Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
lol

Mja, da's nog uit de tijd dat het forum wit was... 'k Ga het aanpassen.

sekhmet85

Legacy Member
Goldrusher zei:
lol

Mja, da's nog uit de tijd dat het forum wit was... 'k Ga het aanpassen.

Ik kan me dat al bijna niet meer voorstellen:D het grijs lijkt nu al zo vertrouwd.
Anyway...

ElGargamel

Legacy Member
Vriend van mij denkt er ook over om 'n ps3 aan te schaffen. Waar zijn er op dit moment promoties? PS3 kopen => 1 game gratis ofzoiets.

Spike

Legacy Member
Is het volgens jullie beter om gewoon een nieuwe 80gig te kopen of een 60gig tweedehands (of is die niet zo speciaal? buiten zijn shiny buitenkant)

ElGargamel

Legacy Member
Merci goldie vr me nr hier te verwijzen

Klein vraagje: die 160 gb + PSN games. Is die ook voor belgië? Wanneer zou die beschikbaar zijn denk je?

papfles

Legacy Member
Die zou ook eind oktober beschikbaar moeten zijn.

Bij game mania zeiden ze dat die niet ging komen, want "het stond niet in mijn computer, dus het is niet officiëel" :ironic:

Bij E-plaza zeiden ze dat je best begin september nog eens kwam polsen, want voor acties van eind oktober worden ze normaal zo'n 2 maanden op voorhand verwittigd, dus zouden ze begin september meer moeten weten.

Ik raad je dus aan om begin september eens naar verschillende winkels te bellen. (zoals ik dus ook ga doen).

Goldrusher

Legacy Member
ElGargamel zei:
Klein vraagje: die 160 gb + PSN games. Is die ook voor belgië? Wanneer zou die beschikbaar zijn denk je?
Vanaf 31 oktober voor "Europa", wellicht ook België.
Spike zei:
Is het volgens jullie beter om gewoon een nieuwe 80gig te kopen of een 60gig tweedehands (of is die niet zo speciaal? buiten zijn shiny buitenkant)
Als je nog PS2 games wil spelen en Super Audio cd's hebt, kan het interessant zijn. Nadeel is wel dat je dan geen garantie hebt. (de jongste 60GB modellen zijn alweer 1 jaar oud)

HyBr_Laz

Legacy Member
Ik heb net een 80GB PS3 gekocht. Ik ben met de bus geweest. Het was een heftig ritje en zoals jullie de lijn kennen veel trillingen. Tijdens de rit heb ik de doos op de grond gezet. Na testen werkt de PS3 prima. Maar voor de zekerheid: denk je dat er is iets losgekomen is of beschadigd zou zijn? Ik weet niet in hoeverre Sony de playstation daarop test. Tijdens het transport naar de winkel zou de PS3 ook veel aan trillingen onderhevig zijn geweest. (?)

KenSpectre

Legacy Member
HyBr_Laz zei:
Ik heb net een 80GB PS3 gekocht. Ik ben met de bus geweest. Het was een heftig ritje en zoals jullie de lijn kennen veel trillingen. Tijdens de rit heb ik de doos op de grond gezet. Na testen werkt de PS3 prima. Maar voor de zekerheid: denk je dat er is iets losgekomen is of beschadigd zou zijn? Ik weet niet in hoeverre Sony de playstation daarop test. Tijdens het transport naar de winkel zou de PS3 ook veel aan trillingen onderhevig zijn geweest. (?)

Zolang die gene serieuze slag heeft gehad zou het geen probleem moete zijn :)

Teknohol1c

Legacy Member
en dan nog... ps3 is stevig ze. Heb het in zijn speciaal daarvoor aangemaakte topic ookal gezegd :p
De mijne heeft al ne redelijk crash achter de rug in mijne auto en draait nog steeds gelijk een naaimachientje :D

Duffman-

Legacy Member
stony_v zei:
en dan nog... ps3 is stevig ze. Heb het in zijn speciaal daarvoor aangemaakte topic ookal gezegd :p
De mijne heeft al ne redelijk crash achter de rug in mijne auto en draait nog steeds gelijk een naaimachientje :D
Toch efkes paniek denkek. Of ni? :p

Ik heb een 80GB besteld en ga er ineens GTA IV bijkopen. Zijn er nog aanraders van games? Ik ga nu voor men 2de jaar op kot. Vorig jaar speelde we veel Burnout op de PS2 maar ik weet niet goed welke game kopen voor PS3. Ik was aan't denken aan Burnout Paradise maar Madden zie ik ook wel zitten ... any tips?
En mag je dat hier vragen of is deze thread daar niet voor bedoeld?

HyBr_Laz

Legacy Member
Thx. Jullie hebben wss gelijk. Mss een beetje overbezorgdheid van mijzelf ^^,.

Teknohol1c

Legacy Member
Duffman- zei:
Toch efkes paniek denkek. Of ni? :p

Ik heb een 80GB besteld en ga er ineens GTA IV bijkopen. Zijn er nog aanraders van games? Ik ga nu voor men 2de jaar op kot. Vorig jaar speelde we veel Burnout op de PS2 maar ik weet niet goed welke game kopen voor PS3. Ik was aan't denken aan Burnout Paradise maar Madden zie ik ook wel zitten ... any tips?
En mag je dat hier vragen of is deze thread daar niet voor bedoeld?

Ja da wel, de moment zelf, denk ik, dak lijkbleek zag. Kwas ff vergeten dat ie in mijn rugzak op de achterbank stond :lol:
Paradise kan ik u echt wel aanraden, momenteel is het ferm aan't herleven in paradise city omwille van de updates, is massa's fun :P
Vo andere aanraders moe je hier ma es rondzoeken, er word er hier regelmatig is naar gevraagd :lol:

Goldrusher

Legacy Member
Duffman- zei:
En mag je dat hier vragen of is deze thread daar niet voor bedoeld?

Heb je überhaupt de OP (eerste bericht) gelezen ?

Staat zelfs een hele waslijst met aanraders. En ja, dat zijn er veel, maar de PS3 is alweer bijna 2 jaar uit en per genre zijn er het eigenlijk niet zoveel.

Duffman-

Legacy Member
Goldrusher zei:
Heb je überhaupt de OP (eerste bericht) gelezen ?

Staat zelfs een hele waslijst met aanraders. En ja, dat zijn er veel, maar de PS3 is alweer bijna 2 jaar uit en per genre zijn er het eigenlijk niet zoveel.
Ja ik heb hem lange tijd geleden wel eens gelezen maar dacht er niet meer aan. Sorry

Anywayz, thanks for the help.

Duffman-

Legacy Member
Kan iemand ook antwoorden op de vraag van Madden of heeft niemand er ervaring mee?

Goldrusher

Legacy Member
Er zijn er maar 3.

Madden NFL 07 -> 76% score op Gamerankings
Madden NFL 08 -> 82% score op Gamerankings
Madden NFL 09 -> 87% score op Gamerankings

south_park

Legacy Member
Kheb een vraagje. Kga met nieuwjaar mij een PS3 aanschaffen. Maar welk één zou ik nemen. De 160GB of de 80GB? En nog een vraagje de ps3 is kostelijk en een nieuwe game van 64.99 er direct bij zou niet kunnen. Dus welke platinium game zou ik best kopen? Merci

KenSpectre

Legacy Member
south_park zei:
Kheb een vraagje. Kga met nieuwjaar mij een PS3 aanschaffen. Maar welk één zou ik nemen. De 160GB of de 80GB? En nog een vraagje de ps3 is kostelijk en een nieuwe game van 64.99 er direct bij zou niet kunnen. Dus welke platinium game zou ik best kopen? Merci

1) 80GB, je kan de HD nog vervangen moest het nodig zijn :)
2) Wat speel je graag? Avontuur (Uncharted/Heavenly sword), FPS (Uncharted/RFOM), Hack&slash(Heavenly sword)...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan