Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
In de OP staan een heleboel winkelketens, bel eens naar de dichtsbijzijnde locatie ?

Quentra

Legacy Member
Knokke intertoys of bart smit (geen idee meer welk een van de twee) hebben ze ps3 gewoon in voorraad en zelfs tegen een promoprijs van 379 euro!

james is back

Legacy Member
Als ik van jou was zou ik wachten tot 27-08.
Ik heb daarjuist naar de saturn geweest en alle 40 gig's waren eruitgehaald.
Mijn kameraad wilde er 1 kopen en ze zegde voor te wachte .
Den 80 gig gaat 399 euro kosten + ne rumble controller.

Blyss

Legacy Member
Kzal morgen eens wa telefoontjes doen naar een paar winkels. Ok ja: 80 gig en een Dual Shock 3 controller ma tbh: I don't give a crap. Ik koop dan wel een controller apart ofzo. En wa gaan die 40GB'tjes meer doen als ik praktisch geen games online koop :)

@Quentra:

Wanneer heb je die nog zien liggen daar?

David360

Legacy Member
james is back zei:
Als ik van jou was zou ik wachten tot 27-08.
Ik heb daarjuist naar de saturn geweest en alle 40 gig's waren eruitgehaald.
Mijn kameraad wilde er 1 kopen en ze zegde voor te wachte .
Den 80 gig gaat 399 euro kosten + ne rumble controller.

euhhh, komt 22/08 uit, dus nog 4 dagen...:niceone:

Superdad

Legacy Member
Oorspronkelijk was het voorzien voor 27/08. op site gamemania staat idd 22/08. Dewelke is het nu?

David360

Legacy Member
heb nog eens een vraagje... ben nog altijd er niet uit betreffende de garantie op de PS3... is dit nu 1 jaar (volgens sony) of de wettelijke 2 jaar zoals de wet voorschrijft??? ik zou niet graag hebben dat mijn nakende PS3 na 1 jaar en 2 maanden de geest zou geven... daarvoor vindt ik het wel wat te duur...
Zijn er ook PS3 bezitters die een kassaticket hebben waarop duidelijk vermeld staat dat je 2 jaar garantie hebt en zo ja waar/ in welke winkels??? Bij mediamarkt en fun 1 jaar en nadien zelf herstelling betalen als klant (vindt dit eigenlijk niet juist want wet zegt 2 jaar)... dus daar koop ik mijn PS3 al niet als ik weet dat er zijn die 2 jaar geven...
T' schijnt bij dreamland 2 jaar / en de collishop ook ??? waar nog aub...??????????

alvast bedankt , David

Fides

Legacy Member
David360 zei:
heb nog eens een vraagje... ben nog altijd er niet uit betreffende de garantie op de PS3... is dit nu 1 jaar (volgens sony) of de wettelijke 2 jaar zoals de wet voorschrijft??? ik zou niet graag hebben dat mijn nakende PS3 na 1 jaar en 2 maanden de geest zou geven... daarvoor vindt ik het wel wat te duur...
Zijn er ook PS3 bezitters die een kassaticket hebben waarop duidelijk vermeld staat dat je 2 jaar garantie hebt en zo ja waar/ in welke winkels??? Bij mediamarkt en fun 1 jaar en nadien zelf herstelling betalen als klant (vindt dit eigenlijk niet juist want wet zegt 2 jaar)... dus daar koop ik mijn PS3 al niet als ik weet dat er zijn die 2 jaar geven...
T' schijnt bij dreamland 2 jaar / en de collishop ook ??? waar nog aub...??????????

alvast bedankt , David

De wetgeving is als volgt:

2 jaar garantie, eerste 6 maand moet je niets aantonen. Na die 6 maand moet je 'aantonen' dat het defect al van het begin aanwezig was.

Die 2 jaar garantie ligt bij de verkoper, niet bij de producent.

De verkoper kan ook een commerciële garantie geven. Die kan alleen uitbreidend zijn, nooit beperkend.

Bij colruyt heb je 2 jaar garantie zonder dat je iets moet aantonenn.

BuckRogers

Legacy Member
Mijn broer heeft een tijd geleden een PS3 gekocht, en zit me nu te pushen om ook zo een console te kopen. Vooral voor de online gameplay.

Anyway, nu heb ik ff een vraag ivm die online voice chat mogelijkheden.
Hoe werkt dat precies bij de PS3? Kan je een voice chat sessie opstarten en dan een multiplayer game opzetten? Dat je bij elk spel dat je online speelt met elkaar kan chatten. Of hangt de voice chat af van het spel (of dat ondersteund wordt in dat bepaald spel)?
En ook, hoe is de kwaliteit? vergelijkbaar met teamspeak ofzo?

Fides

Legacy Member
aapieschaapie zei:
iemand die meer weet over die 160gb ps3

Waar heb je dat gelezen?

Bij mijn weten is er nooit een 160 gb ps3 geproduceerd. Alleen een 20 - 40 - 60 en 80 gb.

Dit heb ik gevonden via google. Het lijkt me niet realistisch.


Edith: verder gezocht. Blijkbaar komt er een limited edition:

http://www.engadget.com/2008/08/20/sony-reveals-uncharted-drakes-fortune-160gb-playstation-3-sta/

Edith 2:

fragland.be zei:
Inderdaad na de 80GB aankondiging tijdens de E3-beurs komt er nu ook een 160Gb versie die enkele extraatjes zal bevatten.

De prijs voor deze bundel bedraagt €449 en zal naast de console een Dualshock 3, de game Uncharted: Drake’s Fortune en een PSN waardebon van maar liefst €70. Dit is goed gezien van Sony want de consument zal zo'n €50 meer moeten betalen en de PSN-voucher ter waarde va €70 komt terug in het laatje terecht.

Maar nu de grote verrassing, deze 160Gb Playstation 3 variant zal enkel en alleen in Europa worden verkocht en zal deze herfst beschikbaar zijn.

Goldrusher

Legacy Member
BuckRogers zei:
Anyway, nu heb ik ff een vraag ivm die online voice chat mogelijkheden.
Hoe werkt dat precies bij de PS3? Kan je een voice chat sessie opstarten en dan een multiplayer game opzetten? Dat je bij elk spel dat je online speelt met elkaar kan chatten. Of hangt de voice chat af van het spel (of dat ondersteund wordt in dat bepaald spel)?
En ook, hoe is de kwaliteit? vergelijkbaar met teamspeak ofzo?

Ofwel in games die het ondersteunen, ofwel buiten een game (ook videochat mogelijk).
Kwaliteit hangt af van je apparatuur.

LiLQ

Legacy Member
hmmm , kom net van GM en hij zei me dat AC in platinum op 23september uitkomt klopt dit??

*Fmc*

Legacy Member
De Platinum-games kwamen in verschillende perioden.
Ik weet dat Oblivion bij de volgende lading zit, maar ik dacht dat AC al platinum was
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan