Archief - Battlefield open beta: Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xtralecherus

Legacy Member
ik speel het op onderstaand systeem redelijk vlot. Geen idee wat FPS ik heb mja bon. Kga nog ff wachten om een nieuwe pc te kopen voorlopig.

amdr

Legacy Member
Ale heb hem eindelijk geinstalleerd en dat "battlelog" gedoe pakt geen passwoorden aan met een " _ " dus tenzij ik hier passwoorde ga verandere kan ik mij ni op die belachelijke site inloggen en niet spelen... Prachtig

amdr

Legacy Member
Ja ik bedoelde de underscore moest ge de aanhalingstekens ni snappe :p

thelordofpee

Legacy Member
I know, nog altijd dezelfde mening :p Natuurlijk snap ik wel dat het heel veilig zo is, maar op veel sites is een "_" niet geaccepteerd, en dit is hetzelfde bij battlelog. Natuurlijk wel spijtig, maar het zal wel een reden hebben.

amdr

Legacy Member
Uhu, en als den tussenstap van die website er was tussenuit gelaten had ik hier, zoals nergens anders, ook geen probleem. :)
Ze schieten hun zichzelf maar in de voet met al die zever zoals Origin & Battlelog.

Maar goed, imho :)

zikje

Legacy Member
thelordofpee zei:
Volgens mij ligt het inderdaad aan je graka ;)
Heb nu bloom afgezet (dacht dat ik dat al gedaan had), en raw mouse af. Gaat nu wel iets beter.

Het blijft wel een enorm (prone) gecamp; echt ongeloofelijk met momenten.

Scr1fle

Legacy Member
Prone is echt the key to succes. :D

Maar ik suckk jammergenoeg wel maar ja we trainen hé! :)

Kijk al uit om in een heel team te spelen met mensen van de 9lives-clan. :cool:
Zalig spel. :love:

stfromhell

Legacy Member
Ik vind het spel vrij pover tot nu toe. Grafisch ziet het er op 'high' zeer outdated uit en het is voor mij gwn een kopie van CoD.

Lode

Legacy Member
Ik vind het spel toppie. Natuurlijk is het open beta en zitten er bugs/glitches/hackers etc in. Maar dat neemt de fun bij mij toch niet weg. Leveling gaat naar mijn zeggen toch iets te vlug in vergelijking met BF2.

In CoD heb je prestige, wat ik persoonlijk niet zo super vind, in bf3 heb je geen prestige dus het levelen zou toch iets trager mogen gaan. Ik weet nog van in BF2 dat het echt super lang duurde voor je general (3 sterren ) was. Dat gevoel wil ik weer, als je met een general in je team zit dat je es zegt van waw, der zit hier nen general in mijn team, /cheer tenzij dat gewoon nen no-life kiddo is. :P

Anyways, spel is zalig, zit ook in die 9lives clan, is tof ze, zitten paar goede spelers bij. :)

Psy

Legacy Member
Levelen is iets sneller in beta, geloof zelf dat er nog een post was op battlelog een paar uur geleden met fixes van beta naar final toe, waar er ook bijstond dat die levelrate aangepast is.
Gewoon om de unlocks & all that te kunnen testen veronderstel ik, dat het allemaal wel correct unlocked zonder problemen

Fredvdp

Legacy Member
Ik kan geen vrienden en vijanden onderscheiden. Normaal hing er een icoontje boven hunne kop maar nu is da weg. Is dat een bug of een feature op bepaalde servers?

Scr1fle

Legacy Member
Oink. Gewoon andere kostuums en ander kleur van naam?

Blauw vs rood denk ik.

amdr

Legacy Member
Serieus fuck dees...
Ik heb ondertussen 20minuten zitte proberen om simpelweg te kunnen beginnen spelen na passwoord zever, .exe's die ni willen starten, controls die ge ni deftig kunt binden, ... al die shit.

Uiteindelijk alles van sturen uitgetrokken zodat er enkel nog een muis en toetsenbord aan de pc hong. Kom op ne server en plots staat mijn manneke me zen gun naar de grond gericht en ik kan enkel naar links of rechts draaien. Boven of onder deed niks.

Nog nooit zo rap iets ge-uninstalled >_>

Psy

Legacy Member
Fredvdp zei:
Ik kan geen vrienden en vijanden onderscheiden. Normaal hing er een icoontje boven hunne kop maar nu is da weg. Is dat een bug of een feature op bepaalde servers?

Ook al eens voorgehad, nog altijd niet zeker of het een bug was of een soort optie die hardcore servers kunnen aanzetten.
Maakt in ieder geval geen deel uit van normale servers

Fredvdp

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Oink. Gewoon andere kostuums en ander kleur van naam?

Blauw vs rood denk ik.

Er staat geen naam boven hun kop. Dat wou ik net zeggen. Er staat helemaal niks. Hun kostuums kan ik ni onderscheiden omdat ik dood ben als ik dicht genoeg kom om hen te zien.

Trebby

Legacy Member
Het huidige squad system gaat blijkbaar behouden blijven ten koste van het oude. Dus altijd random squads. Best wel kut.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan