Archief - bundels + deals + shops + import (oude thread)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Killing Priest

Legacy Member
iemand hier die zijn ps3 heeft besteld op amazon.co.uk ?

kga er binnenkort ene kopen en kvraag mij af waar of hoe da'k er best kan aangeraken..

amazon.co.uk lijkt mij toch wel wat minder duur ( 50 euro minder ongeveer ) voor de combinatie PS3 + HDMI + GTA IV

mvg

RaZoR be

Legacy Member
heb nog een vraag voor play.com...

ik heb donderdag een game besteld op play. Bij alle voorgaande orders was alles binnen de dag geshipped.
maar nu is het heel traag, in het weekend stond er payment recieved, now packing order...
en vandaag staat er ineens precies Processing payment terug :s...

iemand dat al meegemaakt?

Daedie

Legacy Member
RaZoR be zei:
heb nog een vraag voor play.com...

ik heb donderdag een game besteld op play. Bij alle voorgaande orders was alles binnen de dag geshipped.
maar nu is het heel traag, in het weekend stond er payment recieved, now packing order...
en vandaag staat er ineens precies Processing payment terug :s...

iemand dat al meegemaakt?

had ik ook bij men laatste spel, en verzending duurt ook nog vree lang tegenwoordig. kga der zelf niet meer bestellen.

ElGargamel

Legacy Member
kwestie van geen nieuwe thread te openen: heeft er iemand al ervaring met verzendingstijden bij amazon.co.uk? Ik heb daar namelijk bad company (gold) in pre-order staan.

RaZoR be

Legacy Member
HC_Daedalus zei:
had ik ook bij men laatste spel, en verzending duurt ook nog vree lang tegenwoordig. kga der zelf niet meer bestellen.

bleh, daar gaat men effe vakantie gamen voor IMCS beginnen te leren

Nariwari

Legacy Member
Heb MGS4 vorige donderdag besteld via Videogamesplus. En vrijdagavond bericht gekregen dat het shipped is. Dus wel een aanrader (42 euro incl. verzending trouwens). :)

(Nu hopelijk geen douanekosten ofzo...)

RaZoR be

Legacy Member
eindelijk shipped, nu nog een dagje of 2 wachten :)...

4 dagen duurde het, terwijl ze anders altijd na een x uren al verschepen ...

DreamTheater

Legacy Member
Nooit problemen gehad met Play op de 30 à 40 bestellingen die ik er plaatste. Steeds snel verzonden en goed geleverd. Misschien hebben ze wat problemen met de leverancier.

Flare'

Legacy Member
DreamTheater zei:
Nooit problemen gehad met Play op de 30 à 40 bestellingen die ik er plaatste. Steeds snel verzonden en goed geleverd. Misschien hebben ze wat problemen met de leverancier.

Ik blijf play ook 1 van de beste online stores vinden, net nog een bestelling geplaatst en na 4 dagen al geleverd, snel genoeg voor mij ze :) En zeker goeie prijzen, vooral voor CD's!

RaZoR be

Legacy Member
DreamTheater zei:
Nooit problemen gehad met Play op de 30 à 40 bestellingen die ik er plaatste. Steeds snel verzonden en goed geleverd. Misschien hebben ze wat problemen met de leverancier.

ik heb er ook al 5 bestellingen gedaan ofzo, twas ook de eerste keer dat het wat 'mis' liep... ach ja, hoop dat men game morgen dan toch nog in de bus zit :)

Homerun

Legacy Member
ElGargamel zei:
kwestie van geen nieuwe thread te openen: heeft er iemand al ervaring met verzendingstijden bij amazon.co.uk? Ik heb daar namelijk bad company (gold) in pre-order staan.

Meestal binnen de 2 dagen. Ik had Civilization Revolution besteld. Kwam vrijdag 13 juni uit, in de namiddag woensdag 11 juni kregen ze het binnen, verstuurd en op de release dag (vrijdag 13 dus) lag het in m'n brievenbus.

Karre

Legacy Member
Komt er in de vakantie eigenlijk wel een deftig spel uit? Want anders gaat het maar een saaie vakantie worden op het gebied van games.

KenSpectre

Legacy Member
Careless zei:
Komt er in de vakantie eigenlijk wel een deftig spel uit? Want anders gaat het maar een saaie vakantie worden op het gebied van games.

Soulcaliber en saints row2 lijke me wel wat :)

Karre

Legacy Member
Saint's Row 2 komt in Oktober uit. En Soul Caliber, daar ben ik nooit voor geweest :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan