Archief - Battlefield open beta: Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demon326

Legacy Member
Ik heb in totaal meer dan 15 uur in de beta zitten en intussen al level 16 kunnen worden.

Plus punten:
+geluid
+gfx(hoewel dit maar medium is)
+ mixed style, beetje de 'traagheid' van BF2 gemixed met een vleugje BC2:p
+ movement
+Lens Glare voor snipers, gedaan met het campen :cool:

Min punten:
- Quick buttons via muis die niet werken
- geen wapen scroll lijst zoals BF2
- en nog wat kleine puntjes waar ik niet op kan komen.
------------------------

Ook werkt battlelog zeer goed, op de kleine bugs na, enkel snap ik echt het nut van origin niet, een zeer grote en waardeloze tussenstap en gebruikt alleen maar onnodige geheugen onder een game sessie..

log in via site--->server zoeken--->origin start--->bf3 start--->gamen
Het zou zo moeten: og in via site--->server zoeken--->bf3 start--->gamen .

Hiroi

Legacy Member
+ grafisch is zoals ik verwacht had
+ geluid
+ veraden van camper door het licht op hun lens

- orgin system voor het spel op te starten
- het lijkt verdomd veel op COD zeker met de map metro en rush, di is volgens mij niet de beste map om dit game te promoten
- juist een round gespeeld en het zat vol camper dus niet echt het battlefield gevoel


ik denk dat we best afwachten tot bij de launch om conclusies te trekken

Gillios

Legacy Member
Ik hoop dat eens BF3 uit is dat je gewoon de game kan opstarten en zo een server zoeken, is maar hatelijk zo via die website.

Fredvdp

Legacy Member
En ge kunt de opties alleen aanpassen als ge leeft. Het zou veel handiger zijn om aan uw opties te sleutelen terwijl ge wacht op een respawn.

kawadude

Legacy Member
Elke keer ik een server wil joinen crasht het ding :(




Code:
Probleemhandtekening:
  Gebeurtenisnaam van probleem:	APPCRASH
  Naam van de toepassing:	bf3.exe
  Versie van toepassing:	0.0.0.0
  Tijdstempel van toepassing:	4e7b2777
  Naam van foutmodule:	bf3.exe
  Versie van foutmodule:	0.0.0.0
  Tijdstempel van foutmodule:	4e7b2777
  Uitzonderingscode:	c0000005
  Uitzonderingsmarge:	0004d83a
  Versie van besturingssysteem:	6.1.7601.2.1.0.256.1
  Landinstelling-id:	2067
  Aanvullende informatie 1:	2874
  Aanvullende informatie 2:	28745c086a6e420f3ee8717706180c9c
  Aanvullende informatie 3:	2dc3
  Aanvullende informatie 4:	2dc30a27119df34c025f23a271ee9972

Lees de onlineprivacyverklaring:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
  C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn ?


ps: ik wou net de béta --> e fix doen, maar de origin games folder is gewoon leeg ??

Gillios

Legacy Member
kawadude zei:
Elke keer ik een server wil joinen crasht het ding :(




Code:
Probleemhandtekening:
  Gebeurtenisnaam van probleem:	APPCRASH
  Naam van de toepassing:	bf3.exe
  Versie van toepassing:	0.0.0.0
  Tijdstempel van toepassing:	4e7b2777
  Naam van foutmodule:	bf3.exe
  Versie van foutmodule:	0.0.0.0
  Tijdstempel van foutmodule:	4e7b2777
  Uitzonderingscode:	c0000005
  Uitzonderingsmarge:	0004d83a
  Versie van besturingssysteem:	6.1.7601.2.1.0.256.1
  Landinstelling-id:	2067
  Aanvullende informatie 1:	2874
  Aanvullende informatie 2:	28745c086a6e420f3ee8717706180c9c
  Aanvullende informatie 3:	2dc3
  Aanvullende informatie 4:	2dc30a27119df34c025f23a271ee9972

Lees de onlineprivacyverklaring:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
  C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn ?


ps: ik wou net de béta --> e fix doen, maar de origin games folder is gewoon leeg ??

Ik zou dan eens re-installen en drivers updaten.. Geen idee wat het anders kan zijn.

Scr1fle

Legacy Member
Ebben jullie ook veel lag of ligt dat aan mijn systeem? :(

Meestal veel lag in de metro zelf....

En ook veel grafische glitchen :s

zikje

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Ebben jullie ook veel lag of ligt dat aan mijn systeem? :(

Meestal veel lag in de metro zelf....

En ook veel grafische glitchen :s
Jup, veel lag. Heb alle grafische dingen zelfs om low gezet of af. Dan nog, vooral op de belangrijke momenten.

PACOMAN

Legacy Member
:drool: Dacht de BF2 en BF1942-feeling terug te zien in de filmpjes, helaas leek me die Metro-map voor mij niet meer dan een zoveelste BFBC2 map..
Voor iemand die er van in het begin van de reeks bij was is dit een grote ontgoocheling.

schuppekens

Legacy Member
Don-Friso zei:
- Ik heb de indruk dat medic nutteloos is, het kan en wordt amper gebruikt (zeker defibs en ja ik heb ze unlockt), al kan dit mss aan de map liggen. Ik herinner me echter dat ik medic speelde in bf2 en mijn rush om gewonde teammates te reviven soms de ultieme doorslag gaf.

juist een tijdje als medic gespeeld, is wel degelijk nuttig hoor.
Kwas bijna constant bezig met mensen te reviven

edit: ook nog de smeerlap gespeeld door 3 vijanden vanachter in de rug te knifen :D

Trebby

Legacy Member
Gisteren nog op een caspian border map geraakt. Dat is pas een beestige map. :D

Ik had input lag maar die is nu verholpen. Je moet raw mouse sensitivity ofzoiets uitklikken, dan is het al stukken beter en na de server back-end heropgestart te zijn speelt het weer uitermate vlotjes! :D

Ik speel bijna altijd assault/medic, plaats ook vaak medpacks en revive veel mensen (natuurlijk nie als ze midden in een open veld liggen en snipers op de loer zijn).

Arcan

Legacy Member
heel veel mensen vergeten hier blijkbaar dat het om een beta gaat.

Redraptorx

Legacy Member
zikje zei:
Jup, veel lag. Heb alle grafische dingen zelfs om low gezet of af. Dan nog, vooral op de belangrijke momenten.

Ge moet de nieuwste drivers installeren, scheelt zeker 30% performance

Zentek

Legacy Member
Trebby zei:
Gisteren nog op een caspian border map geraakt. Dat is pas een beestige map. :D

Ik had input lag maar die is nu verholpen. Je moet raw mouse sensitivity ofzoiets uitklikken, dan is het al stukken beter en na de server back-end heropgestart te zijn speelt het weer uitermate vlotjes! :D

Ik speel bijna altijd assault/medic, plaats ook vaak medpacks en revive veel mensen (natuurlijk nie als ze midden in een open veld liggen en snipers op de loer zijn).

Proficiat :)

Trebby

Legacy Member
Zentek zei:

lekker sarcastic... staat het u niet aan dan moet ge niet antwoorden hé. :p Kwestie dat ik dat zei van medic etc was omdat ik veel mensen zie klagen dat diegene die assault zijn nooit mensen reviven of medpacks rondstrooien.

En als ge het op het feit hebt da ik op caspian geraakte en ge mss jaloers zijt, troost u 't was ook maar 45min en het was gedaan. Don't be an ass we are all here to have fun.

Psy

Legacy Member
Trebby zei:
lekker sarcastic... staat het u niet aan dan moet ge niet antwoorden hé. :p Kwestie dat ik dat zei van medic etc was omdat ik veel mensen zie klagen dat diegene die assault zijn nooit mensen reviven of medpacks rondstrooien.

die medpacks doen toch bijzonder weinig tbh (bugged @ beta?), als ik net ff geraakt ben & er ligt een medpack lijkt dat toch weinig verschil te maken.
reviven nja, vroeger altijd fan van geweest in de oude series, op metro vind ik het fucking irritant, er ligt toch wel altijd één of andere pipo op de loer die u meteen weer neerknalt.
ook het feit dat ge absoluut niks kunt doen na een revive tot als ge uit prone gaat, is toch wel iets dat ze mogen fixen. (dat ge simpelweg zoals vroeger gewoon rechtstaat, astetisch klopt dat misschien niet echt, maar in zo'n fastpaced game werkt prone gewoon niet na een revive)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan