demon326
Legacy Member
Ik heb in totaal meer dan 15 uur in de beta zitten en intussen al level 16 kunnen worden.
Plus punten:
+geluid
+gfx(hoewel dit maar medium is)
+ mixed style, beetje de 'traagheid' van BF2 gemixed met een vleugje BC2
+ movement
+Lens Glare voor snipers, gedaan met het campen
Min punten:
- Quick buttons via muis die niet werken
- geen wapen scroll lijst zoals BF2
- en nog wat kleine puntjes waar ik niet op kan komen.
------------------------
Ook werkt battlelog zeer goed, op de kleine bugs na, enkel snap ik echt het nut van origin niet, een zeer grote en waardeloze tussenstap en gebruikt alleen maar onnodige geheugen onder een game sessie..
log in via site--->server zoeken--->origin start--->bf3 start--->gamen
Het zou zo moeten: og in via site--->server zoeken--->bf3 start--->gamen .
Plus punten:
+geluid
+gfx(hoewel dit maar medium is)
+ mixed style, beetje de 'traagheid' van BF2 gemixed met een vleugje BC2

+ movement
+Lens Glare voor snipers, gedaan met het campen

Min punten:
- Quick buttons via muis die niet werken
- geen wapen scroll lijst zoals BF2
- en nog wat kleine puntjes waar ik niet op kan komen.
------------------------
Ook werkt battlelog zeer goed, op de kleine bugs na, enkel snap ik echt het nut van origin niet, een zeer grote en waardeloze tussenstap en gebruikt alleen maar onnodige geheugen onder een game sessie..
log in via site--->server zoeken--->origin start--->bf3 start--->gamen
Het zou zo moeten: og in via site--->server zoeken--->bf3 start--->gamen .


Dacht de BF2 en BF1942-feeling terug te zien in de filmpjes, helaas leek me die Metro-map voor mij niet meer dan een zoveelste BFBC2 map..
