Archief - Battlefield open beta: Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

joriske18

Legacy Member
thelordofpee zei:
Deze beta ligt trouwens al 1-2 maanden klaar, dus in die 2 maanden zal er wel iets veranderd zijn aan het originele spel.

Ik geloof best dat die beta al even klaar ligt en dat er ondertussen al veel veranderd is maar heb je daar ook een bron van? Want 2 maand lijkt mij nogal veel.

Godlessarto

Legacy Member
wtf de tijden om erin te geraken is maf.... Zegt altij ready to join endan moetek een half uur wachte ffs

Squealer

Legacy Member
Iemand die de heli's & jets op Caspian Border nog heeft kunnen proberen met een joystick, voor de stekker uit die map getrokken werd? Hoe is de handling? Zou graag men MS Sidewinder FF2, die nog trouw dienst heeft gedaan tijdens BF2, terug van onder het stof halen.

amdr

Legacy Member
Is dit echt een beta of is dit gewoon nen truck om mensen hun spel te laten proberen? Ik had gehoord dat den beta draaide tot de release date zelf wat in mijn ogen de bedoeling van een beta volledig irrelevant maakt...

ChunWai.

Legacy Member
Don-Friso zei:
- Ik heb de indruk dat medic nutteloos is, het kan en wordt amper gebruikt (zeker defibs en ja ik heb ze unlockt), al kan dit mss aan de map liggen. Ik herinner me echter dat ik medic speelde in bf2 en mijn rush om gewonde teammates te reviven soms de ultieme doorslag gaf.

Ik ben al van begins af aan op Battlefield een Medic en kan wel zeggen dat het hier ook degelijk werkt. Heb al liggen rondsparren voor een revivestreak van 6 te halen in paar seconden.:p Veel doen dit niet, maar als je het doet werkt het wel degelijk in iedereen z'n voordeel.

Ataraxis

Legacy Member
Don-Friso zei:
Wall of text, sorry, het bevat soms vrij persoonlijke meningen maar ik wil ze toch plaatsen:

*KNIP*

Ik geef u zowat overal gelijk. Zeker i.v.m. Battlelog. Domste beslissing ooit in de BF franchise, IMO. Maarja, 't moet fancy en 'cool' zijn eh. 't Is gewoon een frikkin' mandatory Facebook. :puke:

Godlessarto

Legacy Member
Op de official forums is gezien, zijn super veel mense met die lange Qtimes! Blijft op joining server staan maar er gebeurt niets....

cétn

Legacy Member
al paar uurtjes gespeeld nu, moet zeggen dat ik het wel amusant vind maar die map metro ben ik eigenlijk al kotsbeu.. Vooral het buiten gedeelte kan me totaal niet boeien aangezien iedereen overal in een struik kan liggen campen.

Het binnengedeelte daarintegen boeit me momenteel wel nog, omdat de effect wel cool zijn van rocketlaunchers, geluid van gebroken glas etc

Voor mij hadden ze deze beta zeker niet in in de communitie moeten smijten, want momenteel heb ik er een slecht gevoel bij. Ze lieten uitschijnen dat het een superdemaxluxemegacoole game ging worden en daarom zijn mijn eisen ook zéér hoog gesteld en daar moet ik nu wat op terug vallen. Als EA/DICE het enig zinds goed wil maken met de 'echte' bf veteranen gaan ze toch caspian moeten online smijten want met metro bekoor je eig alleen maar cod mensen.

Psy

Legacy Member
Squealer zei:
Iemand die de heli's & jets op Caspian Border nog heeft kunnen proberen met een joystick, voor de stekker uit die map getrokken werd? Hoe is de handling? Zou graag men MS Sidewinder FF2, die nog trouw dienst heeft gedaan tijdens BF2, terug van onder het stof halen.

geen choppers, wel jets, en joystick support trekt op GEEN BAL.
is gewoon een directe overname van BC2, doet me het gevoel geven dat die frostbite engine belange zo geen vernieuwing is als ze doen blijken, lijkt gewoon een soort port van BC2 aangezien dat exact dezelfde issues had, op dezelfde manier ... is dus niet dat er gewoon joystick issues zijn, maar dat de issues EXACT hetzelfde zijn als in BC2.

De controls voor joystick bv worden namen gegeven als R left, R up, allemaal pure controls van de MS controller voor xbox, net zoals in BC2.
Je kan joystick controls instellen voor "on foot", en die geven mixed issues met de "in jet" controls, net zoals in BC2.
Je moet de "on foot" controls allemaal aan instellen op 1 ongebruikte joystick knop om miserie te vermijden, net zoals in BC2.
Helft van de joystick knoppen worden bij 'in jet' niet eens herkend, net zoals in BC2.
Moet gebruiken maken van een third party programma, in mijn geval Logitech joystick profiler aangezien het een logitech joystick is, om het ook maar ietwat aan de praat te krijgen, net zoals in BC2.

Enzovoort, ronduit belachelijk, evolutie van BF2 my ass, is quasi een volledige port van Bad Company als het op joystick support aankomt. IN 1942 & BF2 was de support gewoon een revolutie, nu is het gewoon zo frustrerend dat ge heel uw boelke uit het raam wilt gooien.

Vykus

Legacy Member
iemand die mij kan helpen bij dloaden van de beta. Wil registreren bij de origin crap maar dat lukt niet , e-mail is niet beschikbaar? kan iemand mij helpen?

Frado2005

Legacy Member
Mijn muis hapert hier wel ferm soms. Hopelijk ligt dit aan de beta, rest loopt wel goed:)

Fredvdp

Legacy Member
Ligt het aan mij of is v-sync standaard uitgeschakeld, zelfs als ge die optie aan zet? Zelf als ik het forceer in mijn AMD control panel staat het af.

Psy

Legacy Member
Fredvdp zei:
Ligt het aan mij of is v-sync standaard uitgeschakeld, zelfs als ge die optie aan zet? Zelf als ik het forceer in mijn AMD control panel staat het af.

Blijft uit ook al zet ge het aan ingame ..
Als ik het hier "force on" zet in nvidia werkt het wel ..

u4ea

Legacy Member
Godlessarto zei:
wtf de tijden om erin te geraken is maf.... Zegt altij ready to join endan moetek een half uur wachte ffs

Kijk gewoon in de problemen thread. Da was het probleem da iedereen heeft en ook al 25 keer is uitgelegd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan