LiLQ zei:
ok, Bedankt :) ja tijdje geleden dien ps2 hehe

is wel grappig eigenlijk.... Ik heb er eens over nagedacht wat mijn eerste games waren op vorige consoles.

ps1, ik denk rayman :p 2de was mgs1
ps2, mgs2
ps3, mgs4

metal gear solid heeft me toch altijd overtuigd om trouw te blijven aan het speelstation.

brings back old memories :)

LiLQ

Legacy Member
B7ackburn zei:
is wel grappig eigenlijk.... Ik heb er eens over nagedacht wat mijn eerste games waren op vorige consoles.

ps1, ik denk rayman :p 2de was mgs1
ps2, mgs2
ps3, mgs4

metal gear solid heeft me toch altijd overtuigd om trouw te blijven aan het speelstation.

brings back old memories :)

Hehe, ik heb nooit de ps1 gehad wel ps2 en psp :) (later ps3 80g drm die vragen)

en ben nu bezig filmpje te bekijken van mgs4 hehe en had nooit gedacht dat ht zo uitgebreid zou zijn :) (jah nooit dit spel gespeeld) ik denk dat msg4 op me lijste zal komen om te kopen hehe

B7ackburn

Legacy Member
zeker doen! kga zo meteen aan men 2de playtrough beginnen. Proberen wat extra's te unlocken enzo :D

Blyss

Legacy Member
Godverdomme, de 40gb's zijn nergens meer in stock omdat die 80gb binnenkort uitkomt :(

Kga nu heel de tijd moeten geilen op m'n mgs4 strategy guide en uncharted voor een week ofzo :(

Blyss

Legacy Member
Antwerpen is mij wa te ver tbh :p Leveren ze snel bij die collishop? Is er anders een plaats ergens rond knokke of rond brugge waar ze nog ps3's hebben?

Teknohol1c

Legacy Member
Damn wa een lijst :eek:
Daar zitten er minstens 25 tussen dak wil of zeker wil spelen. We gaan ons de komende 3jaar ni echt vervelen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan