Squealer zei:
Iemand die de heli's & jets op Caspian Border nog heeft kunnen proberen met een joystick, voor de stekker uit die map getrokken werd? Hoe is de handling? Zou graag men MS Sidewinder FF2, die nog trouw dienst heeft gedaan tijdens BF2, terug van onder het stof halen.
geen choppers, wel jets, en joystick support trekt op GEEN BAL.
is gewoon een directe overname van BC2, doet me het gevoel geven dat die frostbite engine belange zo geen vernieuwing is als ze doen blijken, lijkt gewoon een soort port van BC2 aangezien dat exact dezelfde issues had, op dezelfde manier ... is dus niet dat er gewoon joystick issues zijn, maar dat de issues EXACT hetzelfde zijn als in BC2.
De controls voor joystick bv worden namen gegeven als R left, R up, allemaal pure controls van de MS controller voor xbox, net zoals in BC2.
Je kan joystick controls instellen voor "on foot", en die geven mixed issues met de "in jet" controls, net zoals in BC2.
Je moet de "on foot" controls allemaal aan instellen op 1 ongebruikte joystick knop om miserie te vermijden, net zoals in BC2.
Helft van de joystick knoppen worden bij 'in jet' niet eens herkend, net zoals in BC2.
Moet gebruiken maken van een third party programma, in mijn geval Logitech joystick profiler aangezien het een logitech joystick is, om het ook maar ietwat aan de praat te krijgen, net zoals in BC2.
Enzovoort, ronduit belachelijk, evolutie van BF2 my ass, is quasi een volledige port van Bad Company als het op joystick support aankomt. IN 1942 & BF2 was de support gewoon een revolutie, nu is het gewoon zo frustrerend dat ge heel uw boelke uit het raam wilt gooien.