LiLQ
Legacy Member
*Fmc* zei:De Platinum-games kwamen in verschillende perioden.
Ik weet dat Oblivion bij de volgende lading zit, maar ik dacht dat AC al platinum was
Oh, Ik zag hem in GM niet staan eens ergens anders kijken mss,....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*Fmc* zei:De Platinum-games kwamen in verschillende perioden.
Ik weet dat Oblivion bij de volgende lading zit, maar ik dacht dat AC al platinum was
LiLQ zei:hmmm , kom net van GM en hij zei me dat AC in platinum op 23september uitkomt klopt dit??
Den_John zei:Dat zou wel eens juist kunnen zijn, Virtua Tennis 5 zou ook rond dezelfde tijd platinum moeten gaan trouwens.
morgen achter me ps3 dan maar 
Goldrusher zei:'k Dacht op 5 september.
Die datum heb ik hier toch gezet: https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/platinum-greatest-hits.581821
Enfin, we zien wel.

LiLQ zei:welja ik had je post gezien daarom dat ik dit eigenlijk hervraag ,...
ok dan maar effe geduld en eerst Resistance: Fall of Man kopen ofzo![]()

Creep zei:ben net een 80gig gaan halen in gm, knap ding, ik kom van xbox360 dus das veel gezegd
Nu krijg ik wel telkens een connection error als ik me wil inschrijven op PSN, is dat normaal?

Creep zei:ben net een 80gig gaan halen in gm, knap ding, ik kom van xbox360 dus das veel gezegd
Nu krijg ik wel telkens een connection error als ik me wil inschrijven op PSN, is dat normaal?

)?Carreon zei:Ik ben van plan om morgen een PS3 te kopen met MGS4, maar twijfel of ik hem bij GM of een keten zoals Carrefour zou kopen.
Biedt Carrefour een langere garantie aan en hebben die een goede service in geval van problemen? Of toch beter GM kiezen voor aankoop PS3 (games koop ik wel ergens anders want GM is afrip)?
Goldrusher zei:Overal 1 jaar.
Als dat de wet is, waarom dan niet in andere winkels ?Krachtens de wet van 21 september 2004 betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen heeft de gebruiker wettelijke rechten. Alle toestellen hebben garantie op verborgen gebreken en niet-conforme levering gedurende een periode van 2 jaar vanaf de aankoopdatum door de eerste eigenaar.
Dus feitelijk heb je maar 6 maand garantie...De garantie is niet van toepassing op defecten die ontstaan bij normale slijtage, schade ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, het niet naleven van de gebruiksinstructies, hardhandig gebruik, foutieve montage, installatie strijdig met de handleiding, slecht onderhoud, abnormaal of incorrect gebruik, producten met een kortere levensduur, aanpassingen of wijzigingen aan het toestel.
Defecten die zich manifesteren na een periode van 6 maanden na aankoop worden geacht geen verborgen gebreken te zijn, behoudens tegenbewijs door de gebruiker.
Goldrusher zei:Mja...
Als dat de wet is, waarom dan niet in andere winkels ?
Dus feitelijk heb je maar 6 maand garantie...
Stel na 8 maand weigert hij nog op te starten, dan is het volgens Colruyt geen "verborgen gebrek". Ze kunnen het dan steken op "normale slijtage", "hardhandig gebruik" of zelfs "slecht onderhoud".
Men kan zich beroepen op de wettelijke garantie, indien de niet-conformiteit wordt vastgesteld binnen de 2 jaar na levering van het goed. De wettelijke garantie begint dus te lopen na de levering van het product. Indien de vaststelling gebeurt meer dan zes maanden na de levering dan moet de consument bewijzen dat deze niet-conformiteit bestond op het ogenblik van de levering.
Om deze overeenstemming te beoordelen zijn 4 criteria vastgelegd. Het goed moet:
1. in overeenstemming zijn met de door de verkoper gegeven omschrijving,
2. in overeenstemming zijn met het gewenste gebruik,
3. geschikt zijn voor het gebruik waartoe soortgelijke goederen dienen,
4. de prestaties en kwaliteiten bieden die de consument redelijkerwijze mag verwachten gelet op de aard van het goed, en de door de verkoper gedane mededelingen.