Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_John

Legacy Member
Dit zal normaal gezien niet werken aangezien de gamecode niet overeenkomt. Op de zijkant van je game staat een unieke code; vb BCES 0001 of BLUS 0001. De eerste gamecode is een Europese en de tweede is Amerikaans. Als er extra content verschijnt in de Store gaat die op je interne schijf geïnstalleerd worden onder die ene bepaalde code. Als de game opstart zal hij de interne harde schijf afzoeken naar een mapje die dezelfde code heeft als de gamecode. Kan de PS3 geen mapje vinden, dan zal alles van blu-ray gelezen worden, anders zal hij de nodige bestanden vanop de harde schijf laden.

Soms kan het zijn dat er Europese/Amerikaanse games zijn die overweg kunnen met DLC vanuit de Amerikaanse/Europese PS Store maar dit zijn er maar enkele.

Koop je een game (vb Call of Duty 4) uit Amerika en wil je de extra mappack dan zal je dollars op een Amerikaanse account moeten hebben staan aangezien de Europese mappack niet werkt voor die game. Dit zie je soms ook wel in de PS Store, "deze extra content is enkel afspeelbaar met de game BCES 0001" ofzo.

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
bedankt om mijn vraag te beantwoorden.
Dus amerikaanse content werkt op amerikaanse game versie.

Dus het is geen probleem dat de PS3 van europa is?

Den_John

Legacy Member
[-AoLP-]Linkin;10496891 zei:
bedankt om mijn vraag te beantwoorden.
Dus amerikaanse content werkt op amerikaanse game versie.

Dus het is geen probleem dat de PS3 van europa is?

Is geen probleem. Gewoon goed opletten welke DLC je koopt en er rekening met houden dat bepaalde DLC enkel werkt vanuit de Amerikaanse Store wanneer je een US game hebt ;)

Goldrusher

Legacy Member
Games & add-ons moeten van dezelfde regio zijn.

Regio van de console maakt niet uit.

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
allemaal bedankt voor jullie antwoorden.

Ik heb weer iets bijgeleerds.

David360

Legacy Member
Mijn PS3 gisteren gehaald bij carrefour Turnhout / was de eerste die de PS3 80GB daar kocht... was net een klein uurtje binnen...

waarom gekozen voor carrefour en niet voor MM - GM - Fun of andere....

Bij carrefour krijg je 2 JAAR GARANTIE!!! en dat vindt ik toch enorm belangrijk voor zo'n duur gesofisticeerd toestel... (staat duidelijk vermeld op aankoopbon volledige 2 jaar garantie tot 08/ 2010 ...

Betreffende de functies van de PS3 : toptoestel!!! en wat leuk dat internet via de TV... echt veel mogelijkheden...

groeten David

LiLQ

Legacy Member
David360 zei:
Mijn PS3 gisteren gehaald bij carrefour Turnhout / was de eerste die de PS3 80GB daar kocht... was net een klein uurtje binnen...

waarom gekozen voor carrefour en niet voor MM - GM - Fun of andere....

Bij carrefour krijg je 2 JAAR GARANTIE!!! en dat vindt ik toch enorm belangrijk voor zo'n duur gesofisticeerd toestel... (staat duidelijk vermeld op aankoopbon volledige 2 jaar garantie tot 08/ 2010 ...

Betreffende de functies van de PS3 : toptoestel!!! en wat leuk dat internet via de TV... echt veel mogelijkheden...

groeten David

HF met je nieuwe PS3 man en GZ :bow:
ik nog altijd wachten op de mijne :wtf:
Me ma is er beetj tegen maarj ik ga hem toch halen bijna mss deze week wie weet hehe

GT-R R35

Legacy Member
Hallo,

ik ben van plan om binnenkort de nieuwe PS3 80GB versie te kopen, en ik heb al heel wat informatie gehad van de mannen van't Autoforum (nogmaals bedankt he mannen ;) ) maar ik heb toch nog een paar vragen. Ik ben al op diverse site's geweest voor meer informatie over de PS3, maar ik vind zoveel verschillende dingen waardoor ik 'het bos niet meer door de bomen kan zien '.
Dus, nu mijn vragen:

-Wat kan de PS3 80 GB zoal? (kan hij ps2 games afspelen en opslaan, dergelijke...)

-Wat zijn jullie ervaringen met de PS3?

-Is hem zijn geld waard?

-Welke extra's moet je zoal kopen als je bv. ps2 games wilt opslaan enzo...?

LiLQ

Legacy Member
Ok ik kan niet echt veel helpen maar wat ik 100% zeker weet is dat je geen ps2 spellen kunt spelen op de ps3 80gb.
En de ps3 80 gb = ps3 40gb (alleen meer geheugen maar dat heb je wel door :P)

GT-R R35

Legacy Member
Dit was het persbericht van 9lives over de PS3 80GB
9Lives
LGC: PS3 80GB deze week, limited 160GB binnenkort


Wie van plan is binnenkort een PS3 aan te schaffen, kan vanaf vrijdag bij alle lokale verdelers de nieuwe 80GB-versie terugvinden. De uitvoering is identiek aan de 40GB-versie, maar beschikt over meer schuifruimte voor hetzelfde geld. En voor wie het allemaal iets exclusiever mag zijn: binnenkort verschijnt er in Europa een gelimiteerde versie van de console met een harde schijf van 160GB voor €449. Op het schijfje zal standaard al voor zeventig euro aan game-content staan. Wereldwijd staat de teller nu op 14 miljoen voor Sony's nieuwste speeltje waarvan 5,8 miljoen in de PAL-gebieden.

Goldrusher

Legacy Member
GT-R R35 zei:
-Wat kan de PS3 80 GB zoal? (kan hij ps2 games afspelen en opslaan, dergelijke...)
https://www.beyondgaming.be/forums

GT-R R35 zei:
-Wat zijn jullie ervaringen met de PS3?
:niceone:
GT-R R35 zei:
-Is hem zijn geld waard?
:niceone:
GT-R R35 zei:
-Welke extra's moet je zoal kopen als je bv. ps2 games wilt opslaan enzo...?
PS2-games kun je niet spelen. Voor PSone-games kun je op de harde schijf save games opslaan.
Enige extra dat je nodig hebt is een HDMI-kabel voor HDTV. Voor de rest games, games, games.

GT-R R35

Legacy Member
Dus je kunt echt geen PS2 games spelen en opslaan? Ook niet als je iets aparts bijkoopt?
Ik heb hier namelijk een hele collectie PS2 games, en ik zou het zonde vinden die niet meer te spelen en dus te verkopen.

LiLQ

Legacy Member
GT-R R35 zei:
Dus je kunt echt geen PS2 games spelen en opslaan? Ook niet als je iets aparts bijkoopt?
Ik heb hier namelijk een hele collectie PS2 games, en ik zou het zonde vinden die niet meer te spelen en dus te verkopen.


Als ik van jou was zou ik mijn ps2 houden en niet verkopen. Want wat krijg je er nu nog voor, 50€ ofzo is echt de moeite niet,....
Maar het is nog altijd uw keuze wat jij doet :p

Duffman-

Legacy Member
Kga PS3 kopen maar kga men PS2 bijhouden om de PS2 games te spelen ...

GT-R R35

Legacy Member
Als ik van jou was zou ik mijn ps2 houden en niet verkopen. Want wat krijg je er nu nog voor, 50€ ofzo is echt de moeite niet,....
Maar het is nog altijd uw keuze wat jij doet
Het probleem is dat mijn ps2 kapot is :p
Geen enkel leven meer in te krijgen, alleen nog maar goed om weg te gooien ;)

Het meest logische dan zou zijn, is terug een PS2 kopen.
Maar ik denk dat er binnen 2 jaar ofzo geen niewe games meer uitkomen voor de PS2, 1 van mijn favo games, Gran Turismo, kun je trouwens alleen maar krijgen op de PS3.

LiLQ

Legacy Member
GT-R R35 zei:
Het probleem is dat mijn ps2 kapot is :p
Geen enkel leven meer in te krijgen, alleen nog maar goed om weg te gooien ;)

Het meest logische dan zou zijn, is terug een PS2 kopen.
Maar ik denk dat er binnen 2 jaar ofzo geen niewe games meer uitkomen voor de PS2, 1 van mijn favo games, Gran Turismo, kun je trouwens alleen maar krijgen op de PS3.


Ok dat is natuurlijk weer wat anders lol mss een 2dehands kopen hier op forum als je echt 1tje wil of in de shop tis te zien hoeveel jij wil betalen hé :lol:

boeffel

Legacy Member
staat er geen fout in:

europese releases=zwart, maar eigenlijk is het in het grijs :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan